Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
-
- Δημοσιεύσεις: 465
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm
Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
Σε καποια αυτοκινητα κυριως του 2007-2008 παρουσιαστηκε το φαινομενο ενος βουητου απο το μπροστινο μερος του αυτοκινητου και εντοπιζοταν οταν αυτο ηταν σε κινηση και σε ταχυτητες απο 60 εως και 120χλμ/ωρα.Τα αυτοκινητα αυτα ειχαν και λιγα χιλιομετρα....11.000-15.000Km.
Στις περιπτωσεις αυτες αντικατασταθηκε το μπροστινο διαφορικο του αυτοκινητου γιατι αυτο παρουσιαζε το προβλημα.
Τα αυτοκινητα αυτα καλυφθηκαν απο την εγγυηση ,και καποια απο αυτα αλλαξαν μεχρι και 3 διαφορικα εμπρος.........πιθανοτατα ελαττωματικη παρτιδα ανταλλακτικων.....
Εκτοτε ,δεν εχει αναφερθει καποιο κρουσμα αναλογο.........
Στις περιπτωσεις αυτες αντικατασταθηκε το μπροστινο διαφορικο του αυτοκινητου γιατι αυτο παρουσιαζε το προβλημα.
Τα αυτοκινητα αυτα καλυφθηκαν απο την εγγυηση ,και καποια απο αυτα αλλαξαν μεχρι και 3 διαφορικα εμπρος.........πιθανοτατα ελαττωματικη παρτιδα ανταλλακτικων.....
Εκτοτε ,δεν εχει αναφερθει καποιο κρουσμα αναλογο.........
- ΓιώργοςΠειραιάς
- Δημοσιεύσεις: 654
- Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
- Τοποθεσία: Πειραιάς
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
........μέχρι σήμερα!!!!
επιστροφή απο διακοπές λοιπόν και μιας και υπήρχε μια μέρα άδειας είπα να πάω μια βόλτα απο το Θανάση(SENA) να ακούσει "ενα βουητό που κάνει μετά τα 60 Χμ
Διάγνωση: Μπροστινό διαφορικό
Αντίδραση:
Το "Μάυρο Μαργαριτάρι" λοιπόν έχει σήμερα 38-39.000χλμ είναι κατασκευή 2009 Β!εξάμηνο λογικά και κυκλοφορεί απο 1/2010, δέν έχει κάνει τίποτα καγκουροειδές και δέν έχει κάψει ούτε λάμπα. θα καλυφθεί υπο εγγύηση βέβαια, το έχουν ήδη ζητήσει και περιμένω τηλέφωνο για να το πάω μέσα για αλλαγή. εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν και σας ενημερώνω...
(Γαμώτο κάτι είχα ακούσει μετά απο τον έλεγχο στις 35.000 αλλά είπα θα είναι απο τα λάστιχα)
Άντε ρίχτε κανένα λογο συμπόνιας. Γιατρέέέέέέέέέέ!!!!
επιστροφή απο διακοπές λοιπόν και μιας και υπήρχε μια μέρα άδειας είπα να πάω μια βόλτα απο το Θανάση(SENA) να ακούσει "ενα βουητό που κάνει μετά τα 60 Χμ
Διάγνωση: Μπροστινό διαφορικό
Αντίδραση:
Το "Μάυρο Μαργαριτάρι" λοιπόν έχει σήμερα 38-39.000χλμ είναι κατασκευή 2009 Β!εξάμηνο λογικά και κυκλοφορεί απο 1/2010, δέν έχει κάνει τίποτα καγκουροειδές και δέν έχει κάψει ούτε λάμπα. θα καλυφθεί υπο εγγύηση βέβαια, το έχουν ήδη ζητήσει και περιμένω τηλέφωνο για να το πάω μέσα για αλλαγή. εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν και σας ενημερώνω...
(Γαμώτο κάτι είχα ακούσει μετά απο τον έλεγχο στις 35.000 αλλά είπα θα είναι απο τα λάστιχα)
Άντε ρίχτε κανένα λογο συμπόνιας. Γιατρέέέέέέέέέέ!!!!
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
- TAG
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 9:20 am
- Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
αφου υπάρχει εγγύηση και θα καλυφθεί...
μια χαρά !!
μια χαρά !!
Επίτιμος....
-
- Δημοσιεύσεις: 465
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
Οπως ειπε και ο Μανωλης,παλι καλα που το καλυπτει η εγγυηση!!!!!!
Πολυ περιεργο ομως Γιωργο να βγαλει διαφορικο,γιατι πραγματικα δεν εχει ταλαιπωρηθει ποτε το αυτοκινητο................
