Εξαέρωση κυκλώματος ψύξης.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2012 7:25 pm
Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σε επίπεδη επιφάνεια και κρύο.
Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και την βαλβίδα εξαέρωσης που βρίσκεται στο πάνω μέρος του κινητήρα , γιατί ο αέρας παγιδεύεται ψηλά σαν ελαφρύτερη μάζα από το ψυκτικό υγρό.Αν το αυτοκίνητο είναι παλιάς τεχνολογίας υπάρχει σωληνάκι μικρής διατομής στο πάνω μέρος του κινητήρα που εύκολα το βγάζεις και λειτουργεί σαν εξαεριωτήρας.
Ανοίγεις την τάπα (βίδα) εξαέρωσης και συμπληρώνεις από το ψυγείο υγρό μέχρι να υπάρχει κανονική ροή. Κλείνεις την εξαέρωση και στη συνέχεια συμπληρώνεις πολύ αργά υγρό από την τάπα του ψυγείου , ώστε να φεύγουν οι φυσαλίδες του αέρα μέχρι επάνω. Βάζεις τόσο υγρό όσο να φτάσει στη γραμμή του δοχείου υπερπλήρωσης.
Ολα αυτά βέβαια με τον επιλογεα θερμοκρασιας εσωτερικά στο μεγιστο κόκκινο του καλοριφερ για να γίνει πλήρης κύκλος του νερού. Στη συνέχεια βάζεις το αυτοκίνητο να δουλέψει και το βολτάρεις.
Σταματάς πάλι σε επίπεδο μέρος , αφήνεις τη μηχανή να κρυώσει για να κατέβει το υγρό στη σωστή στάθμη και συμπληρώνεις όσο λείπει πάλι από το ψυγείο.
Σε 10 λεπτά στο ρελαντί ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο ανοίγει βεντιλατέρ.
Αν δεν ανοιγει ,και στην περιπτωση που στο παρελθον εχει αλλαχθει ο θερμοστατης,ελεγχουμε αν ο θερμοστατης που υπαρχει εγκατεστημενος στο αυτοκινητο ειναι στους σωστους βαθμους και οχι μεγαλυτερης θερμοκρασιας ενεργοποιησης.
Για τους υπόλοιπους όταν κάνετε αλλαγή ψυκτικού υγρού , το σωστό είναι πριν να προηγηθεί ένα ΞΕΠΛΥΜΑ όλου του ψυκτικού κυκλώματος.
Αυτό δεν το κάνει κανένας στο συνεργείο γιατί απαιτεί εργατικό χρόνο που δεν μπορούν να εξηγήσουν σε ένα τεχνικά άσχετο πελάτη.
Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και την βαλβίδα εξαέρωσης που βρίσκεται στο πάνω μέρος του κινητήρα , γιατί ο αέρας παγιδεύεται ψηλά σαν ελαφρύτερη μάζα από το ψυκτικό υγρό.Αν το αυτοκίνητο είναι παλιάς τεχνολογίας υπάρχει σωληνάκι μικρής διατομής στο πάνω μέρος του κινητήρα που εύκολα το βγάζεις και λειτουργεί σαν εξαεριωτήρας.
Ανοίγεις την τάπα (βίδα) εξαέρωσης και συμπληρώνεις από το ψυγείο υγρό μέχρι να υπάρχει κανονική ροή. Κλείνεις την εξαέρωση και στη συνέχεια συμπληρώνεις πολύ αργά υγρό από την τάπα του ψυγείου , ώστε να φεύγουν οι φυσαλίδες του αέρα μέχρι επάνω. Βάζεις τόσο υγρό όσο να φτάσει στη γραμμή του δοχείου υπερπλήρωσης.
Ολα αυτά βέβαια με τον επιλογεα θερμοκρασιας εσωτερικά στο μεγιστο κόκκινο του καλοριφερ για να γίνει πλήρης κύκλος του νερού. Στη συνέχεια βάζεις το αυτοκίνητο να δουλέψει και το βολτάρεις.
Σταματάς πάλι σε επίπεδο μέρος , αφήνεις τη μηχανή να κρυώσει για να κατέβει το υγρό στη σωστή στάθμη και συμπληρώνεις όσο λείπει πάλι από το ψυγείο.
Σε 10 λεπτά στο ρελαντί ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο ανοίγει βεντιλατέρ.
Αν δεν ανοιγει ,και στην περιπτωση που στο παρελθον εχει αλλαχθει ο θερμοστατης,ελεγχουμε αν ο θερμοστατης που υπαρχει εγκατεστημενος στο αυτοκινητο ειναι στους σωστους βαθμους και οχι μεγαλυτερης θερμοκρασιας ενεργοποιησης.
Για τους υπόλοιπους όταν κάνετε αλλαγή ψυκτικού υγρού , το σωστό είναι πριν να προηγηθεί ένα ΞΕΠΛΥΜΑ όλου του ψυκτικού κυκλώματος.
Αυτό δεν το κάνει κανένας στο συνεργείο γιατί απαιτεί εργατικό χρόνο που δεν μπορούν να εξηγήσουν σε ένα τεχνικά άσχετο πελάτη.