Σελίδα 2 από 2

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 20, 2013 6:15 pm
από Pesketzis
Τα Denso είναι πολύ καλή επιλογή και προτεινόμενη και από την Daihatsu με κωδικό XU22PR9

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 10:20 pm
από akis
Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 10:37 pm
από goranterios
ΑΚΙΣ καλησπέρα πάρε τηλεφωνο τον Θαναση,στην σενα νά σου λυσει την απορια μη τυχον και στα εχει αλλαξει σε καποιο σερβις. :D :D :D

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 06, 2014 6:25 pm
από SENALTD
akis έγραψε:
Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010

Καλησπερα
1-Τα μπουζι στο Τεριακι σου αλλαζονται στα 45.000 χλμ και οχι στις 30.000 χλμ οπως διαβαζω παραπανω.
2-Δεν μπορει να τοποθετηθει Ιριδιου μπουζι σε Τεριος με νικελιου,(ουτε το αναποδο), διοτι εχουμε δυο ειδων καταλυτες και δυο ειδων μπουζι.
3-Ο καθε μπουζι στο ειδος του και ο Λουμιδης στους καφεδες του !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω πολυ.
Στη διαθεση σου για οποια πληροφορια.

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 06, 2014 10:25 pm
από akis
SENALTD έγραψε:
akis έγραψε:
Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010

Καλησπερα
1-Τα μπουζι στο Τεριακι σου αλλαζονται στα 45.000 χλμ και οχι στις 30.000 χλμ οπως διαβαζω παραπανω.
2-Δεν μπορει να τοποθετηθει Ιριδιου μπουζι σε Τεριος με νικελιου,(ουτε το αναποδο), διοτι εχουμε δυο ειδων καταλυτες και δυο ειδων μπουζι.
3-Ο καθε μπουζι στο ειδος του και ο Λουμιδης στους καφεδες του !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω πολυ.
Στη διαθεση σου για οποια πληροφορια.
ευχαριστω παιδια θα παρω και το θαναση

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 12:35 am
από goranterios
akis καλησπέρα ο Θανασης από την SENALTD που κανεις σερβις το τερατακι σου,σου λει κάθε 45.000χλμ αλλαγη μπουζι ;) :D :D

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 24, 2014 6:04 pm
από Pesketzis
SENALTD έγραψε:
akis έγραψε:
Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010

Καλησπερα
1-Τα μπουζι στο Τεριακι σου αλλαζονται στα 45.000 χλμ και οχι στις 30.000 χλμ οπως διαβαζω παραπανω.
2-Δεν μπορει να τοποθετηθει Ιριδιου μπουζι σε Τεριος με νικελιου,(ουτε το αναποδο), διοτι εχουμε δυο ειδων καταλυτες και δυο ειδων μπουζι.
3-Ο καθε μπουζι στο ειδος του και ο Λουμιδης στους καφεδες του !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω πολυ.
Στη διαθεση σου για οποια πληροφορια.


Αγαπητέ φίλε και συνάδελφε Θανάση θα συμφωνήσω εν μέρη μαζί σου.
Όντως στις προδιαγραφές του το εργοστάσιο μας προτείνει αλλαγή των μπουζί νικελίου κάθε 45.000 χιλιόμετρα και των μπουζί ιριδίου κάθε 90.000χιλιόμετρα, αλλά στο τεχνικό πληροφοριακό δελτίο που λάβαμε στις αρχές του 2008 και μας ενημέρωνε για τις αλλαγές των μπουζί στα Terios-Sirion-Materia γράφει επί λέξη "Μπουζί ιριδίου αντικατάσταση κάθε 90.000 χιλιόμετρα και μπουζί νικελίου επιθεώρηση αντικατάστασης κάθε 30.000 χιλιόμετρα".
Όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι, για να μην δίνει ακριβή χιλιόμετρα, όπως πρότεινος τα 45.000 χιλιόμετρα, κάτι έχει εντοπίσει και γιαυτό το λόγο μας προτείνει να τα ελένξουμε και αν κρίνουμε σωστό να τα αντικαταστήσουμε.
Εγώ τώρα σαν τεχνικός που θέλω το αυτοκίνητο του τακτικού μου πελάτη να "ζήσει" όσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται με όσο το δυνατόν λιγότερες ζημιές, "αποφασίζω" να του αλλάζω τα μπουζί κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
Έτσι είμαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο του θα είναι οικονομικό από καύσιμα μιας και με σωστό μπουζί έχεις και σωστό σπινθήρα, όπως επίσης είμαι σίγουρος πως εφόσον έχω σωστό σπινθήρα έχω και το δυνατόν λιγότερα άκαυτα κατάλοιπα βενζίνης στον χώρο καύσης. Φυσικά, προκύπτουν και πολλά άλλα πλεονεκτήματα που δεν χρειάζεται να γράφω μιας και τα γνωρίζεις ίσως και καλύτερα από εμένα.
Με έβαλες σε σκέψεις (δεν το κρύβω) για τον διαφορετικό καταλύτη που γράφεις.
Η αλλαγή των μπουζί έγινε στα αυτοκίνητα παραγωγής τέλη Νοεμβρίου 2007 και μετά.
Απ' όσο γνωρίζω και έψαξα τα κοιτάπια μου, εκείνη την περίοδο δεν έχουμε καμιά πληροφόρηση για νέο καταλύτη που να σημαίνει ότι δεν μπορούν να τοποθετηθούν ιριδίου αντί νικελίου ή το αντίθετο.
Αν έχεις κάποια ενημέρωση που για κάποιο λόγο δεν έπεσε στην αντίληψή μου τότε επιφυλάσομαι.

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 29, 2014 4:25 pm
από getr1
καλησπερα σε ολους και ολες
τελικα ισχυει αυτο με τους διαφορετικους καταλυτες????
υποτηθετε πως οταν η daihatsu μας πουλαγε αυτοκινητα μας μιλαγαν οι πωλητες για καταλυτες που δεν αλλαζοντε ποτε γιατι ειναι παγκοσμια πατεντα πληρως αναγεννησιμοι

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 02, 2022 1:14 pm
από angelospower
Καλησπέρα παίδες. Τα μπουζί με πόση ροπή τα σφίγγεται? Θέλω να τα αλλάξω μόνος μου αλλά δε θέλω να κάνω ζημια. Ευχαριστώ πολύ.

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 02, 2022 7:56 pm
από panos_t2
Μπουζί κάποια φοράνε νικελίου και κάποια μοντέλα φοράνε ιριδίου. Ιριδίου σε NGK ο κωδικός είναι IKR7D, την ροπή σύσφιξης την γράφουν πάνω αλλά και στο manual του αυτοκινήτου (δεν την θυμάμαι καθόλου). Τώρα για αυτά με αέριο δεν έχω ιδέα τι μπουζί βάζουν, ας μας δώσει τα φώτα του κάποιος που γνωρίζει.