Επιλογή έκδοσης
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 03, 2012 1:40 am
- Τοποθεσία: Αττική
Επιλογή έκδοσης
Καλησπέρα παιδιά. Καλώς σας βρήκα μιας και είμαι καινούριο μέλος.
Πρόκειται ο πατέρας μου να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Terios και θέλω την συμβουλή σας για το ποιο να επιλέξει μιας και είναι ανάμεσα σε δύο.
Αρχικά να αναφέρω ότι η κύρια χρήση του θα είναι εντός της πόλης εκτός από ένα μήνα το χρόνο που θα το χρησιμοποιεί στο χωριό για τα χωράφια (χωματόδρομοι με λάσπες και γράνες στους οποίους μέχρι ένα σημείο τα καταφέρνει και ένα απλό ΙΧ).
Έχει λοιπόν καταλήξει σε δύο αυτοκίνητα.
Το πρώτο είναι SX Plus μοντέλο του 2008 και το δεύτερο SX Plus με VSC+TRC μοντέλο του 2009 με 20000 χλμ λιγότερα και 1500 ευρώ ακριβότερο.
Η απορία μου είναι για την χρήση που το θέλουμε τι προτείνεται καλύτερα, LSD ή VSC;
Πιστεύετε ότι η διαφορά των 1500 ευρώ αξίζει για το VSC;
Υ.Γ.: Έχω διαβάσει και έχω κατανοήσει πλήρως τη διαφορά μεταξύ LSD και VSC, αλλά μάλλον θα μου ήταν χρήσιμη η εμπειρία σας για το ποιο είναι καλύτερο που.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Τάσος.
Πρόκειται ο πατέρας μου να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Terios και θέλω την συμβουλή σας για το ποιο να επιλέξει μιας και είναι ανάμεσα σε δύο.
Αρχικά να αναφέρω ότι η κύρια χρήση του θα είναι εντός της πόλης εκτός από ένα μήνα το χρόνο που θα το χρησιμοποιεί στο χωριό για τα χωράφια (χωματόδρομοι με λάσπες και γράνες στους οποίους μέχρι ένα σημείο τα καταφέρνει και ένα απλό ΙΧ).
Έχει λοιπόν καταλήξει σε δύο αυτοκίνητα.
Το πρώτο είναι SX Plus μοντέλο του 2008 και το δεύτερο SX Plus με VSC+TRC μοντέλο του 2009 με 20000 χλμ λιγότερα και 1500 ευρώ ακριβότερο.
Η απορία μου είναι για την χρήση που το θέλουμε τι προτείνεται καλύτερα, LSD ή VSC;
Πιστεύετε ότι η διαφορά των 1500 ευρώ αξίζει για το VSC;
Υ.Γ.: Έχω διαβάσει και έχω κατανοήσει πλήρως τη διαφορά μεταξύ LSD και VSC, αλλά μάλλον θα μου ήταν χρήσιμη η εμπειρία σας για το ποιο είναι καλύτερο που.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Τάσος.
- Synteknos
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 1:48 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή έκδοσης
Καλώς μας ήρθες!
Για τις διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων που έχεις βρεί, θα αφήσω να σου πούν τα υπόλοιπα παιδιά που τα ξέρουν καλύτερα. Από την μεριά μου, θα σου πρότεινα αυτό viewtopic.php?f=12&p=2528#p2528 γιατί το αυτοκίνητο είναι "δικό μας", το ξέρουμε δηλαδή και είναι όντως σε άψογη κατάσταση και πολύ προσεγμένο.
Για τις διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων που έχεις βρεί, θα αφήσω να σου πούν τα υπόλοιπα παιδιά που τα ξέρουν καλύτερα. Από την μεριά μου, θα σου πρότεινα αυτό viewtopic.php?f=12&p=2528#p2528 γιατί το αυτοκίνητο είναι "δικό μας", το ξέρουμε δηλαδή και είναι όντως σε άψογη κατάσταση και πολύ προσεγμένο.
Τί ωραίο τα όνειρα να γίνονται πραγματικότητα αναπάντεχα!...
