T2 1.5 Πρόβλημα με κιβώτιο όταν είναι κρύο
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 11, 2019 1:05 am
Καλησπέρα σε όλους.
Καιρό τώρα έχω πρόβλημα με το κιβώτιο και ελπίζω να βγάλω άκρη με την βοήθεια σας.
Το λοιπόν έχουμε και λέμε....
Βάζω μπρος το πρωί και ξεκινάω κανονικά με 1η....κρύο εννοείται το αυτοκίνητο. Στα 200 μέτρα σταματάω σε φανάρι οπότε και βγάζω σε νεκρά. Πατάω συμπλέκτη για να κουμπωσω 1η να ξεκινήσω αλλά μάταια ....μόνο αν κουμπωσω πρώτα 3η ή 4η θα μου κάνει την χάρη να μπει στο καπάκι
η 1η. Διπλοσυμπλεκτάρισμα δοκιμασμένο αλλά δεν ακούει και πάλι. Όλα αυτά μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο ...μετά όλα οκ.
Λίγο από το ιστορικό του Τερη....
▪︎1.5 SX lsd 2007
▪︎Αλλαγή σετ συμπλέκτη στα 77.000km περίπου με αφορμή την αλλαγή του πρωτευοντος ρουλεμάν. Αλλαχτηκαν προληπτικά όλα. Μάρκα σετ Exedy.
▪︎Αιτία που χτύπησε το ρουλεμάν της 1ης? ....(εικασία)
Βόλος- Αι Γιάννης Πηλίου μέσω χιονοδρομικού με ρυμουλκούμενο σκάφος 800 κιλά περίπου + 4 άτομα + μπαγκάζια. Το πρόβλημα ηταν στην επιστροφή με την συγκεκριμένη διαδρομή να έχει μεγάλες κλήσεις ο δρόμος, οπότε στα πρώτα 3 χιλιόμετρα μετά τον Κισσό προς χιονοδρομικο έπαιζα πολυ με 1η .
▪︎Μέσα έξω το σκάφος στις γλυστρες + τις εκτός δρόμου εξορμήσεις τα κατάφερα μια χαρά.
Το σκάφος είχε είδη πουληθεί το 2011 .Το 2012 έγινε η επέμβαση στο κιβώτιο στην αντιπροσωπεία του Βόλου . Έκτοτε σκάφος δεν υπάρχει και τα εκτός έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο και με εντελώς λάιτ καταστάσεις...δηλ ζόρια δεν έχει φάει.
▪︎Χλμ στο κοντέρ σήμερα.....170.000 km άρα 92.000km περίπου μετά την επισκευή.
▪︎Βαλβολινες....οι προβλεπόμενες σε Total 5.000km+ περίπου εως και τώρα που γράφω.
Η περίπτωση έχει τύχει σε κάποιον?
Καιρό τώρα έχω πρόβλημα με το κιβώτιο και ελπίζω να βγάλω άκρη με την βοήθεια σας.
Το λοιπόν έχουμε και λέμε....
Βάζω μπρος το πρωί και ξεκινάω κανονικά με 1η....κρύο εννοείται το αυτοκίνητο. Στα 200 μέτρα σταματάω σε φανάρι οπότε και βγάζω σε νεκρά. Πατάω συμπλέκτη για να κουμπωσω 1η να ξεκινήσω αλλά μάταια ....μόνο αν κουμπωσω πρώτα 3η ή 4η θα μου κάνει την χάρη να μπει στο καπάκι
η 1η. Διπλοσυμπλεκτάρισμα δοκιμασμένο αλλά δεν ακούει και πάλι. Όλα αυτά μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο ...μετά όλα οκ.
Λίγο από το ιστορικό του Τερη....
▪︎1.5 SX lsd 2007
▪︎Αλλαγή σετ συμπλέκτη στα 77.000km περίπου με αφορμή την αλλαγή του πρωτευοντος ρουλεμάν. Αλλαχτηκαν προληπτικά όλα. Μάρκα σετ Exedy.
▪︎Αιτία που χτύπησε το ρουλεμάν της 1ης? ....(εικασία)
Βόλος- Αι Γιάννης Πηλίου μέσω χιονοδρομικού με ρυμουλκούμενο σκάφος 800 κιλά περίπου + 4 άτομα + μπαγκάζια. Το πρόβλημα ηταν στην επιστροφή με την συγκεκριμένη διαδρομή να έχει μεγάλες κλήσεις ο δρόμος, οπότε στα πρώτα 3 χιλιόμετρα μετά τον Κισσό προς χιονοδρομικο έπαιζα πολυ με 1η .
▪︎Μέσα έξω το σκάφος στις γλυστρες + τις εκτός δρόμου εξορμήσεις τα κατάφερα μια χαρά.
Το σκάφος είχε είδη πουληθεί το 2011 .Το 2012 έγινε η επέμβαση στο κιβώτιο στην αντιπροσωπεία του Βόλου . Έκτοτε σκάφος δεν υπάρχει και τα εκτός έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο και με εντελώς λάιτ καταστάσεις...δηλ ζόρια δεν έχει φάει.
▪︎Χλμ στο κοντέρ σήμερα.....170.000 km άρα 92.000km περίπου μετά την επισκευή.
▪︎Βαλβολινες....οι προβλεπόμενες σε Total 5.000km+ περίπου εως και τώρα που γράφω.
Η περίπτωση έχει τύχει σε κάποιον?