Υγραεριοκίνηση .......Τέλος!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 14, 2019 1:00 pm
Καλησπέρα συμφορουμήτες. Ανοίγω αυτό το θέμα για να παραθέσω το χρονικό καταστροφής του κινητήρα του νεοαποκτηθέν Terios II.
Για το ιστορικό του αυτοκινήτου θα σας πω πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης από ότι φαίνεται στο βιβλίο συντήρησης ήταν τυπικός.
Το αυτοκίνητο ήρθε στα χέρια μου την 18/9/18 αγορασμένο από μάντρα της Βόρειας Ελλάδος μεταχειρισμένο εισαγωγής από Ιταλία με 118.000 χλμ. Η έκδοση είναι η 1,5 sx με εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκινησης από την εισαγωγική εταιρία της Daihatsu Ιταλίας.
Περι υγραεριοκίνησης θα σας πώ πως δεν είμαι αντίθετος αρκεί βέβαια να γίνει "σωστή τοποθέτηση " και να γίνετε τόσο σωστή συντήρηση του κινητήρα όσο και του συστήματος υγρεριοκίνησης.
Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχα εγκαταστήσει σύστημα υγραεριοκίνησης της BRC με τη λεγόμενη λαδιέρα στις 110.000 χλμ και το αυτοκίνητο πουλήθηκε με 300.000 χλμ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα στον κινητήρα του και χωρίς να χρειαστώ καμία επίσκεψη στο συνεργείο πέραν των προγραμματισμένων συντηρήσεων.
Στη ζημιά του Terios τώρα: Το αυτοκίνητο πρίν αγοραστεί ελέγχθηκε από επίσημο συνεργείο της Daihatsu με δική μου επιβάρυνση και δική μου πρωτοβουλία βέβαια χωρίς να υπάρχει κανένα εμφανές πρόβλημα. Την 4 Ιανουαρίου και μετά από 4.000 χλμ καθώς επέστρεφα από την Καβάλα με κατεύθυνσης προς Ξάνθη νιώθω ένα κόψιμο στον κινητήρα και το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα και επειδή ήμουν και σε μικρή ανηφόρα αναγκάστηκα να κατεβάσω σε 4η και μόλις έπιασα ισιάδι ξανά ανέβασα 5η με εμφανή δυσκολία του κινητήρα να δώσει. Μόλις έφτασα στην πόλη και αναγκάστηκα να δουλέψω σε χαμηλές στροφές και με μικρές ταχύτητες το αυτοκίνητο ρέταρε και μετά από λίγο άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα. Την επόμενη μέρα απευθύνομαι σε ένα ηλεκτρολόγο και αφού το έβαλε στον εγκέφαλο μου είπε πως είχα κάψει πολλαπλασιαστή και πως αν του τον πήγαινα θα τον αντικαταστούσε άμεσα. Στα τοπικά καταστήματα ούτε λόγος για ανταλλακτικό μέχρι που βρέθηκα και στην επίσημη αντιπροσωπεία. Από εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο βρίσκετε στα χέρια τους και παρακάτω θα δείτε τα ευρήματα!
Στη πρώτη φωτογραφία αν και χάλια ποιότητα μπορεί καποιος να διακρίνει κάποιες κάθετες γραμμές στους από δεξιά προς αριστερά Νο2 και Νο3 κυλίνδρους. Από ότι μου είπαν αυτό στη γλώσσα των μηχανικών λέγεται σφίξιμο του κινητήρα.
Στη 2η φωτογραφία φαίνεται και η μεγάλη ζημιά στην βαλβίδα εξαγωγής η οποία εκτός από το κομμάτι που απουσιάζει έχει βυθιστεί στην έδρα της με αποτέλεσμα την καταστροφή αυτής.
Με αυτά και δεδομένου το κόστος των ανταλλακτικών και το μέγεθος των εργασιών που έπρεπε να γίνουν με "αμφίβολα αποτελέσματα και επιτυχία κατά την ταπεινή άποψή μου" αποφάσισα την αντικατάσταση του κινητήρα και τη στιγμή που μιλάμε έχει βρεθεί ένας στην Αθήνα με 45.000 χλμ 2010 μοντέλο και είμαστε προς συζήτηση για την απόκτησή του.
