Περί δίσκου συμπλέκτη

Συζήτηση για ότι αφορά τις ανάρτησεις, το πλαίσιο και την μετάδοση
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από Pesketzis »

Όπως τα λες Παναγιώτη αλλά είναι διαφορετικά εργοστάσια.
Κάτι όπως Daihatsu και Toyota για παράδειγμα.
Άβαταρ μέλους
getr1
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 7:21 am
Τοποθεσία: Ηλιουπολη Αττικης

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από getr1 »

καλημερα σε ολους και συγνωμη για την καθηστερημενη απαντηση
dr το δοκιμασα αυτο που μου ειπες για εξαερωση και συμμορφωθηκε λιγακι το πενταλ
(μπορει στην προηγουμενη εξαερωση να αφησε λιγο το πενταλ ο γυιος μου οτν εξαερωνα και να πηρε αερα το κυκλωμα)
σκεφτομε να βαλω και βαλβολινη lubrication engineerig καποια στιγμη αλλα και πανακριβες ειναι 55 ευρω το λιτρο και εχω ενδοιασμο και με το sae ειναι 80-90 ενω το δικο μας παιρνει 75-90 μην κανω καμια ζημια (θα εχω θεμα λες?)

ας μας γραψει οποιος τις δοκιμασε please


ευχαριστω!!!
να μουν τον Μαη γαιδαρος
τον Αυγουστο κριαρι
ολο το χρονο κοκορας
και γατος τον Γεναρη
johnterios
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2012 2:13 pm

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από johnterios »

Ας αρχίσω με τις ευχές πρώτα.
Χρόνια πολλά χαρούμενα και ευτυχισμένα σε σας και τις οικογένειες σας και με πολλές off road διαδρομές.

Στο θέμα τώρα
Είμαι έτοιμος για αλλαγή δίσκου πλατό και έχω λίγο μπερδευτεί.Από την μια μεριά υπάρχει ο αυθεντικός Daihatsu με περίπου 500 euro (περιλαμβάνει εργασία) και από την άλλη Daikin με 380 euro(περιλαμβάνει εργασία).Όταν ρωτάω για το αν daikin = exedy η απάντηση είναι αόριστη.Οι ειδικοί και μη του φόρουμ τι θα με συμβούλευαν να προτιμήσω και τι να προσέξω σαν άσχετος στα μηχανολογικά.(Έχω ένα Terios 2 του 2007 και κάνω και μερικές off road διαδρομές κάθε χρόνο).
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Daihatsu=Exedy=Daikin. Αγόρασε Exedy.
Έλεγξε και το πλατό από την μεριά του κινητήρα, ίσως χρειάζεται πλανιάρισμα.
johnterios
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2012 2:13 pm

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από johnterios »

NEKTARIOS έγραψε:Daihatsu=Exedy=Daikin. Αγόρασε Exedy.
Έλεγξε και το πλατό από την μεριά του κινητήρα, ίσως χρειάζεται πλανιάρισμα.
Ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση.
Στην μαμά Daihatsu έχουν daihatsu και daikin,αφού όλα είναι ίδια τότε θα προτιμήσω daikin με λιγότερα χρήματα και ας λένε ότι μάλλον θα διαρκέσει για λιγότερα χιλιόμετρα.
Σωστά?
Τώρα αυτό με το πλανιάρισμα δεν το καταλαβαίνω αλλά θα το σημειώσω να ρωτήσω τους μηχανικούς.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Ο δίσκος τοποθετείτε ανάμεσα σε 2 πλατό.

Το ένα πλατό το αγοράζουμε με τον δίσκο.

Το άλλο πλατό είναι συνδεδεμένο με τον κινητήρα και είναι αυτό που παίρνει κίνηση από την μίζα για να περιστραφεί ο στρόφαλος.
Αν έχεις ζορίσει τον συμπλέκτη μπορεί το συγκεκριμένο πλατό να έχει χάσει την επιπεδότητα του και να χρειάζεται πλανιάρισμα για να ξαναγίνει επίπεδο και να έχει πλήρη επαφή ο δίσκος με αυτό. Ο μηχανικός σου θα κρίνει.
xrxr
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 9:05 pm

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από xrxr »

αυτο που λες νεκταριε ειναι το βολαν του κινητηρα και δεν ειναι πλατο. για να το πλαναρεις πρεπει να το πας σε ειδικο συνεργειο που ξερει αυτη τη δουλεια και να ξερει να το ζυγιζει γιατι αν δεν ξερει παπαλα μετα. το βολαν το ελαφρονουν (πλαναρουν) μονο στα αγωνιστικα για περισωτερη ευστροφια κ αι αποκριση του κινητηρα και κατεπεκταση για αυξηση της υποδυναμης. δεν υπαρχει λογος να το πειραξεις για αλλαγη συμπλεκτη. ελπιζω να βοηθησα!!
Model: TeriosII 1.5 sx plus m/t face lift
Engine:K&N Air filter
Tyres: BFGoodrich All-Terrain T/A KO 215/70/r16 + FEDIMA F/MUD 215/65/r16
Suspension: 2.7'' lift kit custom
Protection: 6mm aluminum custom
Winch: Tmax ATW 6000
Transmission: front and rear custom diff lsd locker with 5,57 final ratio
Communication: cb - vhf/uhf - pmr
xrxr
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 9:05 pm

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από xrxr »

για το δευτερο πλατο που γραφεις εννοω που ειναι συνδεδεμενο με τον κινητηρα!
Model: TeriosII 1.5 sx plus m/t face lift
Engine:K&N Air filter
Tyres: BFGoodrich All-Terrain T/A KO 215/70/r16 + FEDIMA F/MUD 215/65/r16
Suspension: 2.7'' lift kit custom
Protection: 6mm aluminum custom
Winch: Tmax ATW 6000
Transmission: front and rear custom diff lsd locker with 5,57 final ratio
Communication: cb - vhf/uhf - pmr
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Γεια σου xrxr.

