Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Ότι άλλο θέμα σας απασχολεί για το Terios
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By Pesketzis

Έχουμε τοποθετήσει δοκιμαστικά το Αμερικάνικο σύστημα σε ένα Seat ibiza το οποίο έχει κάνει ως τώρα περίπου 10.000χιλ χωρίς πρόβλημα αλλά είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για να έχουμε αποτελέσματα.
Αυτό βέβαια που μας προβληματίζει είναι η "λάσπη" που μαζεύει το σύστημα και χρειάζεται κάθε λίγο καθάρισμα.
Μέχρι σήμερα στο αυτοκίνητο της δοκιμής το έχουμε καθαρίσει 3 φορές.
Αυτές οι μετατροπές χρειάζονται πολύ χρόνο για να αποφασίσει τελικά κάποιος αν αξίζει η όχι.
Φυσικά μην ακούτε αυτά που λένε για 30%, 40% και 50% οικονομία γιατί είναι αερολογίες, η διαφορά είναι της τάξης του 15 άντε 20% στην κατανάλωση και αυτό ανάλογα το που κυκλοφορεί το αυτοκίνητο. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και κάτω του 10%.


Όπως είπε και η Μαρίνα η stev έχει παραγγείλει το σύστημα για να το βάλει στον Τέρη του οπότε περιμένουμε να δούμε αποτελέσματα;)

http://www.pesketzis.gr/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓιώργοςΠειραιάς την Τετ Απρ 04, 2012 12:47 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By manos.man

Μιλώντας με τον Σταύρο στην πανελλήνια ψήθηκα ακόμα περισσότερο! Βέβαια τα στοιχεία από το Terios του Σταύρου είναι ακόμα νωρίς για να τα κρίνουμε...
Εσύ Γιώργο (doctor) έχεις νέα από το Seat Ibiza που δοκιμάζεις;;; Πως τα βλέπεις τα πράγματα;

Πάντως αν πραγματικά ρίχνει το σύστημα αυτό την κατανάλωση κατά 15% περίπου νομίζω πως είναι αξιόλογο το αποτέλεσμα;)
Αν υπολογίσουμε πως το Teriosκαίει 8,1 λιτρα/100 τότε θα έχουμε μια μείωση της κατανάλωσης 1,2 λιτρα/100 χλμ !!
Δεν είναι καθόλου άσχημα πιστεύω;) :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓιώργοςΠειραιάς την Τετ Απρ 04, 2012 11:25 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By Pesketzis

Όντως όπως φαίνεται δουλεύει άψογα το σύστημα και τουλάχιστον προς το παρών δεν έχει δημιουργήσει κανένα θέμα αξιοπιστίας.
Βέβαια το φαινόμενο της αισχροκέρδειας έχει κάνει και εδώ την εμφάνιση του.
Οι τιμές που παίζουν είναι γύρω στα 900 Ευρώ, ενώ πριν από ένα χρόνο μιλούσαμε για 200, 300 άντε 400 ευρώ και κατά την γνώμη μου αυτό είναι που το κάνει απαγορευτικό.
Και όπως έχω πει και στο παρελθόν για το υγραέριο τελικά το ίδιο θα πω και για το υδρογόνο.
Μην περιμένετε να κάνετε απόσβεση την τοποθέτηση του συστήματος, παρά μόνο θα κινήστε οικονομικότερα από πριν.

http://www.pesketzis.gr/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓιώργοςΠειραιάς την Τετ Απρ 04, 2012 12:47 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By manos.man

Γιώργο είναι εύκολο να μου πεις περίπου πόσο κοστίζει και πώς δουλεύει το σύστημα που δοκιμάζεται στο Ibiza; Από περιέργεια! Πάντως του Σταύρου είναι οικονομικό απ ότι μου είχε πει! Και μ έναν υπολογισμό που έκανα παρατηρώ ότι απόσβεση θα κάνω σίγουρα μέσα στον χρόνο! Κάνω και πολλά χιλιόμετρα;)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓιώργοςΠειραιάς την Τετ Απρ 04, 2012 11:24 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By Pesketzis

Είναι πολύ απλό
Τα κύρια μέρη του συστήματος αυτού, είναι μία γεννήτρια και ένα δοχείο νερού.
Το νερό οδηγείτε στην γεννήτρια όπου γίνετε ηλεκτρόλυση και διασπάται σε αέρια οξυγόνου και υδρογόνου τα οποία στην συνέχεια οδηγούνται στην εισαγωγή αέρα του αυτοκινήτου εμπλουτίζοντας το μείγμα καυσίμου (βενζίνη η πετρέλαιο).

