Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήρα
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 9:32 pm
Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήρα
Καλησπέρα. Άλλαξα πριν 10 μέρες τη μισή εξάτμιση απο τον καταλύτη και πίσω. Όλα καλά,με πιο καλή ροπή και ξεμπούκωμα. Βγαίνω αττική οδό να γυρίσω σπίτι και στα 120 ξαφνικά ΕΣΒΗΣΕ !!!. Κάνω στην άκρη και με τη πρώτη μιζιά ξαναπήρε και σα να μη συνέβη τίποτα. Όλες τις επόμενες μέρες όλα μια χαρά.Λέω τυχαίο θα ήταν. Σήμερα άλλαξα την μπαταρία και βγαίνωντας αττική οδό πάλι στα 120-130 μέσα στη κίνηση μου ΞΑΝΑΕΣΒΗΣΕ!!! Με τρόμαξε για τα καλά. Πάλι δεξιά σταμάτημα και με τη πρώτη μιζιά ξαναπήρε και..... σαν να μην έγινε τίποτε. Ούτε αυξομείωση στροφών ούτε διακοπές ούτε αρρυθμίες ούτε σκοτσαρίσματα....ούτε σκασίματα κλπ. Φυσικά μετα απο μια ώρα το πήγα στο συνεργείο αλλά ο εγκέφαλος δεν έδειξε κατι. Εχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι; Θεωρώ πως είναι τρομερά επικίνδυνο.
- ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2019 12:17 am
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήρα
Μηπως ειναι ο αισθητηρας λ , επειδη τον πειραξαν διαβαζει λαθος και σβηνει το αμαξι για να μην κανει ζημια. Το έχω παθει κ εγω ,μονο που εμενα αμεσως εκαψε την ασφαλεια της τρομπας βενζινης οταν διαλύθηκε το κοντό αξονάκι (απο μ@λακεια του "μαστορα") και χτύπησε τον λ .τed έγραψε:Καλησπέρα. Άλλαξα πριν 10 μέρες τη μισή εξάτμιση απο τον καταλύτη και πίσω. Όλα καλά,με πιο καλή ροπή και ξεμπούκωμα. Βγαίνω αττική οδό να γυρίσω σπίτι και στα 120 ξαφνικά ΕΣΒΗΣΕ !!!. Κάνω στην άκρη και με τη πρώτη μιζιά ξαναπήρε και σα να μη συνέβη τίποτα. Όλες τις επόμενες μέρες όλα μια χαρά.Λέω τυχαίο θα ήταν. Σήμερα άλλαξα την μπαταρία και βγαίνωντας αττική οδό πάλι στα 120-130 μέσα στη κίνηση μου ΞΑΝΑΕΣΒΗΣΕ!!! Με τρόμαξε για τα καλά. Πάλι δεξιά σταμάτημα και με τη πρώτη μιζιά ξαναπήρε και..... σαν να μην έγινε τίποτε. Ούτε αυξομείωση στροφών ούτε διακοπές ούτε αρρυθμίες ούτε σκοτσαρίσματα....ούτε σκασίματα κλπ. Φυσικά μετα απο μια ώρα το πήγα στο συνεργείο αλλά ο εγκέφαλος δεν έδειξε κατι. Εχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι; Θεωρώ πως είναι τρομερά επικίνδυνο.
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 9:32 pm
Re: Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήρα
Αντώνη καλησπέρα. Μου φαίνεται λογικό αυτο που λές γιατί συμβαίνει σε υψηλές στροφές όπου η τροφοδοσία είναι έντονη και ο λ μπορεί να κόβει. Δεν έπρεπε να δείξει κάτι το διαγνωστικό όμως; Επίσης δεν έπρεπε να υπάρξει κάποια ένδειξη σε λαμπάκι;
Ούτε κάποια άλλη δυσλειτουργία σε άλλη φάση ;
Ούτε κάποια άλλη δυσλειτουργία σε άλλη φάση ;
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 9:32 pm
Re: Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήραισμένους γνήσιους)
Αλλαξα τους πολλαπλασιαστές (ήταν ιμιτασιόν) με μεταχειρισμένους γνήσιους και σε πρώτη φάση είδα σημαντική διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα στις μικρές και μεσαίες ταχύτητες . Θα το δοκιμάσω και στην αττική οδό και θα δούμε .Eλπίζω να λυθεί έτσι.
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 9:32 pm
Re: Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήρα
Τελικά ήταν οι πολλαπλασιαστές. Σημαντική διαφορά . Μόνο γνήσιους πια(μεταχειρισμένους) Δεν αξίζει να ταλαιπωρείται κανείς με φθηνούς ιμιτασιόν.
- ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2019 12:17 am
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήρα
Ενδιαφερον αυτο, δεν σου αναψε check? Τωρα τραβάει καλύτερα το αμάξι?τed έγραψε:Τελικά ήταν οι πολλαπλασιαστές. Σημαντική διαφορά . Μόνο γνήσιους πια(μεταχειρισμένους) Δεν αξίζει να ταλαιπωρείται κανείς με φθηνούς ιμιτασιόν.
- kostas
- Δημοσιεύσεις: 484
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am
Re: Σβήσιμο εν κινήσει του κινητήρα
Καλημέρα και καλή χρονιά!
Του ted o κινητήρας hc από το j100 εχει 2 διπλούς πολλαπλασιαστές που κουμπώνουν στα 2 μπουζί και στα αλλα 2 πάει με καλώδιο υψηλής. Το black out που πάθαινε είναι λίγο περίεργο γιατί πως έβγαιναν εκτός και οι 4 έξοδοι των πολλαπλασιαστών.
Μήπως η αιτια είναι στην καλωδίωση πριν την είσοδο των πολλαπλασιαστών?
Εχω βάλει ιμιτασιόν πολλαπλασιαστές σε yaris σε corrola χωρίς κανενα πρόβλημα.
Του ted o κινητήρας hc από το j100 εχει 2 διπλούς πολλαπλασιαστές που κουμπώνουν στα 2 μπουζί και στα αλλα 2 πάει με καλώδιο υψηλής. Το black out που πάθαινε είναι λίγο περίεργο γιατί πως έβγαιναν εκτός και οι 4 έξοδοι των πολλαπλασιαστών.
Μήπως η αιτια είναι στην καλωδίωση πριν την είσοδο των πολλαπλασιαστών?
Εχω βάλει ιμιτασιόν πολλαπλασιαστές σε yaris σε corrola χωρίς κανενα πρόβλημα.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.