Λοιπον Καλησπερίζω την παρεα σας(μας).
Ζάντες από Hyundai Coupe 16x6.5 off 46
Φρένα τετραπιστονα με δίσκους 304χ24
Σωληνακια υψηλής εμπρος-πισω
Ψήλωμα 5cm πίσω (ελατήρια) και 2cm
μπροστα(προσθηκες)
kayaba excel g
Ποδιές από μπροστά μέχρι και transfer και πόδια
Ντεπόζιτο
Προβολακια 72w (γίνεται μέρα!!!)
Μεσαίο και τελικό καζανάκι χειροποίητο
(Παπαδόπουλος)
Προγραμμα Χ-ΤUNING (116hp 15.6 Nm)
Φιλτρο αερα JR(τεριαζει απο FORD ESCORD παλαιό)
Ελαστικα 215/70/16 LINGLONG 50/50
Πολύ ωραίος φίλε!!!! Κάτσε καλά και οι φρενάρες!!! Με το πρόγραμμα είδες καμιά αξιόλογη διαφορά? Και αν ναι σε τι εύρος στροφών? Βοηθάει από χαμηλά για χρήση βουνού κυρίως? Και τα φρένα μπροστά από τι αμάξι είναι αν επιτρέπεται?
Isuzu Dmax 4jj1
OME Suspension by ARB
Marshal MT51
Mekik Motors Air Camp RoofTopTent
T-Max dual battery system
Βασικά αυτό είναι που θέλω εγώ από τον Τeri.
Χαμηλά και μεσαίες (2500-4500)να έχει λίγο ζωντάνια λόγω
βουνου και κυνηγίου.
Είδα διαφορά και στην κατανάλωση στο ταξίδι
με 3 άτομα και κουτί πίσω με 3 σκυλια και πράγματα
8,2-8,5 με σταθερή 115-120 χλμ.
Νομίζω δεν είναι κακό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AMITAS την Πέμ Ιαν 21, 2021 10:42 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Τώρα για τα φρένα οι δαγκάνες είναι αγγλικής
προέλευσης COMPBRAKE(αλουμινίου,παναλαφρες)και οι δίσκοι είναι από
MG TF160 304x24.Μόνο μια τρυπά παραπάνω
χρειάζεται στους δίσκους και έναν αποστάτη για τις
δαγκάνες.
Επειδή πηγαίνω σε κάποια κομμάτια με 5-10 χλμ
κατήφορο κάποιες φορές κουραζονταν.
Τώρα.....πότε!!!!
Το δύσκολο στα φρένα δεν είναι οι δαγκάνες
αλλά οι δίσκοι γιατί δεν ήθελα να πάω σε 17"
ζάντα.Οποτε έψαχνα κάτι που να χωράει στη 16αρα
και όσο μεγαλύτερο δίσκο μπορούσε να μπει.
Ο Teris έχει ένα κακό τα μουαγιε μπροστά είναι πολύ μεγάλα
και δεν ταίριαζε τίποτα οπό άλλο αμάξι.
Θα έπρεπε να πάω σε διαιρούμενους δίσκους φτιαχτους (600€) μόνο οι δικοι.Τωρα 400€ όλα μαζί.