Εξαέρωση - καποιο μυστικό..;;
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 17, 2019 7:20 pm
Γεια σας παιδιά!
Πρόκειται για ένα Terios I 1998 1,3HC φίλου, που έχει αλλάξει 2 μοτέρ και 4 καπάκια σε μάστορα της περιοχής (Β.Εύβοια). Η διάγνωση ήταν φλάντζα, φλάντζα, ρήγμα, φλάντζα, ρήγμα, κλπ.
Προκειμένου να σταματήσω να τον βλέπω να βασανίζεται, βάζοντας ένα στοίχημα και με τον εαυτό μου, παίρνω το αυτοκίνητο με τα 2 μοτέρ και το ξεκινάω για ανακατασκευή.
Έγιναν οι παρακάτω εργασίες:
1) Κουζινέτα στροφάλου.
2) Κουζινέτα μπιελών.
3) Καινούριος στρόφαλος.
4) Ρεκτιφιε κυλινδρων.
5) Πλάνισμα μπλόκ – πάτημα κεφαλής.
6) Ελατήρια εμβόλων.
7) Αντλία λαδιού – έλεγχος, τσιμούχες.
8) Κεφαλή πρεσσαρισμα, πλάνη, αλλαγή έδρες, οδηγοί, τσιμουχάκια, πάτημα νέων βαλβίδων.
9) Αντλία νερού, έλεγχος.
10) Αλλαγή Θερμοστάτης 78C.
11) Ανακατασκευή πλεξούδας, αλλαγή μόνωσης και δέσιμο.
12) Ανακατασκευή πηνίο παλμού (τσιμούχα, “O”-ring, πλύσιμο).
13) Αλλαγή μπουζοκαλώδια.
14) Έλεγχος βαλβίδας λαδιού.
15) Αλλαγή Μπουζί, Λάδια, Φ. λαδιού, Φ. Αέρα.
16) Ρυθμηση Βαλβίδων, έλεγχος θερμοκρασιών (νερού, λαδιού, καυσαερίων/κύλινδρο)
17) Αλλαγή τάπας ψυγείου.
Το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά και αλλάζοντας του θερμοστάτη (δεν έκλεινε καλά ο παλιός) και παραφλού, ΔΕΝ μπορώ να του κάνω σωστά εξαέρωση! Έχει το σύμπτωμα του τρεχούμενου νερού στην βαπορετα του καλοριφέρ, στην καμπίνα..
Δεν πρήζει κολάρα, θερμοκρασίες οκ, συμπίεση οκ, καύση οκ..
Πως κάνεις εξαέρωση; Τα κολάρα της βαπορέτας είναι πιο ψηλά από το στόμιο της τάπας του ψυγείου... Έχει κάποιο μυστικό;
Έρχονται και μερικές φωτογραφίες...:
Πρόκειται για ένα Terios I 1998 1,3HC φίλου, που έχει αλλάξει 2 μοτέρ και 4 καπάκια σε μάστορα της περιοχής (Β.Εύβοια). Η διάγνωση ήταν φλάντζα, φλάντζα, ρήγμα, φλάντζα, ρήγμα, κλπ.
Προκειμένου να σταματήσω να τον βλέπω να βασανίζεται, βάζοντας ένα στοίχημα και με τον εαυτό μου, παίρνω το αυτοκίνητο με τα 2 μοτέρ και το ξεκινάω για ανακατασκευή.
Έγιναν οι παρακάτω εργασίες:
1) Κουζινέτα στροφάλου.
2) Κουζινέτα μπιελών.
3) Καινούριος στρόφαλος.
4) Ρεκτιφιε κυλινδρων.
5) Πλάνισμα μπλόκ – πάτημα κεφαλής.
6) Ελατήρια εμβόλων.
7) Αντλία λαδιού – έλεγχος, τσιμούχες.
8) Κεφαλή πρεσσαρισμα, πλάνη, αλλαγή έδρες, οδηγοί, τσιμουχάκια, πάτημα νέων βαλβίδων.
9) Αντλία νερού, έλεγχος.
10) Αλλαγή Θερμοστάτης 78C.
11) Ανακατασκευή πλεξούδας, αλλαγή μόνωσης και δέσιμο.
12) Ανακατασκευή πηνίο παλμού (τσιμούχα, “O”-ring, πλύσιμο).
13) Αλλαγή μπουζοκαλώδια.
14) Έλεγχος βαλβίδας λαδιού.
15) Αλλαγή Μπουζί, Λάδια, Φ. λαδιού, Φ. Αέρα.
16) Ρυθμηση Βαλβίδων, έλεγχος θερμοκρασιών (νερού, λαδιού, καυσαερίων/κύλινδρο)
17) Αλλαγή τάπας ψυγείου.
Το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά και αλλάζοντας του θερμοστάτη (δεν έκλεινε καλά ο παλιός) και παραφλού, ΔΕΝ μπορώ να του κάνω σωστά εξαέρωση! Έχει το σύμπτωμα του τρεχούμενου νερού στην βαπορετα του καλοριφέρ, στην καμπίνα..
Δεν πρήζει κολάρα, θερμοκρασίες οκ, συμπίεση οκ, καύση οκ..
Πως κάνεις εξαέρωση; Τα κολάρα της βαπορέτας είναι πιο ψηλά από το στόμιο της τάπας του ψυγείου... Έχει κάποιο μυστικό;
Έρχονται και μερικές φωτογραφίες...: