DAIHATSU Terios 1.5 vs VW Tiguan 1.4 TSI
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 30, 2018 8:35 am
Υπάρχουν αρκετά sites στο net, όπου πραγματοποιείται σύγκριση (τεχνικών χαρακτηριστικών, αλλά και δοκιμής) μεταξύ αυτών των 2 αυτοκινήτων. Αναμφισβήτητα το VW Tiguan 1.4 TSI κερδίζει κατά κράτος, πλην της περιπτώσεως “off-road”…
Για την περίπτωση ικανοτήτων εκτός δρόμου, βρήκα τις ακόλουθες πληροφορίες:
DAIHATSU TERIOS 1.5
- Τετρακίνηση: Μόνιμη Τετρακίνηση (3 Διαφορικά)
- Κλείδωμα κεντρικού: Ναι
- Μπλόκε Διαφορικό Πίσω: Ναι
- Κοντές Σχέσεις: Όχι
- Ανάρτηση Εμπρός / Πίσω: Μακφερσον / Άκαμπτος άξονας
- Γωνίες (Προσέγγισης / Ράμπας / Διαφυγής): 38/24/37
- Απόσταση από έδαφος (mm): 200
VW TIGUAN 1.4 TSI
- Τετρακίνηση: Αυτόματη Τετρακίνηση (Συνεκτικός Συμπλέκτης)
- Κλείδωμα κεντρικού: Όχι
- Μπλόκε Διαφορικό Πίσω: Όχι
- Κοντές Σχέσεις: Όχι
- Ανάρτηση Εμπρός / Πίσω: Ανεξάρτητη / Ανεξάρτητη Πολ. Συνδέσμων
- Γωνίες (Προσέγγισης / Ράμπας / Διαφυγής): 18/20/25 (28/20/25 έκδοση Escape)
- Απόσταση από έδαφος (mm): 200
Σε αυτή την περίπτωση, το DAIHATSU Terios 1.5 είναι αυτό που κερδίζει κατά κράτος! Δημιουργούνται, όμως, τα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Οδηγείς σε έναν χωματόδρομο και “ρίχνει καρέκλες”. Θα υπάρχει αισθητή διαφορά, οδηγώντας το Terios έναντι του Tiguan?
2. Οδηγείς σε έναν χωματόδρομο, ο οποίος έχει καμιά 20αριά πόντους χιόνι. Θα υπάρχει αισθητή διαφορά, οδηγώντας το Terios έναντι του Tiguan?
Με άλλα λόγια, για κάποιον ο οποίος δεν πρόκειται να θέσει το αυτοκίνητο σε extreme off-road συνθήκες, θα δει διαφορά οδηγώντας το Terios έναντι του Tiguan?
Για την περίπτωση ικανοτήτων εκτός δρόμου, βρήκα τις ακόλουθες πληροφορίες:
DAIHATSU TERIOS 1.5
- Τετρακίνηση: Μόνιμη Τετρακίνηση (3 Διαφορικά)
- Κλείδωμα κεντρικού: Ναι
- Μπλόκε Διαφορικό Πίσω: Ναι
- Κοντές Σχέσεις: Όχι
- Ανάρτηση Εμπρός / Πίσω: Μακφερσον / Άκαμπτος άξονας
- Γωνίες (Προσέγγισης / Ράμπας / Διαφυγής): 38/24/37
- Απόσταση από έδαφος (mm): 200
VW TIGUAN 1.4 TSI
- Τετρακίνηση: Αυτόματη Τετρακίνηση (Συνεκτικός Συμπλέκτης)
- Κλείδωμα κεντρικού: Όχι
- Μπλόκε Διαφορικό Πίσω: Όχι
- Κοντές Σχέσεις: Όχι
- Ανάρτηση Εμπρός / Πίσω: Ανεξάρτητη / Ανεξάρτητη Πολ. Συνδέσμων
- Γωνίες (Προσέγγισης / Ράμπας / Διαφυγής): 18/20/25 (28/20/25 έκδοση Escape)
- Απόσταση από έδαφος (mm): 200
Σε αυτή την περίπτωση, το DAIHATSU Terios 1.5 είναι αυτό που κερδίζει κατά κράτος! Δημιουργούνται, όμως, τα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Οδηγείς σε έναν χωματόδρομο και “ρίχνει καρέκλες”. Θα υπάρχει αισθητή διαφορά, οδηγώντας το Terios έναντι του Tiguan?
2. Οδηγείς σε έναν χωματόδρομο, ο οποίος έχει καμιά 20αριά πόντους χιόνι. Θα υπάρχει αισθητή διαφορά, οδηγώντας το Terios έναντι του Tiguan?
Με άλλα λόγια, για κάποιον ο οποίος δεν πρόκειται να θέσει το αυτοκίνητο σε extreme off-road συνθήκες, θα δει διαφορά οδηγώντας το Terios έναντι του Tiguan?