terrios 99
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2014 3:03 pm
terrios 99
γεια σας.εχω το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Σε ενα θεμα διαβασα σχετικα με το 1)βεντιλατερ του οτι δεν πρεπει να δουλευει συνεχεια(μηπως γιαυτο δεν τραβαει καλα το αμαξι μου ?).Ισχυει αυτο?Εμενα παντως δουλευει συνεχεια.
2)Πως γινεται εξαερωση στο συγκεκριμενο μοντελο
3)Παρατηρησα οτι ,ενω ανεβασε κανονικα θερμκρασια 80-90 βαθμους το κατω κολαρο του ψυγειου που συνδεεται με το θερμοσταση ηταν κρυο.τι γινεται?
Σας ευχαριστω
2)Πως γινεται εξαερωση στο συγκεκριμενο μοντελο
3)Παρατηρησα οτι ,ενω ανεβασε κανονικα θερμκρασια 80-90 βαθμους το κατω κολαρο του ψυγειου που συνδεεται με το θερμοσταση ηταν κρυο.τι γινεται?
Σας ευχαριστω
- kostas
- Δημοσιεύσεις: 484
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am
Re: terrios 99
Kαλημερα! Καλως ηρθες! περασε αμα θες από την ενοτητα νεα μελη να μας πεις λιγα λογια για το terios σου
στο ψητο λοιπον:
1) Δεν πρεπει να δουλευει συνεχεια το βεντιλατερ και δεν εχει να κανει με το αν τραβαει λιγοτερο το αμαξι.
2) Στο ψηλοτερο σημειο του κυκλώματος ψυξης.
3) Για να μην σου πω να βγαλεις τον θερμοστατη να τον βαλεις σε κατσαρολα με ζεστο νερο και να τον παρακολουθήσεις στους ποσους βαθμούς ανοιγει και με ποσα χιλιοστα παρε ένα καινουργιο και καθαρισε με λαστιχο ολο το κύκλωμα ψυξης.
στο ψητο λοιπον:
1) Δεν πρεπει να δουλευει συνεχεια το βεντιλατερ και δεν εχει να κανει με το αν τραβαει λιγοτερο το αμαξι.
2) Στο ψηλοτερο σημειο του κυκλώματος ψυξης.
3) Για να μην σου πω να βγαλεις τον θερμοστατη να τον βαλεις σε κατσαρολα με ζεστο νερο και να τον παρακολουθήσεις στους ποσους βαθμούς ανοιγει και με ποσα χιλιοστα παρε ένα καινουργιο και καθαρισε με λαστιχο ολο το κύκλωμα ψυξης.
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: terrios 99
Ο "gianniskara" έγραψε...
"Το terios μου ειχε καψει φλαντζα κεφαλης.Εδω ειναι και οι αποριες μου.Με την καινουργια φλαντζα πλεον δοκιμαζει ο τεχνικος το αμαξι...οπου και αρχισε να ανεβαζει θερμοκρασιες.Ελεχγει θερμοστατη και εειναι μια χαρα.Τελικα διαπιστωνει οτι το ψυγειο που φορουσε ηταν μικρο για το συγκεκριμενο αμαξι λογω οτι ειχε και a/c.Μεχρι να ερθει το καινουργιο ψυγειο το αμαξι το κυκλοφορησα μια φορα.Αλλα Μολις σταματησα ειδα οτι το νερο κοχλαζε και συμπληρωσα.Τεσπα παιρναει το καινουργιο ψυγειο και τωρα ολα καλα απο θερμοκρασιες.Επισης παρατηρησα οτι ακουγοντουσαν νερα μεσα στην καμπινα αλλα δεν εσταζε απο πουθενα.Πηγα και διακοπες με αυτο και μολις ειχα φτασει στο προορισμο ου ειχε χασει τα νερα παλι ανεβαζοντας θερμοκρασια...αλλα προλαβα να το κλεισω.Να σημειωσω οτι ενα κολαρο στο πανω μερος του ψυγειου ηταν φουσκομενο λογω οτι πλεον ηθελε αλλαγη(και κρυο το αμαξι οταν ηταν φαινοταν λιγο οτι ηταν φουσκωμενο,,-μηπως κρατουσε αερα εκει μεσα το κολαρο?).Γυρναω απο τις διακοπες και ολα καλα μεχρι να φτασω.Μετα απο καιρο σκαει τελικα το κολαρο ανεβαζοντας θερμοκρασια και ετυχε σε σημειο που μπορουσα να σβησω το αμαξι(παλι καλα).Αλλαζω πλεον και το κολαρο.Το αμαξι το περπατουσα οπου μερικες φορες συμπληρωνα νερα.Επισης τα λαδια ειναι καθαρα οπως και το νερο.Εχθες αποφασισα να το παω για ελεγχο.Σημερα θα αλλαξω τον θερμοστατη οπως επισης και τα δυο κολαρα που πανε στο καλοριφερ μεσα γιατι το ενα ειχε φουσκωσει λιγο.Τελος παρατηρησα μονος μου οτι το κατω κοκαρο του ψυγειου δακρυζε χωρις να ειναι αντιλιπτο με το ματι παρα μονο αν εσκυβες απο κατω.Αυτα τα λιγα...Περιμενω σχολιασμους "
Το πρόβλημα που περιγράφεις φίλε μου δεν είναι ούτε τα κολλάρα, ούτε το ψυγείο, ούτε θερμοστάτης και τζάμπα έχεις μπει σε αυτό το λούκι.
