Σελίδα 1 από 2

Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 16, 2017 10:24 am
από tasoylis
Καλημέρα σε όλους.
Το terios μου μοντέλο 2002 με 200.000 km παρουσιάζει τρεμούλιασμα στο ρελαντί και εμφάνισε μήνυμα κινητήρα (multiple missfire στον 3ο κύλινδρο). Παλιότερα δεν καταλάβαινα καθόλου ότι δουλεύει (καθόλου κραδασμούς στο ρελαντί). Ο μηχανικός μου λέει ότι έχει αρπαγμένη βαλβίδα και θέλει άνοιγμα και επισκευή κεφαλής με κόστος 600 ευρώ. Έχετε συναντήσει παρόμοια περίπτωση?
Ευχαριστώ

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 16, 2017 12:39 pm
από kostas
Πως το καταλαβε ο μηχανικος σου οτι ειναι βαλβιδα? το μηνυμα λεει για πολλαπλες διακοπες ρευματος στον 3 κυλινδρο τους πολλαπλασιαστες τους ειδε? το μπουζι? εχεις υγραεριο?

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 16, 2017 1:39 pm
από tasoylis
Έχω υγραέριο εδώ και 110.000 km χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα κοιτώντας τακτικά τα διάκενα βαλβίδων (κάθε 30.000 κμ περίπου). Η χρήση του αυτοκινήτου είναι στην πόλη από την γυναίκα μου και σε χαλαρές οικογενειακές εκδρομές στο βουνό. Το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ καλά κατά τα άλλα εκτός από το τρέμουλο στο ρελαντί.

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 16, 2017 2:03 pm
από kostas
το υγραεριο τωρα περιπλεκει την κατασταση αν εμπιστευεσαι τον μηχανικο σου ετσι θα ειναι. Αλλα η περιγραφη του alarm ειναι ηλεκτρικο προβλημα μηχανικος δεν ειμαι αλλα ηλεκτρολογος ειμαι ;)

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 16, 2017 2:11 pm
από tasoylis
Το θέμα εμπιστοσύνης είναι σχετικό πάντα. Αφού αυτοκίνητα με υγραέριο παρουσιάζουν παρόμοια συμπτώματα (είδα και το post του χρήστη geros viewtopic.php?f=25&t=996#p11948) θα το πάω για επισκευή κεφαλής αλλά θα ζητήσω να δω την κεφαλή μόλις βγει (να την ελέγξει γνωστός μου σε μηχανουργείο που αναλαμβάνει εργασίες σε κεφαλές).
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 16, 2017 7:43 pm
από kostas
Το θέμα εμπιστοσύνης είναι σχετικό πάντα
Δες αυτο το βιντεακι αφορα την βλαβη που σου βγαζει : https://www.youtube.com/watch?v=pP0I-iSBUF4
αν εχεις το terios j102 και με ενα διαγνωστικο στην θυρα obd2 μπορεις να βγαλεις συμπερασμα αλλαζοντας θεση στους πολλαπλασιαστες.Αν το προβλημα δεν μετατοπιζεται σε αλλο κυλινδρο τοτε θα παιζει αυτο που λεει ο μαστορας σου.

οικονομικο διαγνωστικο https://www.pmparts.gr/elm327-mini-diag ... eTwR7jzbgw για smart phone κατεβαζεις και απο το play store το torge lite και διαβαζεις τις βλαβες.

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 31, 2017 1:09 pm
από tasoylis
Τελικά ανοίξαμε την κεφαλή και οι βαλβίδες εξαγωγής θέλουν όλες αλλαγή. Μου πρότειναν να αντικατασταθούν με βαλβίδες αερίου με κόστος 60 € επιπλέον από τις 8 κανονικές. Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό?
Ο μάστορας πρότεινε να αλλάξουμε και την καδένα του εκκεντροφόρου αφού ανοίξαμε τον κινητήρα με 200€ επιπλέον κόστος. Είναι αναγκαίο με τα χιλιόμετρα (200.000) του αυτοκινήτου?

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 31, 2017 1:57 pm
από kostas
δηλαδή πες ότι κάνεις όλα αυτά και βάλεις τις βαλβίδες αερίου μετά δεν θα έχεις φθορά στα έδρανα? άλλαξε και την καδένα και μετά δούλεψε το μόνο με βενζίνη γιατί μετά από 100.000 μπορεί και λιγότερο να έχεις πάλι τα ίδια είναι το τίμημα του υγραερίου που δεν σηκώνει αυτός ο κινητήρας .

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 31, 2017 2:09 pm
από tasoylis
Αν αντέξει 100.000 χιλιόμετρα θα είμαι ευχαριστημένος (συνολικά 300.000) για το terios καλά είναι. Από ότι έχω υπολογίσει (κρατάω στοιχεία καυσίμων και καταναλώσεων και πριν αερίου και μετά) το αέριο έχει βγάλει και το κόστος του (εγκατάστασης) και της επισκευής και έχει αποσβέσει αρκετό από το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 14, 2017 11:44 am
από tasoylis
Τελικά άνοιξα την κεφαλή και αντικατέστησα τις 8 βαλβίδες εξαγωγής (οι δύο ήταν υπερβολικά φθαρμένες ενώ οι υπόλοιπες 6 είχαν κάποια μικρή φθορά).
Με την ευκαιρία του ανοίγματος αλλάχτηκε και η καδένα του εκκεντροφόρου με τον τεντωτήρα τις γλύστρες και τα γρανάζια της, ο θερμοστάτης, και οι βίδες της κεφαλής.
Το συνολικό κόστος ήταν 1100 €.
Εντυπώσεις
Το τρέμουλο εξαφανίστηκε. Το αυτοκίνητο τραβάει θετικά χωρίς σκαλοπάτια από τις 1000 στροφές το ίδιο με υγραέριο και με βενζίνη ακόμη και με 5η ταχύτητα στη ανηφόρα.