Αυτή είναι μια τεχνολογία η οποία εφαρμόζετε εδώ και αρκετά χρόνια κυρίως στην Αμερική εξαρχής σε μεγάλους πετρελαιοκινητήρες όπως των καραβιών και των φορτηγών και στην συνέχεια σε μεγάλους βενζινοκινητήρες που εκεί έχουν άφθονους. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε και εφαρμογές σε μικρότερους κινητήρες των λίγων κυβικών.

Το κόστος που ρωτάς Μάνο, όταν το βάλαμε στο Σεατάκι πριν από μερικούς μήνες και όταν ακόμα κανείς δεν γνώριζε καλά καλά την ύπαρξη αυτής της τεχνολογίας ήταν γύρω στα 200-250 Ευρώ με τα μεταφορικά τελωνεία και ότι άλλο χρειαζόταν για να έρθει από Αμερική.
Την τοποθέτηση την έκανα εγώ μαζί με τον φίλο ο οποίος είναι συνάδελφος οπότε καταλαβαίνεις πως δεν κόστισε τίποτα.
Οι τιμές που ακούω σήμερα για αυτό το σύστημα έχουν ξεπεράσει κάθε όριο και όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ μου είναι αυτό που με εκνευρίζει αφάνταστα.
Η τιμή που σου είπε ο Σταύρος απ΄ότι γνωρίζω δεν είναι η πραγματική αλλά η τιμή που του έκανε ο φίλος του που του το τοποθέτησε.
Αν κάνω λάθος Σταύρο διόρθωσε με.

Από πιθανά προβλήματα που με ρωτάτε θα σας πω καταρχήν πως μέχρι σήμερα το Σεατάκι έχει κάνει γύρω στις 15.000χιλιόμετρα, ίσως και παραπάνω, και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

Βέβαια όπως πάντα εγώ ο σπασίκλας κρατάω τις επιφυλάξεις μου για την αξιοπιστία του όλου εγχειρήματος.
Ο λόγος είναι απλός και δεν είναι άλλος από το ότι ενισχύουμε το μείγμα σε έναν κινητήρα, άρα κάτι αλλάζει.
Αλλάζει η θερμοκρασία λειτουργίας, αλλάζει η μορφή και η μάζα του μείγματος και αρκετά άλλα τα οποία δεν υπάρχει λόγος να αναφέρω.
Τελικά οι κινητήρες και τα κράματα μετάλλων που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές είναι σε θέση να αντέξουν αυτή την διαφορετικότητα;
Μην ξεχνάτε πως το σύστημα αυτό έχει εφαρμογή τόσα χρόνια, όπως προείπα, σε μεγάλους κινητήρες και σε παλαιότερης τεχνολογίας που είναι διαφορετικά τα κράματα μετάλλων, τα λιπαντικά και πολλά άλλα.
Η αξιοπιστία θα φανεί στο μέλλον και κανένας σήμερα δεν μπορεί να είναι σε θέση να πει κάτι με σιγουριά γιατί μιλάμε για ένα σύστημα που ακόμα τώρα το μαθαίνουμε.

Εγώ πάντως θέλω να είμαι αισιόδοξος με το συγκεκριμένο σύστημα, όπως και με την ηλεκτροκίνηση, όχι για λόγους οικονομίας αλλά γιατί κάτι πρέπει να κάνουμε για να ξεφύγουμε από την εξάρτηση του πετρελαίου.

http://www.pesketzis.gr/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓιώργοςΠειραιάς την Τετ Απρ 04, 2012 12:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By getr1

καλησπέρα παιδιά
Είδα διάφορα βιντεάκια και διαφημίσεις με αυτό το σύστημα υδρογόνου
κι έχω τις εξής απορίες
αν ανεβάζει τις θερμοκρασίες του θαλάμου καύσης (γιατί μερικοί λένε πως τις κατεβάζει κιόλας)
και αν χρειάζεται προγραμματισμό στον εγκέφαλο του αυτοκίνητου γιατί προφανώς αλλάζει και η αναλογία στο μείγμα

Dr. ?
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By Pesketzis

Πολύ εύστοχες οι ερωτήσεις σου Γιώργη.

