Χαιρετώ.
Σε Terios II, J210 2008 μου έσπασε για δεύτερη φορά το στοπ της πόρτας του πορτ μπαγκαζ.
Το έλασμα που κρατάει την πόρτα ανοιχτή ή μισάνοιχτη δηλαδή, το οποίο έσπασε ακριβώς στην βίδα που στερεώνεται στο αμάξωμα.
Την πρώτη φορά το κόλλησα και πρόσθεσα μία ροδέλα για ενίσχυση υποτίθεται, αλλά ξαναέσπασε.
Το έχει επισκευάσει κανείς με επιτυχία ή να ψάξω στα ανταλλακτικά;