Θα σου το ματιασανε το "μαυρο μαργαριταρι" στις παραλιες που κατεβαινεις οδικως ,οι αλλοι που αφηνουν τα αυτοκινητα μακρια και πανε με τα ποδια στην παραλια.......
Εγω που εχω κανει μονο 20.000 χιλιομετρα και εχει περασει η εγγυηση ,να εχω το νου μου λοιπον!!!!!!!!!!!!!!!
Πολυ περιεργο ομως Γιωργο να βγαλει διαφορικο,γιατι πραγματικα δεν εχει ταλαιπωρηθει ποτε το αυτοκινητο................
Θα σου το ματιασανε το "μαυρο μαργαριταρι" στις παραλιες που κατεβαινεις οδικως ,οι αλλοι που αφηνουν τα αυτοκινητα μακρια και πανε με τα ποδια στην παραλια.......
Εγω που εχω κανει μονο 20.000 χιλιομετρα και εχει περασει η εγγυηση ,να εχω το νου μου λοιπον!!!!!!!!!!!!!!!
- TAG
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 9:20 am
- Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
Πρεπει να ειναι θεμα "αστοχίας υλικού" ..
Ο ΠανΤεριος με πάνω από 100.000 χλμ (πολλα από αυτά με πολυ σκληρη χρήση..) και ειναι μια χαρά ...
(φτου φτου μη του το ματιαξουμε.. )
Ο ΠανΤεριος με πάνω από 100.000 χλμ (πολλα από αυτά με πολυ σκληρη χρήση..) και ειναι μια χαρά ...
(φτου φτου μη του το ματιαξουμε.. )
Επίτιμος....
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
Εκτός των περιπτώσεων βλάβης διαφορικού που οφειλόταν στην ανικανότητα κάποιων τεχνικών που έκαναν στον Τέρη επιτόπια ζυγοστάθμιση και εκτός των περιπτώσεων που από λάθος χειρισμό η από υπερβολική καταπόνηση, δεν έχει παρουσιαστεί κάτι άλλο μέχρι σήμερα. Τουλάχιστον όσο μπορώ να γνωρίζω μέσα από το δίκτυο.
Ίσως Γιώργο να είσαι και η πρώτη περίπτωση αστοχίας υλικού στο συγκεκριμένο μηχανισμό.
Τώρα αυτό είναι τύχη, είναι ατυχία, είναι μάτι, δεν ξέρω αλλά καλού κακού εγώ στην θέση σου θα έπαιζα και ένα τυχερό παιχνίδι μήπως είναι η εποχή μου
Ίσως Γιώργο να είσαι και η πρώτη περίπτωση αστοχίας υλικού στο συγκεκριμένο μηχανισμό.
Τώρα αυτό είναι τύχη, είναι ατυχία, είναι μάτι, δεν ξέρω αλλά καλού κακού εγώ στην θέση σου θα έπαιζα και ένα τυχερό παιχνίδι μήπως είναι η εποχή μου
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2012 1:48 pm
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
Μην αγχώνεσαι καθόλου μιας και είναι στην εγγύηση. Μετά την αλλαγή να έχεις το νου σου και αν ακούσεις θόρυβο το ξαναπηγαίνεις για έλεγχο.
Η αρχική ευθυγράμμιση/ζυγοστάθμιση σε αρκετά ήταν χάλια, υπήρχε το πρόβλημα οπως και στο Τ1 που το τιμόνι δεν ήταν ακριβώς ευθεία όταν οι τροχοί ήταν, και υπήρχε τρέμουλο από κάποια χλμ και μετά.
Επίσης πρέπει να "γυρνάνε" τα λάστιχα βάση του μάνουαλ, κατά τακτά διαστήματα με την συγκεκριμένη φορά.
Βέβαια το δικό σου μπορεί απλά να ήταν μια αστοχία, όντως έχουν αλλάξει αρκετά.
Μιας και είναι ακόμα στην εγγύηση, πες να σου τσεκάρουνε κομπρέσσορα/συμπλέκτη air condition και μηχανισμούς μπροστινών παραθύρων, υπήρχαν κάποια με πρόβλημα.
Καλές βόλτες!
Η αρχική ευθυγράμμιση/ζυγοστάθμιση σε αρκετά ήταν χάλια, υπήρχε το πρόβλημα οπως και στο Τ1 που το τιμόνι δεν ήταν ακριβώς ευθεία όταν οι τροχοί ήταν, και υπήρχε τρέμουλο από κάποια χλμ και μετά.
