Σελίδα 1 από 1

Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2017 7:03 pm
από gregvict
Καλησπέρα στην παρέα και καλό μήνα!

Εδώ και λίγες μέρες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
Στο πεδίο στροφών απο της 3200-5000 το αυτοκίνητο γονατίζει και κομπιάζει. Ας πούμε ξεκινάς με 1η πατάς να φύγεις αρπάζει καλά έως τις 3000-3200 (εμπειρικά ) και μετά κάνει σαν να σε κρατάει κάποιος ας πούμε απο πίσω. (σε όλες της ταχύτητες το κάνει απλά αναφέρω σαν παράδειγμα το παραπάνω) Επίσης αν πατήσω τέρμα γκάζι κάνει μικρά κλωτσήματα, αυτό το είδα σήμερα με ταχύτητα 100χλμ. Πήγα αντιπροσωπία το πήγαμε βόλτα και δεν έχουν ιδέα τι μπορεί να είναι, μετρήσαμε συμπίεση κτλ αλλα ειναι οκ εκτός απο τον 2ο λ που θα αλλαχθεί αύριο. Να αναφέρω οτι έχω και υγραέριο αλλά στο υγραέριο το αμάξι πήγαινει μια χαρά, αυτό το κάνει μόνο στην βενζίνη. Του έριξα σήμερα ένα καθαριστικό Redex μήπως και έχει κανένα μπεκάκι βουλωμένο και έβαλα 100αρα βενζίνη. (κάυσιμο δεν είναι γιατί το ανανεώνω κάθε εβδομάδα). Ξέρεις μήπως κανείς τι μπορεί να είναι ?
(φίλτρα μπουζι αλλαγμένα εδώ και 5000χλμ) Συνολικά χλμ κινητήρα 240000χλμ και με υγράεριο περίπου 70000χλμ.
Τέριος I (J102 Κ3VE)
Σας ευχαριστώ

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 13, 2017 8:55 am
από kostas
Στο γκαζι εισαι σιγουρος οτι δεν το κανει?μπορει να ειναι και ο λαμδα...πια αντιπροσωπια δεν το βρισκει ειναι δυνατον!

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 14, 2017 3:30 pm
από gregvict
kostas έγραψε:Στο γκαζι εισαι σιγουρος οτι δεν το κανει?μπορει να ειναι και ο λαμδα...πια αντιπροσωπια δεν το βρισκει ειναι δυνατον!
Ναι απόλυτα σίγουρος για το υγραέριο.
Η αντιπροσωπία η οποία το έχει αναλάβει από το 2005 που αγοραστηκε (καινουργιο) και πότε δεν πρότεινε ούτε την αλλαγή του ιμάντα δυναμου για παράδειγμα.
Και όταν τους λες για λ σου λένε άστο έτσι θα καίει λίγο παραπάνω....
Για αυτό και ρώτησα εδώ μήπως κάποιος έχει κάποια ιδέα καλύτερη

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 14, 2017 8:51 pm
από kostas
Μάλλον το έχουν το μαγαζί για ξέπλυμα :lol: :lol: :lol:

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 14, 2017 9:01 pm
από gregvict
kostas έγραψε:Μάλλον το έχουν το μαγαζί για ξέπλυμα :lol: :lol: :lol:
Δεν το αποκλείω :). Για τα σερβις ειναι καλοί πάντως, για αυτη την βλάβη σηκώνουν τα χέρια ψηλά.

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 9:15 pm
από Steliosnik
Τα μπέκ της βενζίνης τα κοιτάξατε??? Είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα σε ένα Mitsubishi με τη μονή διάφορα ότι μπέρδευε και λίγο στο ρελαντί !

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 26, 2019 7:35 pm
από Nikos-ter1959
gregvict έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα και καλό μήνα!

