Πρόβλημα στον μπιλιοφόρο του εμπρός κεντρικού άξονα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 20, 2012 11:30 pm
Ο κεντρικος αξονας μεταδοσης κινησης απο το κεντρικο διαφορικο προς το μπροστινο ειναι κοντος (40cm) και απο την πλευρα του κεντρικου διαφορικου εχει μπιλιοφορο με φουσκα...
Αν η φουσκα σκιστει ή χαλασει ο μπιλιοφορος,το ανταλλακτικο ειναι ολοκληρος ο συγκεκριμενος αξονας και ειναι πανακριβος........
Η φουσκα μπορει να σκιστει-κοπει στην παροδο του χρονου απο λασπες και επειδη ξεραινεται......
Ενδεικτικα αναφερουμε το σχολιο καποιου μελους σχετικα με καποια πατεντα στον συγκεκριμενο αξονα.....
"Αν έχετε δυνατότητα (εγώ το έκανα μόνος μου με κοινά εργαλεία) αφαιρέστε τον άξονα (πίσω συνδέεται με βαθύ πολύσφηνο στο transfer ενώ στο μπροστά άκρο με φλάτζα 4 κοχλιών, θα χρειαστεί βέβαια πιό πριν να αδειάσετε βαλβολίνες κιβωτίου, να αφαιρέσετε μια εγκάρσια στρατζαριστή δοκό που δένει τα κατα μήκος νεύρα του οχήματος και να ξεβιδώσετε τις 3 στηρίξεις εμπρός διαφορικού, για να σας δώσει χώρο ελαφρώς μετατοπιζόμενο), εξαρμόστε τον μπιλιοφόρο από τον άξονα και προσθέστε μπροστά από τη φούσκα σιλικόνης (γκρί χρώματος) λαστιχένια ροδέλα πάχους 4-5mm , διάμετρο οπής Φ17 για να αγκαλιάσει σφικτά τον άξονα στο σημείο εισόδου του στον μπιλιοφόρο, και εξωτερική διάμετρο Φ60-65. Ετσι θα δημιουργήσετε μια προστατευτική ασπίδα ώστε να αποφύγετε την είσοδο σκουπιδιών, λάσπης, πετρών στην περιοχή της φούσκας και την επακόλουθη φθορά της , μιάς και ο κατασκευαστής μας τα έκανε λίγο μούσκεμα σε αυτό το σημείο, παρόλη την ύπαρξη μεταλλικής ποδιάς στην ευρύτερη περιοχή. Επιπλέον σας προτείνω την εξής συνταγή ειδικά αν διαπιστώσετε κόπωση ή σκισίματα στη φούσκα : καθαρίστε με πανάκι εμποτισμένο σε Electroclean (διάφανο υγρό καθαρισμού ηλεκτρικών τυλιγμάτων μοτέρ) την φούσκα σας , πάρτε διάφανη σιλικόνη, αραιώστε τη με ελάχιστη ποσότητα του παραπάνω υγρού και απλώστε τη στις ρωγμές - σκισίματα, δημιουργώντας μια λεία επιδερμίδα τουλάχιστον στην προβληματική περιοχή. Αφήστε τον άξονα σε ακινησία για 12 ώρες με τον μπιλιοφόρο ευθυγραμμισμένο (καλύτερα σε κατακόρυφη θέση) . Η εμπειρία μου έδειξε καλή πρόσφυση και συμπεριφορά του υλικού μέχρι στιγμής (1000 χλμ)." ................................. σχολιο απο "ergtechkal"
Στην περιπτωση που υπαρξει προβλημα με τη φουσκα ή τον μπιλιοφορο βεβαια,μπορει να τοποθετηθει αξονας ιδιος μεταχειρισμενος,ενω αν δεν υπαρχει,μπορει καλλιστα ο μπιλιοφορος του συγκεκριμενου αξονα να αντικατασταθει με σταυρο με πολυ χαμηλοτερο καοστος απο αυτο της αντικαταστασης ολοκληρου του αξονα.....
Αν η φουσκα σκιστει ή χαλασει ο μπιλιοφορος,το ανταλλακτικο ειναι ολοκληρος ο συγκεκριμενος αξονας και ειναι πανακριβος........
Η φουσκα μπορει να σκιστει-κοπει στην παροδο του χρονου απο λασπες και επειδη ξεραινεται......
Ενδεικτικα αναφερουμε το σχολιο καποιου μελους σχετικα με καποια πατεντα στον συγκεκριμενο αξονα.....
"Αν έχετε δυνατότητα (εγώ το έκανα μόνος μου με κοινά εργαλεία) αφαιρέστε τον άξονα (πίσω συνδέεται με βαθύ πολύσφηνο στο transfer ενώ στο μπροστά άκρο με φλάτζα 4 κοχλιών, θα χρειαστεί βέβαια πιό πριν να αδειάσετε βαλβολίνες κιβωτίου, να αφαιρέσετε μια εγκάρσια στρατζαριστή δοκό που δένει τα κατα μήκος νεύρα του οχήματος και να ξεβιδώσετε τις 3 στηρίξεις εμπρός διαφορικού, για να σας δώσει χώρο ελαφρώς μετατοπιζόμενο), εξαρμόστε τον μπιλιοφόρο από τον άξονα και προσθέστε μπροστά από τη φούσκα σιλικόνης (γκρί χρώματος) λαστιχένια ροδέλα πάχους 4-5mm , διάμετρο οπής Φ17 για να αγκαλιάσει σφικτά τον άξονα στο σημείο εισόδου του στον μπιλιοφόρο, και εξωτερική διάμετρο Φ60-65. Ετσι θα δημιουργήσετε μια προστατευτική ασπίδα ώστε να αποφύγετε την είσοδο σκουπιδιών, λάσπης, πετρών στην περιοχή της φούσκας και την επακόλουθη φθορά της , μιάς και ο κατασκευαστής μας τα έκανε λίγο μούσκεμα σε αυτό το σημείο, παρόλη την ύπαρξη μεταλλικής ποδιάς στην ευρύτερη περιοχή. Επιπλέον σας προτείνω την εξής συνταγή ειδικά αν διαπιστώσετε κόπωση ή σκισίματα στη φούσκα : καθαρίστε με πανάκι εμποτισμένο σε Electroclean (διάφανο υγρό καθαρισμού ηλεκτρικών τυλιγμάτων μοτέρ) την φούσκα σας , πάρτε διάφανη σιλικόνη, αραιώστε τη με ελάχιστη ποσότητα του παραπάνω υγρού και απλώστε τη στις ρωγμές - σκισίματα, δημιουργώντας μια λεία επιδερμίδα τουλάχιστον στην προβληματική περιοχή. Αφήστε τον άξονα σε ακινησία για 12 ώρες με τον μπιλιοφόρο ευθυγραμμισμένο (καλύτερα σε κατακόρυφη θέση) . Η εμπειρία μου έδειξε καλή πρόσφυση και συμπεριφορά του υλικού μέχρι στιγμής (1000 χλμ)." ................................. σχολιο απο "ergtechkal"
Στην περιπτωση που υπαρξει προβλημα με τη φουσκα ή τον μπιλιοφορο βεβαια,μπορει να τοποθετηθει αξονας ιδιος μεταχειρισμενος,ενω αν δεν υπαρχει,μπορει καλλιστα ο μπιλιοφορος του συγκεκριμενου αξονα να αντικατασταθει με σταυρο με πολυ χαμηλοτερο καοστος απο αυτο της αντικαταστασης ολοκληρου του αξονα.....