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 03, 2012 1:40 am
- Τοποθεσία: Αττική
Re: Επιλογή έκδοσης
Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση αλλά η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο είναι αρκετά μακριά από την Αθήνα που μένω και πάνω από το bugdet του πατέρα μου.
-
- Δημοσιεύσεις: 465
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm
Re: Επιλογή έκδοσης
Φιλε Τασο (Terorist) ,οταν πηρα τον δικο μου Τερη,ψαχνοντας λιγο τα χαρακτηριστικα και των δυο εκδοσεων που αναφερεις,κατεληξα στο VSC-TRC.Επειδη το χρησιμοποιω κυριως στην ασφαλτο,κι επειδη το αυτοκινητο ειναι ψηλο και στενο με ψηλα το κεντρο βαρους,θεωρησα οτι τα συστηματα αυτα βοηθουν σε δυσκολες συνθηκες υποστροφης και υπερστροφης........θεωρω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο αν δεν ηταν μονιμα τετρακινητο ,θα ειχε σοβαρα θεματα κρατηματος στο δρομο........
Επισης το δικο μου ,στην εκδοση που εχω,φοραει καποια αναρτηση πισω που το βοηθαει να μην παιρνει εντονες κλισεις στις στροφες,οπως τα αντιστοιχα με την απλη αναρτηση..............
Στα εκτος δρομου βεβαια,μειονεκτω λογω του οτι δεν μπορει να κρεμασει ο τροχος και εχω αδυναμια προσφυσης σε περισσοτερα κομματια απ οτι ενα με απλη αναρτηση..........
Το LSD εχει πλεονεκτημα στο χωμα οπως καταλαβαινεις............
Ετσι εγω επελεξα το VSC-TRC κυριως λογω ελλειψης εμπειριας σε τετρακινητα αυτοκινητα,γιατι ειναι το πρωτο τετρακινητο που επεσε στα χερια μου,και απο το φοβο του πισω ακαμπτου αξονα μηπως καποια στιγμη χρειαστει να "συμμαζεψω τα ασυμμαζευτα" και δεν μπορεσω......γιατι τη λεω την αμαρτια μου οτι οδηγαω λιγο γρηγορα.........
Σχετικα με το πώς "μαζευονται τα ασυμμαζευτα" ο Synteknos μπορει να σου πει λεπτομερειες ..........αν και πιθανολογω οτι ο πατερας σου δεν θα φτασει ποτε τα ορια προσφυσης του συγκεκριμενου αυτοκινητου.....
Προσωπικα λοιπον-ταπεινη μου αποψη- θεωρω οτι για ασφαλτο εχει πλεονεκτημα το VSC-TRC ,και αξιζει τα παραπανω χρηματα.......σκεψου οτι ενα απλο ατυχημα επειδη δεν καταφερες να κρατησεις το αυτοκινητο στην πορεια του ,για οποιοδηποτε λογο,θα κοστισει πολλα παραπανω απο αυτα που θα διαθεσεις για το VSC-TRC...............
Αυτα λοιπον......και οποιο και να επιλεξεις τελικα,ειναι σιγουρο οτι θα το χαρεις οσο δεν φανταζεσαι!!!!!!!!!!!!!!
Επισης το δικο μου ,στην εκδοση που εχω,φοραει καποια αναρτηση πισω που το βοηθαει να μην παιρνει εντονες κλισεις στις στροφες,οπως τα αντιστοιχα με την απλη αναρτηση..............
Στα εκτος δρομου βεβαια,μειονεκτω λογω του οτι δεν μπορει να κρεμασει ο τροχος και εχω αδυναμια προσφυσης σε περισσοτερα κομματια απ οτι ενα με απλη αναρτηση..........
Το LSD εχει πλεονεκτημα στο χωμα οπως καταλαβαινεις............
Ετσι εγω επελεξα το VSC-TRC κυριως λογω ελλειψης εμπειριας σε τετρακινητα αυτοκινητα,γιατι ειναι το πρωτο τετρακινητο που επεσε στα χερια μου,και απο το φοβο του πισω ακαμπτου αξονα μηπως καποια στιγμη χρειαστει να "συμμαζεψω τα ασυμμαζευτα" και δεν μπορεσω......γιατι τη λεω την αμαρτια μου οτι οδηγαω λιγο γρηγορα.........