Εδώ και λίγες μέρες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
Στο πεδίο στροφών απο της 3200-5000 το αυτοκίνητο γονατίζει και κομπιάζει. Ας πούμε ξεκινάς με 1η πατάς να φύγεις αρπάζει καλά έως τις 3000-3200 (εμπειρικά ) και μετά κάνει σαν να σε κρατάει κάποιος ας πούμε απο πίσω. (σε όλες της ταχύτητες το κάνει απλά αναφέρω σαν παράδειγμα το παραπάνω) Επίσης αν πατήσω τέρμα γκάζι κάνει μικρά κλωτσήματα, αυτό το είδα σήμερα με ταχύτητα 100χλμ. Πήγα αντιπροσωπία το πήγαμε βόλτα και δεν έχουν ιδέα τι μπορεί να είναι, μετρήσαμε συμπίεση κτλ αλλα ειναι οκ εκτός απο τον 2ο λ που θα αλλαχθεί αύριο. Να αναφέρω οτι έχω και υγραέριο αλλά στο υγραέριο το αμάξι πήγαινει μια χαρά, αυτό το κάνει μόνο στην βενζίνη. Του έριξα σήμερα ένα καθαριστικό Redex μήπως και έχει κανένα μπεκάκι βουλωμένο και έβαλα 100αρα βενζίνη. (κάυσιμο δεν είναι γιατί το ανανεώνω κάθε εβδομάδα). Ξέρεις μήπως κανείς τι μπορεί να είναι ?
(φίλτρα μπουζι αλλαγμένα εδώ και 5000χλμ) Συνολικά χλμ κινητήρα 240000χλμ και με υγράεριο περίπου 70000χλμ.
Τέριος I (J102 Κ3VE)
Σας ευχαριστώ
Kαλησπερα φιλε ελυσες αυτο το προβλημα???Γιατι μου κανει και μενα το ιδιο σε J100 και δεν μπορω να το βρω!!Ευχαριστω!

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2019 5:32 pm
από Nikos-ter1959
Nikos-ter1959 έγραψε:
gregvict έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα και καλό μήνα!

Εδώ και λίγες μέρες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
Στο πεδίο στροφών απο της 3200-5000 το αυτοκίνητο γονατίζει και κομπιάζει. Ας πούμε ξεκινάς με 1η πατάς να φύγεις αρπάζει καλά έως τις 3000-3200 (εμπειρικά ) και μετά κάνει σαν να σε κρατάει κάποιος ας πούμε απο πίσω. (σε όλες της ταχύτητες το κάνει απλά αναφέρω σαν παράδειγμα το παραπάνω) Επίσης αν πατήσω τέρμα γκάζι κάνει μικρά κλωτσήματα, αυτό το είδα σήμερα με ταχύτητα 100χλμ. Πήγα αντιπροσωπία το πήγαμε βόλτα και δεν έχουν ιδέα τι μπορεί να είναι, μετρήσαμε συμπίεση κτλ αλλα ειναι οκ εκτός απο τον 2ο λ που θα αλλαχθεί αύριο. Να αναφέρω οτι έχω και υγραέριο αλλά στο υγραέριο το αμάξι πήγαινει μια χαρά, αυτό το κάνει μόνο στην βενζίνη. Του έριξα σήμερα ένα καθαριστικό Redex μήπως και έχει κανένα μπεκάκι βουλωμένο και έβαλα 100αρα βενζίνη. (κάυσιμο δεν είναι γιατί το ανανεώνω κάθε εβδομάδα). Ξέρεις μήπως κανείς τι μπορεί να είναι ?
(φίλτρα μπουζι αλλαγμένα εδώ και 5000χλμ) Συνολικά χλμ κινητήρα 240000χλμ και με υγράεριο περίπου 70000χλμ.
Τέριος I (J102 Κ3VE)
Σας ευχαριστώ
Kαλησπερα φιλε ελυσες αυτο το προβλημα???Γιατι μου κανει και μενα το ιδιο σε J100 και δεν μπορω να το βρω!!Ευχαριστω!
Παιδι αυτον τον φιλο τον ξερει καποιος??gregvict!!

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 31, 2019 6:20 pm
από Nikos-ter1959
Ρε μαγκες δεν τον ξερει κανεις αυτον τον φιλο που λεω??

Re: Κόμπιασμα κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2019 10:16 pm
από gregvict
Καλησπερα και συγνώμη που για την πάρα πολύ καθυστερημένη απάντηση μου.
Το πρόβλημα το έλυσα, απλά εκλεισα για πάντα το υγραέριο. Στην αρχή και για περίπου 200-300 χλμ μου το έκανε, αλλά μετά έστρωσε. Του έβαλα και 1 καθαριστικό μέσα στο ρεζερβουάρ βενζίνης (δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο) αλλά έστρωσε το αμάξι. Θέλω να πιστεύω, χωρίς να ειμαι σίγουρος όμως οτι οφειλόταν στα μπεκ βενζίνης. Μάλλον επειδή ηταν μονο με υγραέριο ίσως να είχαν ''ξεραθεί''? Δεν ειμαι μηχανικός απλά πιθανολογώ. Και πάλι να με συγχωρείτε για την καθυστερημένη μου απάντηση.