Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2016 7:35 pm
Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
καλησπερα, ο Τερης 2 αγοράστηκε με 150.000 χιλιόμετρα με ολα τα service του κανονικά.
Αυτό που παρατηρώ είναι πως ορισμένες φορές με σανίδα η οχι γκάζι το μοτέρ ανεβάζει στροφές με ελαφρά κοψίματα.
Αν το δουλέυω απο 4500 και πανω δεν κάνει τιποτα....
Λογω μη εμπειριας και το αυτοκίνητο δεν ξέρω αν είναι λόγω τετρακίνησης η λογω τροφοδοσίας.Αλλα αφου δεν το κάνει πάντα τοτε κατι ειναι......
Μπουζί ιριδίου εχει γίνει αλλαγή πριν 50000 χιλ.Αυριο θα κάνω εναν έλενχο σε αυτά
Φιλτρο βενζίνης ποτέ.Δεν ξέρω αν πρέπει γιατι έμαθα είναι μέσα στο ντεπόζιτο
Εχετε καμιά άποψη στο θέμα για να ξεκινήσω απο κάπου????
Ευχαριστω
Αυτό που παρατηρώ είναι πως ορισμένες φορές με σανίδα η οχι γκάζι το μοτέρ ανεβάζει στροφές με ελαφρά κοψίματα.
Αν το δουλέυω απο 4500 και πανω δεν κάνει τιποτα....
Λογω μη εμπειριας και το αυτοκίνητο δεν ξέρω αν είναι λόγω τετρακίνησης η λογω τροφοδοσίας.Αλλα αφου δεν το κάνει πάντα τοτε κατι ειναι......
Μπουζί ιριδίου εχει γίνει αλλαγή πριν 50000 χιλ.Αυριο θα κάνω εναν έλενχο σε αυτά
Φιλτρο βενζίνης ποτέ.Δεν ξέρω αν πρέπει γιατι έμαθα είναι μέσα στο ντεπόζιτο
Εχετε καμιά άποψη στο θέμα για να ξεκινήσω απο κάπου????
Ευχαριστω
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 30, 2016 10:59 am
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Μπουζι πρωτα. Μπεκ μετά κ αντλια βενζίνης. Πιστευω μπουζι να είναι
-
- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Ενδεχομένως να είναι μπουζί αλλά μπορεί να είναι και από τον πολλαπλασιαστή.
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 30, 2016 10:59 am
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Σωστος για πολλαπλασιαστη. Παιζει να ειναι και αυτο
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2016 7:35 pm
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Εγω έκανα την αγορά τον μπουζί γιατί διάβασα οτι μετά τα 50.000 εχουν παρουσιάσει αυτο το φαινόμενο.
Πρόσεξα οτι το κάνει με ζεστό κινητήρα και οταν εχει φορτίο το μοτερ απο 3000 μεχρι 4000 στροφές περίπου.
Την Τετάρτη που θα τα αλλάξω θα σας πώ. Ελπίζω να είναι αυτά μόνο. Πήρα τα ιριδίου denso με 16 ευρώ το ένα
Πρόσεξα οτι το κάνει με ζεστό κινητήρα και οταν εχει φορτίο το μοτερ απο 3000 μεχρι 4000 στροφές περίπου.
Την Τετάρτη που θα τα αλλάξω θα σας πώ. Ελπίζω να είναι αυτά μόνο. Πήρα τα ιριδίου denso με 16 ευρώ το ένα
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2016 7:35 pm
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Τελικά τα μπουζί ηταν. Ο μηχανικός που πάω ηταν της Daihatsu.Μου είπε οτι τα 90.000 είναι υπερβολή.
Οπότε τελος καλά ολα καλα
Οπότε τελος καλά ολα καλα
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 02, 2016 2:26 pm
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Ξέρει δηλαδή ο Έλληνας μηχανικός και δεν ξέρει ο κατασκευαστής.. Ά ρε αθάνατη Ελλαδάρα με τους αθάνατους μηχανικούς σου. Την πρώτη φορά στο δικό μου τα μπουζί αλλάχτηκαν στα 98.000 (από τον παλιό ιδιοκτήτη). Τώρα έχει 178.000 χλμ. Θα τα αλλάξω σε 10.000χλμ.mikelos έγραψε:Τελικά τα μπουζί ηταν. Ο μηχανικός που πάω ηταν της Daihatsu.Μου είπε οτι τα 90.000 είναι υπερβολή.
Οπότε τελος καλά ολα καλα
- kostas
- Δημοσιεύσεις: 484
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Σταύρο έχεις δει πως είναι τα μπουζί ιριδίου στα 90.000 ?η τα άπλα στα 30.000? Αν τα δεις θα καταλάβεις πως για το κόστος τους δεν αξίζει να μένουν τόσο διάστημα.
Οι κατασκευαστες θέλουν να ξαναγορασεις αυτοκινητο.Η toyota την δεκαετεια του 90 άλλαζε απλά μπουζί ανά 20.000 μετά απο το 2002 άλλαζε ανά 30.000. τωρα ακόμα πιο μετά τι άλλαξε άραγε.....
παραθέτω πως απ την εικόνα των μπουζί συμπεραίνουμε και βλάβες του κινητήρα
Οι κατασκευαστες θέλουν να ξαναγορασεις αυτοκινητο.Η toyota την δεκαετεια του 90 άλλαζε απλά μπουζί ανά 20.000 μετά απο το 2002 άλλαζε ανά 30.000. τωρα ακόμα πιο μετά τι άλλαξε άραγε.....
παραθέτω πως απ την εικόνα των μπουζί συμπεραίνουμε και βλάβες του κινητήρα
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 02, 2016 2:26 pm
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Εγώ πιστεύω πως τα αυτοκίνητα και γενικά τα ανταλλακτικά των αυτοκινήτων εξελίσσονται με τα χρόνια. Για να δίνει κάποιος κατασκευαστής συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, έχει κάνει όλες τις απαραίτητες έρευνες και δοκιμές. Δεν νομίζω να ρισκάρει την αξιοπιστία του προϊόντος του για να κάνει απλά οικονομία σε εσένα που το έχεις αγοράσει, γιατί στο τέλος θα έχει έναν δυσαρεστημένο πελάτη που θα έχει πληρώσει παραπάνω λόγω της ζημιάς που προκλήθηκε από το ανταλλακτικό.
Άρα νομίζω ότι πρέπει να ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή αλλά και φυσικά να ελέγχουμε σε κάθε service.
Άρα νομίζω ότι πρέπει να ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή αλλά και φυσικά να ελέγχουμε σε κάθε service.
- kostas
- Δημοσιεύσεις: 484
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am
Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!
Ο έλεγχος όπως είπες είναι το καλύτερο! τα εργαστηριακά test είναι σε ιδανικές συνθήκες, με την νοθεία των καύσιμων στην Ελλάδα τα πράγματα αλλάζουν. Πάντως έχουμε πολύ καλούς μηχανικούς αρκεί να τους ξεχωρίσουμε. Εγώ έχω έναν μηχανικό αστέρι δοκιμάζει το λάδι με το στόμα του
http://www.zougla.gr/automoto/paraxena/ ... ftokiniton
http://www.zougla.gr/automoto/paraxena/ ... ftokiniton