Εάν έχω αφήσει απορίες συγχωρέστε με γιατί δεν έχω συνηθίσει να γράφω σε φορουμ.
Για το ιστορικό του αυτοκινήτου θα σας πω πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης από ότι φαίνεται στο βιβλίο συντήρησης ήταν τυπικός.
Το αυτοκίνητο ήρθε στα χέρια μου την 18/9/18 αγορασμένο από μάντρα της Βόρειας Ελλάδος μεταχειρισμένο εισαγωγής από Ιταλία με 118.000 χλμ. Η έκδοση είναι η 1,5 sx με εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκινησης από την εισαγωγική εταιρία της Daihatsu Ιταλίας.
Περι υγραεριοκίνησης θα σας πώ πως δεν είμαι αντίθετος αρκεί βέβαια να γίνει "σωστή τοποθέτηση " και να γίνετε τόσο σωστή συντήρηση του κινητήρα όσο και του συστήματος υγρεριοκίνησης.
Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχα εγκαταστήσει σύστημα υγραεριοκίνησης της BRC με τη λεγόμενη λαδιέρα στις 110.000 χλμ και το αυτοκίνητο πουλήθηκε με 300.000 χλμ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα στον κινητήρα του και χωρίς να χρειαστώ καμία επίσκεψη στο συνεργείο πέραν των προγραμματισμένων συντηρήσεων.
Στη ζημιά του Terios τώρα: Το αυτοκίνητο πρίν αγοραστεί ελέγχθηκε από επίσημο συνεργείο της Daihatsu με δική μου επιβάρυνση και δική μου πρωτοβουλία βέβαια χωρίς να υπάρχει κανένα εμφανές πρόβλημα. Την 4 Ιανουαρίου και μετά από 4.000 χλμ καθώς επέστρεφα από την Καβάλα με κατεύθυνσης προς Ξάνθη νιώθω ένα κόψιμο στον κινητήρα και το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα και επειδή ήμουν και σε μικρή ανηφόρα αναγκάστηκα να κατεβάσω σε 4η και μόλις έπιασα ισιάδι ξανά ανέβασα 5η με εμφανή δυσκολία του κινητήρα να δώσει. Μόλις έφτασα στην πόλη και αναγκάστηκα να δουλέψω σε χαμηλές στροφές και με μικρές ταχύτητες το αυτοκίνητο ρέταρε και μετά από λίγο άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα. Την επόμενη μέρα απευθύνομαι σε ένα ηλεκτρολόγο και αφού το έβαλε στον εγκέφαλο μου είπε πως είχα κάψει πολλαπλασιαστή και πως αν του τον πήγαινα θα τον αντικαταστούσε άμεσα. Στα τοπικά καταστήματα ούτε λόγος για ανταλλακτικό μέχρι που βρέθηκα και στην επίσημη αντιπροσωπεία. Από εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο βρίσκετε στα χέρια τους και παρακάτω θα δείτε τα ευρήματα!
Στη πρώτη φωτογραφία αν και χάλια ποιότητα μπορεί καποιος να διακρίνει κάποιες κάθετες γραμμές στους από δεξιά προς αριστερά Νο2 και Νο3 κυλίνδρους. Από ότι μου είπαν αυτό στη γλώσσα των μηχανικών λέγεται σφίξιμο του κινητήρα.
Στη 2η φωτογραφία φαίνεται και η μεγάλη ζημιά στην βαλβίδα εξαγωγής η οποία εκτός από το κομμάτι που απουσιάζει έχει βυθιστεί στην έδρα της με αποτέλεσμα την καταστροφή αυτής.
Με αυτά και δεδομένου το κόστος των ανταλλακτικών και το μέγεθος των εργασιών που έπρεπε να γίνουν με "αμφίβολα αποτελέσματα και επιτυχία κατά την ταπεινή άποψή μου" αποφάσισα την αντικατάσταση του κινητήρα και τη στιγμή που μιλάμε έχει βρεθεί ένας στην Αθήνα με 45.000 χλμ 2010 μοντέλο και είμαστε προς συζήτηση για την απόκτησή του.
Εάν έχω αφήσει απορίες συγχωρέστε με γιατί δεν έχω συνηθίσει να γράφω σε φορουμ.