Σχετικα με το πώς "μαζευονται τα ασυμμαζευτα" ο Synteknos μπορει να σου πει λεπτομερειες ..........αν και πιθανολογω οτι ο πατερας σου δεν θα φτασει ποτε τα ορια προσφυσης του συγκεκριμενου αυτοκινητου.....
Προσωπικα λοιπον-ταπεινη μου αποψη- θεωρω οτι για ασφαλτο εχει πλεονεκτημα το VSC-TRC ,και αξιζει τα παραπανω χρηματα.......σκεψου οτι ενα απλο ατυχημα επειδη δεν καταφερες να κρατησεις το αυτοκινητο στην πορεια του ,για οποιοδηποτε λογο,θα κοστισει πολλα παραπανω απο αυτα που θα διαθεσεις για το VSC-TRC...............
Αυτα λοιπον......και οποιο και να επιλεξεις τελικα,ειναι σιγουρο οτι θα το χαρεις οσο δεν φανταζεσαι!!!!!!!!!!!!!!
- manos man.
- Δημοσιεύσεις: 1131
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:26 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη
Re: Επιλογή έκδοσης
Γιωργο μια μονο διορθωση οσον αφορα την αναρτηση. Και τα Τεριος με LSD στις προ facelift εκδωσεις (αυτες με τα φρυδακια) εχουν την ιδια αναρτηση με αυτα που διαθετουν VSC-TRC .
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή έκδοσης
Καλώς ήρθες στην παρέα μας και καλή διαμονή!
Ότι και να διαλέξεις από τα δύο το σίγουρο είναι πως θα μείνεις ευχαριστημένος.
Όπως έγραψε και ο Γιώργος (geovil) τα δύο αυτά αυτοκίνητα, με lsd η με vsc, δεν έχουν και καμιά τεράστια διαφορά.
Στην ουσία το ένα σύστημα αντικαθιστά το άλλο και το καθένα από αυτά έχει ένα μικρό προβάδισμα στον τομέα του.
Δηλαδή το μοντέλο με το vsc έχει λίγο καλύτερα κρατήματα εντός δρόμου ενώ το μοντέλο με το lsd έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις στα εκτός.
Εγώ πάντως θα σου πω πως με την χρήση που αναφέρεις ότι θα το κάνεις όποιο και να πάρεις δεν θα δεις καμιά απολύτως διαφορά.
Αυτά τα δύο συστήματα έχουν λόγο ύπαρξης αν ζητάς το κάτι παραπάνω εκτός η αν ζητάς γρήγορη οδήγηση εντός δρόμου.
Προσωπικά έχουν περάσει δύο Terios II από τα χέρια μου και έχω κάνει πάνω από 150.000χιλ το καθένα συν το Terios II του γαμπρού μου το οποίο και αυτό τώρα πρέπει να έχει ξεπεράσει τις 150.000χιλ και όλα τα έχω πάρει με το lsd και όχι με το vsc.
Αυτό γιατί με ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω στα εκτός δρόμου και δεν αποζητώ από τον Τέρη να κινείτε γρήγορα σε κλειστές στροφές, όπως επίσης στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω και την πιθανή βλάβη που μπορεί να δημιουργηθεί που φυσικά στην περίπτωση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι απλησίαστα από θέμα κόστους.
Σίγουρα μιας και μιλάμε για Terios ξεχνάμε τα προβλήματα και τις βλάβες αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου συμβεί.
Και για να κλείσω την πολυλογία μου... θα σου πρότεινα να τα δεις και τα δύο από κοντά και όποιο σου αρέσει περισσότερο να το πάρεις χωρίς να σκοτίζεσαι με το αν έχει το ένα η το άλλο σύστημα.
Και κάτι ακόμα... μην πάρεις κανένα από τα δύο αν δεν τα δει πρώτα ένας τεχνικός και δεν δώσει και αυτός την συγκατάθεση του.
Κυκλοφορούν πολλές μαιμούδες στην αγορά τώρα τελευταία
Ότι και να διαλέξεις από τα δύο το σίγουρο είναι πως θα μείνεις ευχαριστημένος.
