ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΞΑΝΑ.

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
ΛΙΟΔΑΚΗΣ ΧΑΝΙΑ
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Οκτ 31, 2017 4:03 pm

ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΞΑΝΑ.

Δημοσίευση από ΛΙΟΔΑΚΗΣ ΧΑΝΙΑ »

ΣΕ ΤΕΡΙΟΣ 1,3 2007 ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΖΑΒΟΛΙ ΠΡΙΝ ΔΥΟΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΙΡΙΔΙΟΥ DENSO IK 20TT.ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΗΝ 2Η ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΚΙΤΡΙΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ.ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΤΗΝ ΕΣΒΗΣΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΑΝΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ ΣΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΗΡΑ ΜΙΑ 4ΑΔΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚAI ENA 4ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΠΙΤΙ.ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΞΕΣΦΙΞΩ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΦΙΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΜΠΟΥΖΟΠΙΠΑΣ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ.ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑ ΕΜΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΑΝΑΨΕ Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΠΟΥ ΞΑΝΑΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΑΝΑΨΕ.ΣΤΑ ΔΙΟΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ 30000ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑRAL 10/40W ΜΕ 7000ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ K16R U11DENSO ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΑ Κ2ΟΤΤ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ MOTUL 6100 10/40W.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΘΩ ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΖΗΜΙΑ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am

Re: ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΞΑΝΑ.

Δημοσίευση από kostas »

Καλησπέρα!
Να τα πάρουμε ένα ένα..... Λάδι στην πιπα και χαλαρό μπουζί σημαίνει απώλεια σπινθηρα στον κύλινδρο δηλαδή το μοτέρ δούλευε με τους τρεις.
Αν έβαζες ένα διαγνωστικό θα έλεγε misfire γι αυτό σου έβγαλε το tsek engine.
Πρέπει να αλλάξεις φλάντζα ψευδοκαπακου γιατί θα ξαναγεμισει λάδι και θα έχεις τα ίδια. Καθάρισε με σπρέι επαφών την πιπα.
Επίσης γιατί βάζεις λάδι 10w40? κανονικά 5w30 βάζουμε. Πάρε ένα φτηνό διαγνωστικό να διαβάζεις τις βλάβες και να εντοπίζεις το πρόβλημα.
Αν το άφηνες θα έκαιγε κάποια στιγμή τον πολλαπλασιαστη.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
ΛΙΟΔΑΚΗΣ ΧΑΝΙΑ
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Οκτ 31, 2017 4:03 pm

Re: ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΞΑΝΑ.

Δημοσίευση από ΛΙΟΔΑΚΗΣ ΧΑΝΙΑ »

ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 202000ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΤΟΙΜΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΕΒΑΖΕ 10/40MOTUL ΤΟ 2100ΤΟΤΕ.ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ Η ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Η ΑΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΛΑΣΚΑΡΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΣΦΙΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΝΩ ΣΑΝ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΙΧΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΥΠΟΨΙΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ.
Άβαταρ μέλους
Nikos-ter1959
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Ιουν 12, 2017 10:41 pm

Re: ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΞΑΝΑ.

Δημοσίευση από Nikos-ter1959 »

kostas έγραψε:Καλησπέρα!
Να τα πάρουμε ένα ένα..... Λάδι στην πιπα και χαλαρό μπουζί σημαίνει απώλεια σπινθηρα στον κύλινδρο δηλαδή το μοτέρ δούλευε με τους τρεις.
Αν έβαζες ένα διαγνωστικό θα έλεγε misfire γι αυτό σου έβγαλε το tsek engine.
Πρέπει να αλλάξεις φλάντζα ψευδοκαπακου γιατί θα ξαναγεμισει λάδι και θα έχεις τα ίδια. Καθάρισε με σπρέι επαφών την πιπα.
Επίσης γιατί βάζεις λάδι 10w40? κανονικά 5w30 βάζουμε. Πάρε ένα φτηνό διαγνωστικό να διαβάζεις τις βλάβες και να εντοπίζεις το πρόβλημα.
Αν το άφηνες θα έκαιγε κάποια στιγμή τον πολλαπλασιαστη.
Εγω εχω πει στον μηχανικο μου Κωστα για 5-30 λαδια και μονο που δεν με πλακωσε!! :lol: :lol:
10-40 μου λεει και τελος!Κωστα κια κατι αλλα να σε ρωτησω!!Εγω μπορω να παρω ενα διαγνωστικο για το j100 που εχω???Και αν ναι πως θα το ζητησω??Σε ευχαριστω!!
Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am

Re: ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΞΑΝΑ.

Δημοσίευση από kostas »

Νίκο ο δικό σου κινητήρας περνει 10w40 μην μπερδεύεσαι... Δες αν έχεις διαγνωστική θύρα στο j100 σου αν και δεν νομίζω.
https://www.outilsobdfacile.com/locatio ... u-terios-1
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Απάντηση