Ναι, εννοώ τον σφόνδυλο (βολάν).
Ο σφόνδυλος μπορεί να χρειασθεί πλανιάρισμα αν έχει παραμορφωθεί σημαντικά από υπερθέρμανση. Εννοείτε ότι την εργασία την κάνει ειδικός.

Το πλανιάρισμα για να ελαφρύνει και να ανεβάζει ευκολότερα στροφές ο κινητήρας είναι ένας τρόπος βελτίωσης προς αυτή την κατεύθυνση, μαζί με ελάφρωμα και ζυγοστάθμιση του στροφάλου και άλλα πολλά, καταλαβαίνεις όμως ότι δεν είναι αυτός ο λόγος που έθιξα την συγκεκριμένη εργασία σε αυτό το θέμα.
Συμπληρωματικά, το να ελαφρύνει ο σφόνδυλος δεν σημαίνει ότι μειώνεις χρόνους σε μια πίστα, χρειάζεται πολύ καλύτερη διαχείριση της απόδοσης της ιπποδύναμης για να διατηρείς την πρόσφυση διότι μειώνοντας την μάζα του σφονδύλου μειώνεις την συσσώρευσης ενέργειας και την ομαλότερη απόδοση της ιπποδύναμης.

Όσον αφορά την ορθή τεχνική ορολογία, χρησιμοποιώ απλές λέξεις για ευκολότερη κατανόηση από τους λιγότερους γνώστες, μάλλον λάθος μου.
Θα χρησιμοποιώ περισσότερο την ορθή τεχνική ορολογία στο μέλλον.

Ενημερωτικά, με την χρήση της λέξης πλατό (είναι γαλλική λέξη) περιγράφουμε μια επίπεδη επιφάνεια.
Η λέξη σφόνδυλος προέρχεται από την λέξη σπόνδυλος και περιγράφει εξάρτημα σύνδεσης.
Ο σφόνδυλος δεν συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά επίπεδη επιφάνεια.
xrxr
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 9:05 pm

Re: Περί δίσκου συμπλέκτη

Δημοσίευση από xrxr »

Νεκτάριε από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι ξέρεις από μηχανολογία. Απλά κάποια πράγματα πρέπει να τα γράφουμε όπως είναι. Συμφωνώ με αρκετά από αυτά που μου απάντησες και κατανοώ ότι δεν είναι αυτό ο λόγος που έθιξες το θέμα αλλά κάνοντας μια τέτοια εργασία πρέπει να ξέρουμε ότι για να επανέλθει ο κινητήρας στην παλιά εργοστασιακή κατάσταση πρέπει να γίνουν και άλλες εργασίες ώστε ο σφόνδυλος να συσσωρεύει επαρκή ενέργεια για να λειτουργεί κανονικά ο κινητήρας μας.

Όσο αναφορά για την βελτιώσει του στροφάλου που γράφεις δεν είναι απαραίτητη η κατεργασία του στροφάλου αν ελαφρύνει το βολάν. Είναι δυο διαφορετικά πράγματα στον χώρο της βελτίωσης αλλά συνδέονται μαζί. Η βελτίωση του βολάν γίνετε για ευστροφία και μόνο για αυτό και γίνεται σε κινητήρες που δεν έχουν ανοιχτεί και η βελτιώσει του στροφάλου γίνετε σε κινητήρες που θέλουμε να στροφαρουν πάνω από 9000 rpm και αυτό γίνετε γιατί οι συγκεκριμένοι κινητήρες βγάζουν την δύναμη τους τόσο ψηλά και γι’ αυτό γίνετε αυτή βελτίωση για ευστροφία κ αντοχή στη τόσο ψηλές στροφές.

Όσο για την πρόσφυση είναι καθαρά θέμα συμπλέκτη για το ποσό σωστά θα περνά η δύναμη του κινητήρα στο σύστημα μετάδοσης, το σύστημα μετάδοσης πόσο καλά είναι διαβαθμισμένο και τέλος τα ελαστικά.

Μην με παρεξηγείς δεν πάω κανέναν κόντρα και δεν κρίνων κανένα για τις γνώσεις του. Θα χαρώ πολύ να βρεθούμε κ να τα πούμε από κοντά όχι μόνο γι’ αυτά αλλά και για πολλά άλλα πάνω στο terios που όλοι αγαπάμε.
Model: TeriosII 1.5 sx plus m/t face lift
Engine:K&N Air filter
Tyres: BFGoodrich All-Terrain T/A KO 215/70/r16 + FEDIMA F/MUD 215/65/r16
Suspension: 2.7'' lift kit custom
Protection: 6mm aluminum custom
Winch: Tmax ATW 6000
Transmission: front and rear custom diff lsd locker with 5,57 final ratio
Communication: cb - vhf/uhf - pmr
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις-Πλαίσιο-Μετάδοση”