Όπως έγραψε και ο Γιώργος (geovil) τα δύο αυτά αυτοκίνητα, με lsd η με vsc, δεν έχουν και καμιά τεράστια διαφορά.
Στην ουσία το ένα σύστημα αντικαθιστά το άλλο και το καθένα από αυτά έχει ένα μικρό προβάδισμα στον τομέα του.
Δηλαδή το μοντέλο με το vsc έχει λίγο καλύτερα κρατήματα εντός δρόμου ενώ το μοντέλο με το lsd έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις στα εκτός.
Εγώ πάντως θα σου πω πως με την χρήση που αναφέρεις ότι θα το κάνεις όποιο και να πάρεις δεν θα δεις καμιά απολύτως διαφορά.
Αυτά τα δύο συστήματα έχουν λόγο ύπαρξης αν ζητάς το κάτι παραπάνω εκτός η αν ζητάς γρήγορη οδήγηση εντός δρόμου.
Προσωπικά έχουν περάσει δύο Terios II από τα χέρια μου και έχω κάνει πάνω από 150.000χιλ το καθένα συν το Terios II του γαμπρού μου το οποίο και αυτό τώρα πρέπει να έχει ξεπεράσει τις 150.000χιλ και όλα τα έχω πάρει με το lsd και όχι με το vsc.
Αυτό γιατί με ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω στα εκτός δρόμου και δεν αποζητώ από τον Τέρη να κινείτε γρήγορα σε κλειστές στροφές, όπως επίσης στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω και την πιθανή βλάβη που μπορεί να δημιουργηθεί που φυσικά στην περίπτωση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι απλησίαστα από θέμα κόστους.
Σίγουρα μιας και μιλάμε για Terios ξεχνάμε τα προβλήματα και τις βλάβες αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου συμβεί.
Και για να κλείσω την πολυλογία μου... θα σου πρότεινα να τα δεις και τα δύο από κοντά και όποιο σου αρέσει περισσότερο να το πάρεις χωρίς να σκοτίζεσαι με το αν έχει το ένα η το άλλο σύστημα.
Και κάτι ακόμα... μην πάρεις κανένα από τα δύο αν δεν τα δει πρώτα ένας τεχνικός και δεν δώσει και αυτός την συγκατάθεση του.
Κυκλοφορούν πολλές μαιμούδες στην αγορά τώρα τελευταία
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2012 1:48 pm
Re: Επιλογή έκδοσης
για εμένα εννοείται οτι θα προτιμήσεις την έκδοση με VSC+TRC για τους παρακάτω λόγους
- η οικονομική διαφορά είναι πολύ μικρή μιας και το "πλούσιο" μοντέλο έχει και 20.000χλμ λιγότερα, και είναι του 2009.
- το πλούσιο μοντέλο θα έχει και μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία μιας και το VSC Vehicle Stability Control θα είναι υποχρεωτικό σε όλα τα νέα οχήματα, μιας και μειώνει μαζί με το ΑΒS και αυτό τα ατυχήματα. Περιορίζει φαινόμενα υποστροφής-υπερστροφής και είναι πολύ χρήσιμο παντού. Ρίξε μια ματιά στο ιντερνετ για βίντεο και πλροφορίες.
- το LSD δεν το χάνεις, απλά αντικαθίσταται από το TRC Traction Control. Για περιστασιακή χρήση εκτός δρόμου είναι ιδανικό το TRC μιάς και λειτουργεί αυτόματα, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη εμπειρία από τον οδηγό. Απλά φρενάρει την ρόδα που σπινιάρει, και η δύναμη παραμένει στις υπόλοιπες. Επίσης σε αντίθεση με το LSD θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να προχωρήσει αν οι δύο χιαστί τροχοί είναι στον αέρα ή σε πάγο πχ. Πάλι δες κάποια τεστ όπως στο περιοδικό 4wd.
- το μοντέλο με VSC+TRC θα έχει και DAC (Downhill Assist Control) και HAC (Hill start Assist Control) για βοήθεια σε ανηφόρες κατηφόρες. Πάλι ρίξε μια ματιά στο ιντερνετ.
Καλές βόλτες!
- η οικονομική διαφορά είναι πολύ μικρή μιας και το "πλούσιο" μοντέλο έχει και 20.000χλμ λιγότερα, και είναι του 2009.