Επίσης πρέπει να "γυρνάνε" τα λάστιχα βάση του μάνουαλ, κατά τακτά διαστήματα με την συγκεκριμένη φορά.
Βέβαια το δικό σου μπορεί απλά να ήταν μια αστοχία, όντως έχουν αλλάξει αρκετά.
Μιας και είναι ακόμα στην εγγύηση, πες να σου τσεκάρουνε κομπρέσσορα/συμπλέκτη air condition και μηχανισμούς μπροστινών παραθύρων, υπήρχαν κάποια με πρόβλημα.
Καλές βόλτες!
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 10:05 pm
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
καλησπερα σε ολους, γιωργο τι ενωεις επι τοπου ζυγοσταθμισι? και θα ηθελα αν μπορεισ να μου πεισ τον τροπο δοκιμησ στο ανηψοτικο, τωρα οσο για το θορυβο δε μπορω να καταλαβω πως κανη οταν εχει προβλιμα,ειναι βαρησ μετελικοσ ηχοσ εινε σφυριγμα , και κατι αλο , πιος ειναι ο σοστοσ τροποσ ζυγοσταθμισις ? ευχαρηστω
-
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
Επιτόπια ζυγοστάθμιση είναι αυτή που γίνεται επάνω στο αυτοκίνητο χωρίς να βγουν οι τροχοί.
Αυτό δεν επιτρέπεται στα περισσότερα τετρακίνητα αυτοκίνητα γιατί δημιουργεί βλάβες.
Για μένα σε καμιά περίπτωση και για κανένα αυτοκίνητο δεν είναι σωστό να γίνεται επιτόπια ζυγοστάθμιση εκτός και αν συντρέχουν άλλοι λόγοι εκτός της στραβιάς ζάντας και θέλεις να δώσεις μια προσωρινή λύση.
Ο σωστός τρόπος ζυγοστάθμισης είναι να βγάλουμε τον τροχό και να τον βάλουμε στο μηχάνημα για έλεγχο.
Ο τρόπος ελέγχου στο ανυψωτικό είναι απλός. Το σηκώνουμε βάζουμε 5η και πατάμε γκάζι. Έτσι αφού είναι στον αέρα πρώτων μπορούμε να πάμε κοντά στα κινητά μέρη και να τα ακούσουμε καλύτερα και δεύτερον με αυτόν τον τρόπο αποκλείουμε θορύβους που δεν μας ενδιαφέρουν όπως για παράδειγμα τον θόρυβο από την τριβή των ελαστικών όταν πατάνε στο έδαφος.
Ο θόρυβος που κάνει το διαφορικό όταν έχει θέμα είναι ένα βουητό που μπορεί κανείς να το καταλάβει στην πορεία με χαμηλή ταχύτητα (συνήθως 60-80 χιλ/ώρα) και την ώρα που πατάει το γκάζι για να επιταχύνει το αυτοκίνητο.
Αυτό δεν επιτρέπεται στα περισσότερα τετρακίνητα αυτοκίνητα γιατί δημιουργεί βλάβες.
Για μένα σε καμιά περίπτωση και για κανένα αυτοκίνητο δεν είναι σωστό να γίνεται επιτόπια ζυγοστάθμιση εκτός και αν συντρέχουν άλλοι λόγοι εκτός της στραβιάς ζάντας και θέλεις να δώσεις μια προσωρινή λύση.
Ο σωστός τρόπος ζυγοστάθμισης είναι να βγάλουμε τον τροχό και να τον βάλουμε στο μηχάνημα για έλεγχο.
Ο τρόπος ελέγχου στο ανυψωτικό είναι απλός. Το σηκώνουμε βάζουμε 5η και πατάμε γκάζι. Έτσι αφού είναι στον αέρα πρώτων μπορούμε να πάμε κοντά στα κινητά μέρη και να τα ακούσουμε καλύτερα και δεύτερον με αυτόν τον τρόπο αποκλείουμε θορύβους που δεν μας ενδιαφέρουν όπως για παράδειγμα τον θόρυβο από την τριβή των ελαστικών όταν πατάνε στο έδαφος.
Ο θόρυβος που κάνει το διαφορικό όταν έχει θέμα είναι ένα βουητό που μπορεί κανείς να το καταλάβει στην πορεία με χαμηλή ταχύτητα (συνήθως 60-80 χιλ/ώρα) και την ώρα που πατάει το γκάζι για να επιταχύνει το αυτοκίνητο.
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 10:05 pm
Re: Θόρυβος από το μπροστινό διαφορικό
σε ευχαριστω για ακομα μια φορα φυλε να σε καλα!!!!