καλημέρα σε όλους,
Χαίρομαι που βρήκα αυτό το φόρουν επικοινωνίας για το όμορφο τέριος. Δεν είμαι κάτοχος , αλλά σκοπευω να αποκτήσω ένα για γενική χρήση ιδίως στην εξοχή, αν και κάτοικος Αθηνών, είτε για εκδρομές είτε για μικρές εργασίες στο μάζεμα της ελιάς ( μεταφορά μηχανημάτων κλπ). Η πρώτη μου ερώτηση είναι να όλα είναι 4*4 και τι να προτιμήσω το 1300 ή το 1500; Στη συνέχεια τι πρέπει να τσεκάρω για την αγορά ενός μεταχειρισμένου και ποιά είναι η πιο αξιόπιστη πηγή προμήθειας; Οποια άλλη χρήσιμη πληροφορία καλοδεχούμενε.
Σας ευχαριστώ
ΔΙονύσης
νέο μέλος
- panos_t2
- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 24, 2014 11:37 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: νέο μέλος
Καλώς ήρθες Διονύση στην παρέα του teriosclub. Με το καλό να αποκτήσεις το αυτοκίνητο που θέλεις!!! Προτίμησε το 1500 καθαρά για λόγους δύναμης και άνεσης στο ταξίδι, είναι ίσως και λίγο πιο οικονομικό απ' το 1300 στα εκτός πόλης. Επίσης προσπάθησε να βρεις κάποιο αυτοκίνητο από ιδιώτη και ας το πληρώσεις λίγο παραπάνω. Έχει ένα τέρμα αξιόπιστο μοτέρ όπου αν κάποιος του κάνει σωστή συντήρηση όπως πρέπει θα γυρίσει πάρα μα πάρα πολλά χιλιόμετρα απροβληματιστα!!!!
Isuzu Dmax 3.0 4jj1
OME Suspension by ARB
Radar Renegade RT tires
James Baroud Discovery XL RoofTopTent
Renogy DcDc Charger
Grizzly winch 13000
OME Suspension by ARB
Radar Renegade RT tires
James Baroud Discovery XL RoofTopTent
Renogy DcDc Charger
Grizzly winch 13000
- TAG
- Δημοσιεύσεις: 722
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 9:20 am
- Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή
Re: νέο μέλος
Καλως ήρθες Διονύση ! Με το καλό να βρείς το τεριάκι το σωστό !!
Όπως στα λέει ο Πάνος είναι.
Το μόνο μειονέκτημα του 1.5 σε σχέση με το 1.3 ειναι βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας.
αλλά θεωρώ ότι τα παραπάνω πλεονεκτηματα που ειπε και ο Πάνος, γέρνουν την πλάστιγκα προς το 1.5.
Όπως στα λέει ο Πάνος είναι.
Το μόνο μειονέκτημα του 1.5 σε σχέση με το 1.3 ειναι βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας.
αλλά θεωρώ ότι τα παραπάνω πλεονεκτηματα που ειπε και ο Πάνος, γέρνουν την πλάστιγκα προς το 1.5.
Επίτιμος....