- το πλούσιο μοντέλο θα έχει και μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία μιας και το VSC Vehicle Stability Control θα είναι υποχρεωτικό σε όλα τα νέα οχήματα, μιας και μειώνει μαζί με το ΑΒS και αυτό τα ατυχήματα. Περιορίζει φαινόμενα υποστροφής-υπερστροφής και είναι πολύ χρήσιμο παντού. Ρίξε μια ματιά στο ιντερνετ για βίντεο και πλροφορίες.
- το LSD δεν το χάνεις, απλά αντικαθίσταται από το TRC Traction Control. Για περιστασιακή χρήση εκτός δρόμου είναι ιδανικό το TRC μιάς και λειτουργεί αυτόματα, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη εμπειρία από τον οδηγό. Απλά φρενάρει την ρόδα που σπινιάρει, και η δύναμη παραμένει στις υπόλοιπες. Επίσης σε αντίθεση με το LSD θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να προχωρήσει αν οι δύο χιαστί τροχοί είναι στον αέρα ή σε πάγο πχ. Πάλι δες κάποια τεστ όπως στο περιοδικό 4wd.
- το μοντέλο με VSC+TRC θα έχει και DAC (Downhill Assist Control) και HAC (Hill start Assist Control) για βοήθεια σε ανηφόρες κατηφόρες. Πάλι ρίξε μια ματιά στο ιντερνετ.
Καλές βόλτες!
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή έκδοσης
Να διορθώσω ότι και τα δύο Terios, η μάλλον όλα τα Terios, μπορούν να κινηθούν με τους δύο χιαστί τροχούς χωρίς πρόσφυση, όπως επίσης μόνο η εκδόσεις με lsd μπορούν να κινηθούν με τους τρεις τροχούς στον αέρα αρκεί να πατάει ο ένας από τους δύο πίσω.panosck έγραψε:Επίσης σε αντίθεση με το LSD θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να προχωρήσει αν οι δύο χιαστί τροχοί είναι στον αέρα ή σε πάγο.
Αυτό που γράφεις Παναγιώτη αφορά μόνο τις αυτόματες εκδόσεις και όχι τις εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο.panosck έγραψε:- το μοντέλο με VSC+TRC θα έχει και DAC (Downhill Assist Control) και HAC (Hill start Assist Control) για βοήθεια σε ανηφόρες κατηφόρες.
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 03, 2012 1:40 am
- Τοποθεσία: Αττική
Re: Επιλογή έκδοσης
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Τελικά στο πρώτο αμάξι που αναφέρω, έριξε την τιμή ένα πεντακοσάρικο και ο πατέρας μου που κάνει το τελικό κουμάντο, αφού δικό του θα είναι, κατέληξε εκεί. Το είδε σήμερα μηχανικός και από Δευτέρα θα είναι δικό μας.
Ελπίζω να καταφέρω κάποια στιγμή να συμμετάσχω σε μια από τις βόλτες του club, να γνωριστούμε και από κοντά.
Τελικά στο πρώτο αμάξι που αναφέρω, έριξε την τιμή ένα πεντακοσάρικο και ο πατέρας μου που κάνει το τελικό κουμάντο, αφού δικό του θα είναι, κατέληξε εκεί. Το είδε σήμερα μηχανικός και από Δευτέρα θα είναι δικό μας.
Ελπίζω να καταφέρω κάποια στιγμή να συμμετάσχω σε μια από τις βόλτες του club, να γνωριστούμε και από κοντά.
- joannathom
- Δημοσιεύσεις: 530
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 6:10 pm
- Τοποθεσία: ΙΘΑΚΗ
Re: Επιλογή έκδοσης
καλώς ήρθες και όταν με το καλό πάρεις το τέριος σε περιμένουμε στην παρέα μας!!
όπου νάναι αρχίζει και η συζήτηση για την Πανελλήνια Φθινοπωρινή εκδρομή μας! να ενημερώνεσαι!!
όπου νάναι αρχίζει και η συζήτηση για την Πανελλήνια Φθινοπωρινή εκδρομή μας! να ενημερώνεσαι!!