Στάθμη ψυκτικού υγρού

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Synteknos
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 1:48 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Στάθμη ψυκτικού υγρού

Δημοσίευση από Synteknos »

basilhsmanh έγραψε:ΜΕΣΑ ΣΕ 1000 ΧΜ ΜΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟ ΔΟΧΕΙΟ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ:S :S :S ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΖΟΡΙΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΟΕΣ,ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΝΕΒΑΣΕ...ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΤΟ ΛΥΣΕΙ
getr1 έγραψε:Χωρις να ειμαι μηχανικος απλα την γνωμη μου θα πω
1. μηπως αλλαχτηκε το ψυκτικο υγρο και δεν εγινε σωστη εξαερωση?(κανονικα πρεπει το καλοριφερ να ειναι στο ζεστο οταν γινετε εξαερωση)
2.ελεγξε τα κολλαρα νερου μηπως εχει καποιο μικρο σκισιμο και δεν φαινετε οταν ειναι κρυο το αμαξι απλα με τις διαστολες οταν ζεστενεται ανοιγει χανει υγρο και μετα κρυωνει και σφραγιζει απο συστολες
3.ανοιξε την ταπα & δεικτη λαδιου και κοιτα αν τα λαδια ειναι καθαρα,η ειναι σαν σαπουνι (γαλα)
(σ' αυτην την περιπτωση ειναι φλατζα κεφαλης και περναει τα υγρα στα λαδια και πρεπει αμεσα να πας συνεργειο γιατι θα καταστραφει ολο το μοτερ)
4.με επιφυλαξη αυτο μηπως ειναι η ταπα ψυγειου και χανει υγρο απο εκει οταν ειναι αναμμενο το αυτοκινητο και δεν επιστρεφει τα υγρα στο βοηθητικο παγουρακι (προσοχη μην ανοιξεις αυτην την ταπα οταν ειναι ζεστο το αμαξι θα πεταχτουν τα νερα πανωκαι θα καεις.το λεει και πανω στη ταπα αυτο)

οποιος αλλος γνωριζει αλλη πιθανη αιτια ας γραψει

Σου ευχομαι να ειναι 1 λεπτομερεια η κατι ευτελους αξιας και να ειναι ανωδυνα για τον Τερη
(ενημερωσε οταν το λυσεις να λυθει και η δικια μου περιεργεια)
basilhsmanh έγραψε:shmera phga ston mhxaniko(oxi antiprosopo)αλλα καλοσ μαστορασ τησ scoda.μου ειπε οτι δεν τρεχει τιποτε και μαλον το ρουφηξε το kalolifer.η το Α/C .TO ΞΑΝΑΓΕΜΙΣΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΩ ΠΑΛΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΙΑΡΟΗ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΑΛΛΑ...........:(
getr1 έγραψε:εφ οσον ειναι τα λαδια καλα μην σε απασχολει πολυ καποια λεπτομερεια ειναι
το παγουρακι επικοινωνει με κλειστο κυκλωμα με το ψυγειο παντα θα κοιτας το max που εχει οταν ειναι ζεστο το αμαξι αν βαλεις πανω απ το μαξιμουμ κρυο θα στο βγαλει απ την υπερχιλιση οταν ζεσταθει
αν ειχες αλλαξει παραφλου και σου καναν εξαερωση με κλειστο το hot στο καλοριφερ τοτε κατα 99/100 ειναι αυτο που σου ειπε ο μαστορας
Pesketzis έγραψε:Να συμπληρώσω κάτι και εγώ στα πολύ σωστά γραφόμενά σας.....
Το παγουράκι όπως πολύ σωστά είπατε είναι βοηθητικό και πολλές φορές μπορεί να δούμε την στάθμη του να είναι χαμηλότερα η ψηλότερα. Αυτό δεν είναι πρόβλημα για το λόγο του ότι όταν θα χρειαστεί νερό το σύστημα ψύξης τότε θα το πάρει από εκεί και φυσικά όταν του είναι αρκετό το νερό θα το στείλει ξανά εκεί.
Το παγουράκι αυτό θα μας προβληματίσει ΜΟΝΟ αν το δούμε να είναι τελείως άδειο.

Υ.Γ. Μια διόρθωση.... Τα νερά τα ελέγχουμε ΠΑΝΤΑ με κρύο κινητήρα.
basilhsmanh έγραψε:to φαινομενο εξαληφθηκε μαλλον ειχε ρουφηξει το καλοριφερ
Τί ωραίο τα όνειρα να γίνονται πραγματικότητα αναπάντεχα!...
geovil
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm

Στάθμη ψυκτικού υγρού

Δημοσίευση από geovil »

Το παγουράκι του κυκλωματος ψυξης είναι βοηθητικό και πολλές φορές μπορεί να δούμε την στάθμη του να είναι χαμηλότερα η ψηλότερα. Αυτό δεν είναι πρόβλημα για το λόγο του ότι όταν θα χρειαστεί νερό το σύστημα ψύξης τότε θα το πάρει από εκεί και φυσικά όταν του είναι αρκετό το νερό θα το στείλει ξανά εκεί.
Το παγουράκι αυτό θα μας προβληματίσει ΜΟΝΟ αν το δούμε να είναι τελείως άδειο.

Το παγουρακι επικοινωνει με κλειστο κυκλωμα με το ψυγειο παντα κοιταμε το max που εχει οταν ειναι ζεστο το αμαξι αν βαλεις πανω απ το μαξιμουμ με κρυο τον κινητηρα, θα στο βγαλει απ την υπερχειλιση οταν ζεσταθει.


Τη στάθμη σε όλα τα υγρά του αυτοκινήτου την ελέγχουμε πάντα με κρύο κινητήρα (ακόμα καλύτερα το πρωί, ώστε να είναι ακίνητο για αρκετές ώρες) με το αυτοκίνητο να είναι σε οριζόντιο έδαφος παρκαρισμένο .

Λογικά με -2 δάχτυλα στα υγρά του ψυγείου δεν έχουμε πρόβλημα καθώς ένα ποσοστό εξάτμισης των υγρών είναι αναμενόμενο, αλλά παρακολουθουμε τη στάθμη για καμιά βδομάδα.
Αν τη δουμε να χαμηλώνει κι άλλο τότε κανουμε μια επισκεψη σε εξουσιοδοτημένο γιατί μπορεί να έχουμε κάποια διαρροή.
Αν πάλι είναι σταθερή και είμαστε σχετικά κοντά στο επόμενο service, μεχρι τότε το παρακολουθουμε τακτικά και στο service θα μας το συμπληρώσουν έτσι κι αλλιώς...
Βασικό είναι να μην πέσει κάτω από το ΜΙΝ...

Γενικά τη στάθμη σε όλα τα υγρά πρέπει να τη τσεκάρουμε κι εμείς οι ίδιοι ανά τακτά διαστήματα π.χ. , κάθε 10-15 μέρες, όποτε ανοίγουμε το καπό και ΠΑΝΤΑ πριν από κάθε μεγάλη ή off road διαδρομή...
Απάντηση