Περί ABS και απενεργοποίησης του

Ότι αφορά τα φρένα και τα συστήματα αντιολίσθησης, ευστάθειας κτλ.
Απάντηση
geovil
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm

Περί ABS και απενεργοποίησης του

Δημοσίευση από geovil »

Η απενεργοποιηση του ABS συνισταται ΜΟΝΟ στις περιπτωσεις που το τερεν πανω στο οποιο κινουμαστε γλυστραει παρα πολυ......δηλαδη ΧΙΟΝΙ,ΛΑΣΠΗ ,κυριως σε ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΕΣ και ΛΑΣΠΩΜΕΝΕΣ κατηφορες,και πολλες φορες στο ΧΩΜΑ οταν κινουμαστε αρκετα γρηγορα.......
Σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ περιπτωσεις,συνισταται το ABS να ειναι ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ.


Η ασφάλεια βρίσκεται στην ασφαλειοθήκη του χώρου μηχανής.
Αν ανοίξεις το καπάκι και κοιτάξεις από μέσα θα διαβάσεις ποια είναι η ασφάλεια και θα την αφαιρέσεις.
Είναι πανεύκολο...

Στο Terios I ,εχει μια μονο ασφαλεια για το ABS....
Στο Terios II , εχει δυο ασφαλειες την ABS1 που ειναι 40Α (στα αυτοκινητα με VSC η συγκεκριμενη ειναι 50Α) , και την ABS2 που ειναι 30Α.Αυτη που αφαιρουμε εμεις ειναι η ABS1.

Όταν βγάλουμε την ασφάλεια μένει μόνιμα αναμένο το λαμπάκι του abs αλλά και του χειροφρένου και ξανασβήνουν μόλις τοποθετήσουμε ξανά την ασφάλεια και αρχίσουμε να περπατάμε το αυτοκίνητο έτσι ώστε να αρχίσει ο εγκέφαλος να διαβάζει ταχύτητα από τους αισθητήρες τροχών.

Υπαρχει και η δυνατοτητα τοποθετησης εσωτερικου διακοπτη απενεργοποιησης του ABS επεμβαινοντας στο κυκλωμα πριν την ασφαλεια,κοβωντας το ρευμα στο κυκλωμα ,και γινεται ή απο ηλεκτρολογο ή και απο εμας τους ιδιους αν ασχολουμαστε με ηλεκτρολογικα του αυτοκινητου............


abs_fuses.jpg







από Synteknos » 25 Ιουν 2011

Μια και πρόσφατα έβαλα και εγώ διακόπτη απενεργοποίησης ABS, είπα να ανακινήσω το θέμα μήπως και κάποιος άλλος θέλει να το κάνει. Ο ηλεκτρολόγος μου τράβηξε μια γραμμή από την ασφάλεια στο χώρο του κινητήρα (ABS1 - φωτό στις αρχικές σελίδες του τόπικ), το πέρασε στην καμπίνα, έβαλε και μία ασφάλεια δίπλα στην κανονική ασφαλειοθήκη και τον διακόπτη κάτω από την κολόνα του τιμονιού - υπάρχει ένα πλαστικό καπάκι εκεί και μπαίνει μια χαρά.Φτάνει μόνο να είναι "ρηχό" το κουμπάκι για να μην βρίσκει στα πόδια του οδηγού.
Όποτε θέλω να το απενεργοποιήσω, πατάω το κουμπί ΠΡΙΝ βάλω μπροστά και όλα καλά. Περιττό να πώ οτι στο πρόσφατο Ακρόπολις με τα κυνηγητά των ειδικών στο χώμα, ξέχασα να το βγάλω εκτός το ABS και όταν μία φορά φρέναρα δυνατά και ο Τέρης έκανε τα δικά του δεν το ξαναξέχασα ποτέ πιά...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα & Συστήματα ABS, VSC, TRC, DAC, HAC”