Το πρόβλημά σου είναι στην κεφαλή.
Θα πρέπει να ξαναβγεί η κεφαλή και να διαπιστωθεί τι δεν επισκευάστηκε σωστά.
Έχει παρατηρηθεί στο παρελθόν πως και κάποιες συγκεκριμένες φλάτζες κεφαλής του εμπορίου, (όχι γνήσιες), παρουσιάζουν αυτά ακριβώς τα προβλήματα που περιγράφεις.
Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να βγει η κεφαλή, δυστυχώς.
Θα μπορούσα να γράφω ώρες για να σου εξηγήσω τους λόγους που το λέω με τόση σιγουριά αλλά... θα με "πιάσει" το ΕΣΡ
Ότι θελήσεις μην διστάσεις να ρωτήσεις και όπου μπορούμε και εγώ και τα άλλα μέλη θα σε βοηθήσουμε να είσαι σίγουρος
"Το terios μου ειχε καψει φλαντζα κεφαλης.Εδω ειναι και οι αποριες μου.Με την καινουργια φλαντζα πλεον δοκιμαζει ο τεχνικος το αμαξι...οπου και αρχισε να ανεβαζει θερμοκρασιες.Ελεχγει θερμοστατη και εειναι μια χαρα.Τελικα διαπιστωνει οτι το ψυγειο που φορουσε ηταν μικρο για το συγκεκριμενο αμαξι λογω οτι ειχε και a/c.Μεχρι να ερθει το καινουργιο ψυγειο το αμαξι το κυκλοφορησα μια φορα.Αλλα Μολις σταματησα ειδα οτι το νερο κοχλαζε και συμπληρωσα.Τεσπα παιρναει το καινουργιο ψυγειο και τωρα ολα καλα απο θερμοκρασιες.Επισης παρατηρησα οτι ακουγοντουσαν νερα μεσα στην καμπινα αλλα δεν εσταζε απο πουθενα.Πηγα και διακοπες με αυτο και μολις ειχα φτασει στο προορισμο ου ειχε χασει τα νερα παλι ανεβαζοντας θερμοκρασια...αλλα προλαβα να το κλεισω.Να σημειωσω οτι ενα κολαρο στο πανω μερος του ψυγειου ηταν φουσκομενο λογω οτι πλεον ηθελε αλλαγη(και κρυο το αμαξι οταν ηταν φαινοταν λιγο οτι ηταν φουσκωμενο,,-μηπως κρατουσε αερα εκει μεσα το κολαρο?).Γυρναω απο τις διακοπες και ολα καλα μεχρι να φτασω.Μετα απο καιρο σκαει τελικα το κολαρο ανεβαζοντας θερμοκρασια και ετυχε σε σημειο που μπορουσα να σβησω το αμαξι(παλι καλα).Αλλαζω πλεον και το κολαρο.Το αμαξι το περπατουσα οπου μερικες φορες συμπληρωνα νερα.Επισης τα λαδια ειναι καθαρα οπως και το νερο.Εχθες αποφασισα να το παω για ελεγχο.Σημερα θα αλλαξω τον θερμοστατη οπως επισης και τα δυο κολαρα που πανε στο καλοριφερ μεσα γιατι το ενα ειχε φουσκωσει λιγο.Τελος παρατηρησα μονος μου οτι το κατω κοκαρο του ψυγειου δακρυζε χωρις να ειναι αντιλιπτο με το ματι παρα μονο αν εσκυβες απο κατω.Αυτα τα λιγα...Περιμενω σχολιασμους "
Το πρόβλημα που περιγράφεις φίλε μου δεν είναι ούτε τα κολλάρα, ούτε το ψυγείο, ούτε θερμοστάτης και τζάμπα έχεις μπει σε αυτό το λούκι.
