Σελίδα 2 από 3

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 26, 2020 8:48 pm
από kostas
Τους αισθητήρες λάμδα τους έχεις κοιτάξει? Μπας και τα έχει παίξει ο καταλύτης σου?

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 28, 2020 12:52 pm
από Nikos-ter1959
kostas έγραψε:Τους αισθητήρες λάμδα τους έχεις κοιτάξει? Μπας και τα έχει παίξει ο καταλύτης σου?
καταλυτη εχω αλλαξει πριν 2 χρονια!!!

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 29, 2020 9:22 am
από kostas
Τι καταλύτη έβαλες? Τα συμπτώματα τα είχες και πριν την αλλαγή του?

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 22, 2020 4:56 pm
από Nikos-ter1959
Τον καταλυτη τον εχω 3 χρονια καμια σχεση!!Αυοτ οτ κανει κανα 6μηνο

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 14, 2021 10:08 am
από ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ
Παιδιά τελικώς βρήκα την αιτία του προβλήματος και πραγματικά είναι αστεία. Τα μπουζί... Μου είχε βάλει το συνεργείο denso iridium μόνη ακίδα και ενώ φαινοντουσαν άφθαρτα στις 30.000χλμ είπα να τα αλλάξω με τριακιδα NGK BKUR6ETB-10.. Νικελίου. ( Το forum να ναι καλά) Το αμάξι δεν ήξερα πως πάει τόσο καλά.. Φορτώνει από χαμηλά με δύναμη και πάει έως τέρμα χωρίς κομπιασματα.. Το πρόβλημα εξαληφθηκε τελειως.

Note.: αφορά j102 με κινητήρα k3ve

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 14, 2021 2:29 pm
από kostas
Παλι καλα Αντώνη εγώ αλλάζω ανα 20.000 χιλιομ είναι δεν είναι καλα και ποτε δεν εχω βαλει ιριδίου.
Τώρα εχω denso διακιδα κωδικό από manual.

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 14, 2021 6:36 pm
από ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ
kostas έγραψε:Παλι καλα Αντώνη εγώ αλλάζω ανα 20.000 χιλιομ είναι δεν είναι καλα και ποτε δεν εχω βαλει ιριδίου.
Τώρα εχω denso διακιδα κωδικό από manual.
Κώστα ηταν καινουρια τα μπουζι γι αυτο δεν πηγε το μυαλό μου εκει, στην ερευνα βοήθησε και ένας φίλος απο Σαλονικη οπου μου έβαλε υποψίες πως θελουμε συγκεκριμένα μπουζι στα αμαξια μας και ειπα να ξεκινήσω απο εκεί. Επόμενη αλλαγή θα είναι οι μπουζόπιπες καθώς ηταν σκασμένες και η πορσελάνη των μπουζί είχε κιτρινίσει.

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 22, 2021 4:05 pm
από Nikos-ter1959
ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ έγραψε:Παιδιά τελικώς βρήκα την αιτία του προβλήματος και πραγματικά είναι αστεία. Τα μπουζί... Μου είχε βάλει το συνεργείο denso iridium μόνη ακίδα και ενώ φαινοντουσαν άφθαρτα στις 30.000χλμ είπα να τα αλλάξω με τριακιδα NGK BKUR6ETB-10.. Νικελίου. ( Το forum να ναι καλά) Το αμάξι δεν ήξερα πως πάει τόσο καλά.. Φορτώνει από χαμηλά με δύναμη και πάει έως τέρμα χωρίς κομπιασματα.. Το πρόβλημα εξαληφθηκε τελειως.

Note.: αφορά j102 με κινητήρα k3ve
Αυτα τα μπουζι κανουνε και για τον j100 Αντωνη?

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 14, 2021 10:40 pm
από ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ
Είπα πως γλίτωσα αλλά τελικά να πάλι το κομπιασμα... Λιγες μέρες μετά την αλλαγή των μπουζί τα ίδια παντελακη μου.. Τα ίδια παντελή μου.. Έσκασα.. Μετά λέω δεν θα με σκάσεις εσύ.. Πάω στα ανταλλακτικά και δοκιμάζω άλλο map sensor.. Τα ίδια.. Αλλάζω βαλβίδα Vvti.. Τα ίδια.. Βγάζω καταλύτη μήπως ειναι βουλωμένος.. Ηταν βουλωμένος στο 90%.. Τον σενιαρω.. Ανάσανε το αμάξι αλλά το κομπιασμα εκεί.. Βγάζω το τελικό μήπως είναι κι αυτό βουλωμένο.. Τα ίδια..αλλά εκεί που κυκλοφορούσα χωρίς τελικό βγάζει βλάβη O2 sensor bank 2.. Και αλλάζω αισθητήρα λ με καινούριο denso.. Επιτελους :D .. Η φυσά του Λ ακουμπούσε στο σασί και έκανε σώμα ένα καλώδιο οπότε δεν διάβαζε σωστά και πότε δούλευε και πότε όχι. Παρ αυτά μπήκε καινούριος και Τώρα το τεριος πεταει.. Προχωράμε με την βελτίωση τωρα
IMG_20210314_090118.jpg

Re: VVT-i - θέματα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2021 9:50 am
από kostas
Τελικά κάτι απλό σε ταλαιπώρησε τόσο.. Βέβαια γίνεσαι γνωστης και βοηθάς το forum. Τον καταλύτη τον άδειασες φαντάζομαι...οταν μπορέσεις βάλε μεταλλικό!
Κάτι άλλο που μπορούσες να δεις δεν το είχα σκεφτεί πιο πριν ήταν να έβλεπες την συμπεριφορά των λάμδα με διαγνωστικό στο smartphone δηλαδή τα mvolt στο κομπιασμα.