Γειά σας αγαπητοί φίλοι των Terios
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 30, 2024 12:28 pm
Κάτοχος ενός terios 2005 1300cc αξιώθηκα και εγώ να γίνω μέλος σε αυτό το όμορφο club!
Το έχω στη κατοχή μου από το 2007 και έχω κάνει 230.000 χιλιόμετρα.
Χιλιόμετρα όμορφα, δύσκολα, σε βουνά και σε λαγκάδια, σε παραλίες, σε αυτοκινητόδρομους, κλπ κλπ κλπ.
Το αμάξι το έχω ευχαριστηθεί εγώ και η γυναίκα μου όσο τίποτα άλλο!!! Δεν το φοβάμαι και το πάω παντού!!(όπου πάει δλδ)
Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε όλα τα δύσκολα και το χαίρομαι όσο πάει!! Επίσης να δηλώσω και μελισσοκόμος
με τρεύλερ, οπότε καταλαβαίνετε και τα φορτία που έχει κουβαλήσει σε διάφορους δρόμους κακοτράχαλους!!
Και εγώ όμως το προσέχω σαν παιδί μου. Το συντηρώ όσο καλύτερα μπορώ.
Τώρα τελευταία μου τσιμπάει κάποια λαδάκια, αλλά γνωρίζω ότι έχω κάνει και κάποια χιλιόμετρα. Μην είναι αχάριστος.
Να τονίσω ότι σας διαβάζω πολλά χρόνια αλλά ποτέ δεν ήμουν εγγεγραμμένο μέλος.
Καλώς σας βρήκα λοιπόν και εύχομαι τα καλύτερα!!
Το έχω στη κατοχή μου από το 2007 και έχω κάνει 230.000 χιλιόμετρα.
Χιλιόμετρα όμορφα, δύσκολα, σε βουνά και σε λαγκάδια, σε παραλίες, σε αυτοκινητόδρομους, κλπ κλπ κλπ.
Το αμάξι το έχω ευχαριστηθεί εγώ και η γυναίκα μου όσο τίποτα άλλο!!! Δεν το φοβάμαι και το πάω παντού!!(όπου πάει δλδ)
Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε όλα τα δύσκολα και το χαίρομαι όσο πάει!! Επίσης να δηλώσω και μελισσοκόμος
με τρεύλερ, οπότε καταλαβαίνετε και τα φορτία που έχει κουβαλήσει σε διάφορους δρόμους κακοτράχαλους!!
Και εγώ όμως το προσέχω σαν παιδί μου. Το συντηρώ όσο καλύτερα μπορώ.
Τώρα τελευταία μου τσιμπάει κάποια λαδάκια, αλλά γνωρίζω ότι έχω κάνει και κάποια χιλιόμετρα. Μην είναι αχάριστος.
Να τονίσω ότι σας διαβάζω πολλά χρόνια αλλά ποτέ δεν ήμουν εγγεγραμμένο μέλος.
Καλώς σας βρήκα λοιπόν και εύχομαι τα καλύτερα!!