Το πρόβλημά σου είναι στην κεφαλή.
Θα πρέπει να ξαναβγεί η κεφαλή και να διαπιστωθεί τι δεν επισκευάστηκε σωστά.
Έχει παρατηρηθεί στο παρελθόν πως και κάποιες συγκεκριμένες φλάτζες κεφαλής του εμπορίου, (όχι γνήσιες), παρουσιάζουν αυτά ακριβώς τα προβλήματα που περιγράφεις.
Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να βγει η κεφαλή, δυστυχώς.
Θα μπορούσα να γράφω ώρες για να σου εξηγήσω τους λόγους που το λέω με τόση σιγουριά αλλά... θα με "πιάσει" το ΕΣΡ
Ότι θελήσεις μην διστάσεις να ρωτήσεις και όπου μπορούμε και εγώ και τα άλλα μέλη θα σε βοηθήσουμε να είσαι σίγουρος
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: terrios 99
Μια διευκρίνηση...
Το βεντιλατέρ σε όλα τα Terios έως το 2000 (j100) είναι υδραργυρικό και δουλεύει μόνιμα.
Μετά το 2000 (j102, j210 κτλ) είναι ηλεκτρικό και δουλεύει μόνο όταν χρειάζεται.
Το βεντιλατέρ σε όλα τα Terios έως το 2000 (j100) είναι υδραργυρικό και δουλεύει μόνιμα.
Μετά το 2000 (j102, j210 κτλ) είναι ηλεκτρικό και δουλεύει μόνο όταν χρειάζεται.
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2014 3:03 pm
Re: terrios 99
Ποσο θα κοστιζει μια γνησια φλαντζα και πως θα το καταλαβω αν ειναι γνησια
Σας ευχαριστω παντως
Σας ευχαριστω παντως
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: terrios 99
Γύρω στα 250 Ευρώ κοστίζει το σετ κεφαλής η γύρω στα 100 μόνο η φλάτζα κεφαλής.
Τώρα πως θα καταλάβεις αν σου έβαλαν γνήσια, λίγο δύσκολο να σου το εξηγήσω από εδώ.
Τώρα πως θα καταλάβεις αν σου έβαλαν γνήσια, λίγο δύσκολο να σου το εξηγήσω από εδώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 179
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 16, 2013 12:33 pm
Re: terrios 99
Προτείνεις να αλλάζει κανείς μόνο την φλάντζα ή όλο το σετ?
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: terrios 99
Το σωστό Νίκο (big) είναι αφού το ανοίγεις να τα κάνεις όλα και να τα αλλάζεις όλα.
Οι περισσότεροι, προς χάριν της οικονομίας, αλλάζουν μόνο την φλάντζα κεφαλής και αφήνουν όλα τα άλλα (δηλαδή τις φλάντζες εισαγωγής-εξαγωγής, τσιμουχάκια βαλβίδων κ.τ.λ.) τα ίδια, με αποτέλεσμα βέβαια τις περισσότερες φορές να δημιουργούνται νέα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους πελάτες και γεμίζουν τις τσέπες των μηχανικών.
Οι περισσότεροι, προς χάριν της οικονομίας, αλλάζουν μόνο την φλάντζα κεφαλής και αφήνουν όλα τα άλλα (δηλαδή τις φλάντζες εισαγωγής-εξαγωγής, τσιμουχάκια βαλβίδων κ.τ.λ.) τα ίδια, με αποτέλεσμα βέβαια τις περισσότερες φορές να δημιουργούνται νέα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους πελάτες και γεμίζουν τις τσέπες των μηχανικών.