Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και ξέρετε πολύ καλά οτι θα ήθελα πολύ να έρθω στην Πανελλήνια αλλά...
Άσχετα με την αγορά του ΜΧ-5, αναγκάστηκα αλλάζοντας δουλειά να αγοράσω και ένα παπάκι Crypton για το ντελίβερι, τις ίδιες μέρες που γινόταν η μετακόμιση. Φανταστείτε πόσο πίσω οικονομικά με έχουν πάει όλα αυτά. Ελπίζω να "τραβήξετε" την πίτα όσο πιο αργά γίνεται, μήπως καταφέρω και έρθω εκεί
Όσο για το αυτοκίνητο, επειδή κάποιες ψυχές ρωτήσανε, είναι μοντέλο του '99. Αρχικά 1.6, φοράει μοτέρ 1.8 από το προηγούμενο μοντέλο (1994-1997, με τα ανοιγόμενα φανάρια) με εγκεφαλο και πλεξουδα, αλλά με γιαπωνέζικες προδιαγραφές. Αυτό σημαίνει 130 άλογα για ένα αμάξωμα πολύ κοντά στα 1000 κιλά...
Από άλλα εξτρα, φοράει φίλτρο αέρα ΚΝ , ολόκληρη εξατμιση Fujitsubo με χταπόδι απο Ιαπωνία και καταλύτη Americat, μπουζοκαλώδια magnecor (πάσχουν εκεί τα μαμά ΜΧ-5), ανάρτηση coilover Raceland ρυθμιζόμενη καθ' ύψος, μπάρα θόλων εμπρός, δεσίματα στο σασσί από κάτω, ζαντες 15'' σε χρωμα bronze ματ και αυτές από Ιαπωνία και ένα ωραίο MP3 player της Sony με 4 ηχεία που βγάζουν ωραίο ήχο
Όσο για την οικογένεια, Μαρίνα μου, αυτή κινείται με το Παντάκι μια χαρά! Έτσι κι αλλιώς, η μικρή είναι πια 3,5 χρονών, άρα και με ένα απλό booster την βάζω σε όποιο αυτοκίνητο να 'ναι. Επίσης, το αγαπημένο μου Μ80 παραμένει - ΔΕΝ το δίνω λέμε!
- και συνεχίζει να εξυπηρετεί με το μοναδικό του τρόπο την οικογένεια.
Αυτά τα λίγα (έτσι είναι βρε τα λίγα?
) Προς το παρόν πάντως, περνάει πολύυυυυυυ χρόνο παρκαρισμένο στο πάρκινγκ του. Ας φύγουν πρώτα οι υποχρεώσεις...