Σίγουρα από την στιγμή που ενισχύουμε το μείγμα αυξάνουμε και την θερμοκρασία του κινητήρα στο χώρο καύσης.
Δηλαδή, δυνατότερη έκρηξη άρα μεγαλύτερη θερμοκρασία με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται από πιθανές ζημιές στον κινητήρα.
Υπάρχουν συστήματα τα οποία δεν επηρεάζουν και δεν επεμβαίνουν στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου ώστε να ρυθμίσουν τα μίγματα, αλλά υπάρχουν και ποιο εξελιγμένα συστήματα τα οποία έχουν έναν παράλληλο εγκέφαλο και κάνουν αυτή ακριβώς την δουλειά.
Απ' όσο γνωρίζω πάντως κανένας κατασκευαστής συστήματος υδρογόνου δεν επεμβαίνει άμεσα στον ίδιο τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου
Μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα αν και δεν υπάρχει κανείς που να έχει κάνει αρκετά χιλιόμετρα ώστε να έχουμε ποιο σωστά αποτελέσματα.
Αρκετά χιλιόμετρα εννοώ πάνω από 30.000χιλ. για να μπορούμε να πούμε πως τα αποτελέσματα είναι αξιόπιστα.
Σε Terios έχουν τοποθετηθεί αρκετά συστήματα υδρογόνου και η διαφορά στην κατανάλωση υπάρχει αλλά μην φανταστείτε ότι δεν καίει και τίποτα, απλά γίνεται ελαφρώς οικονομικότερο.

http://www.pesketzis.gr/
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
KOSOL
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 8:26 am

Υδρογονοκίνηση...

Δημοσίευση από KOSOL »

Καλορίζικο το καινούργιο site.Θέλω να σας ενημερώσω ότι έβαλα σύστημα υδρογονοκίνησης εδώ και μια εβδομάδα και ήδη βλέπω τα πρώτα αποτελέσματα δηλαδή μεγαλύτερη ροπή και χαμηλώτερη κατανάλωση στις ίδιες διαδρομές.Το σύστημα είναι τελευταίας τεχνολογίας με γεννήτρια φτιαγμένη από τιτάνιο.Η συσκευή είναι η μοναδική με πιστοποίηση CE και με εγγύηση 6 χρόνων καθώς και το μοναδικο για την ώρα που περνάει ΚΤΕΟ.Δεν θέλω να πω περισσότερα ακόμη γιατί είμαι στο στάδιο της δοκιμής αλλά σε άλλα αυτοκίνητα έχει φτάσει η μείωση έως και 50%.Αν μου εξηγήσει κάποιος πως κατεβάζουμε φωτό να δείτε την πολύ καλή δουλειά που έκανε ο μάστορας στο χώρο του κινητήρα.Το μόνο που θέλει είναι συμπλήρωμα με απεσταγμένο νεράκι κάθε 500 με 1000 χιλιόμετρα περίπου.
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Υδρογονοκίνηση...

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

Κώστα καλημέρα


Για να επισυνάψεις εικόνα θα πατήσεις "προσθήκη συνημμένου",Browse για να βρείς την εικόνα στο pc σου, θα το κλικάρης,
θα πατήσεις open, και μετα "προσθήκη αρχείου"

Πρόσεξε κάθε φωτό δεν πρέπει να είναι πανω απο 256Kb και μπορείς να ανεβάσεις μέχρι 3 ανά post

ελπίζω να βοήθησα

:) :)
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
g.koytrias
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 12:30 pm
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Υδρογονοκίνηση...

Δημοσίευση από g.koytrias »

KOSOL έγραψε:Καλορίζικο το καινούργιο site.Θέλω να σας ενημερώσω ότι έβαλα σύστημα υδρογονοκίνησης εδώ και μια εβδομάδα και ήδη βλέπω τα πρώτα αποτελέσματα δηλαδή μεγαλύτερη ροπή και χαμηλώτερη κατανάλωση στις ίδιες διαδρομές.Το σύστημα είναι τελευταίας τεχνολογίας με γεννήτρια φτιαγμένη από τιτάνιο.Η συσκευή είναι η μοναδική με πιστοποίηση CE και με εγγύηση 6 χρόνων καθώς και το μοναδικο για την ώρα που περνάει ΚΤΕΟ.Δεν θέλω να πω περισσότερα ακόμη γιατί είμαι στο στάδιο της δοκιμής αλλά σε άλλα αυτοκίνητα έχει φτάσει η μείωση έως και 50%.Αν μου εξηγήσει κάποιος πως κατεβάζουμε φωτό να δείτε την πολύ καλή δουλειά που έκανε ο μάστορας στο χώρο του κινητήρα.Το μόνο που θέλει είναι συμπλήρωμα με απεσταγμένο νεράκι κάθε 500 με 1000 χιλιόμετρα περίπου.

Πού το έβαλες φίλε και σε τι τιμή?
TERIOS II 1500cc A/T
VSC-TRC, DAC-HAC
PESKETZIS UNDERCOVER
BODY LIFT 2.5cm BiMors
Continental CrossContact A/T
Απάντηση

Επιστροφή στο “Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις”