Σελίδα 1 από 1

ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 09, 2017 9:51 pm
από TAKISSS
ΑΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΙΝΟ ΑΞΟΝΑ ΣΕ ΤΕΡΙΟΣ 1, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΣΑΝ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΤΕΡΙΟΣ? ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ. ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 10, 2017 9:57 pm
από mikelos
Οταν ένα αυτοκίνητο είναι στημένο μόνιμα τετρακίνητο και να είναι εύκολο να γίνει σίγουρα θα αλλάξει κατα πολύ η συμπεριφορά του προς το χειρότερο.
ιδιαίτερα αν γίνει πισωκίνητο!!! Υποθέτω οτι το λες για λόγους οικονομίας και μόνο

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 10, 2017 10:45 pm
από TAKISSS
Το λεω για λογους οικονομιας καυσιμου αλλα και φθορων. Σαν πρωην κατοχος σαμουραι λογω οτι κανω αρκετα χιλιομετρα σε εθνικη, εβλεπα μεγαλη διαφορα καταναλωσης οταν πηγαινα στην εθνικη με πισωκινητο το σαμουραι αποτι τετρακινητο. Κατι αντιστοιχο σκευτομαι και για το τεριος. Αν εβαζα πλημνες στους μπροστινους τροχους π.χ. Δεν ξερω το λεω σαν ιδεα να το συζητησουμε αν καποιος γνωριζει ή εχει κανει κατι αντιστοιχο.

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 10, 2017 11:09 pm
από manos man.
Σε Τέριος 2 με μετατροπή συστήματος τετρακίνησης και τοποθετημένες κοντές σχέσεις (δηλαδή συστημα τετρακίνησης όπως το samurai) Δεν έχουμε καταφέρει να βρούμε λύση για τις μπροστινές πλύμνες. Ακόμα και πισωκίνητο, αυτές παραμένουν μπλοκαρισμένες με αποτέλεσμα να υπάρχουν τριβές και οικονομία καυσίμου να μην επιτυχγάνεται.. Θεωρώ πολύ δυσκολο να βρεθει λύση και στο Terios 1...

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 10, 2017 11:10 pm
από TAKISSS
http://www.lowrangeoffroad.com/rear-dri ... t-503.html
Ή καποια αντιστοιχη πατεντα για τεριος οπου θα απομονωταν ο εμπρος αξονας με αυτον τον μοχλο. (ή ο πίσω άξονας)

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 14, 2017 11:00 pm
από NEKTARIOS
takisss, όπως σου αναφέρθηκε, εκτός της απομόνωσης από το transfer, επίσης πρέπει μην περιστρέφουν οι τροχοί του εκάστοτε άξονα το αντίστοιχο διαφορικό, για να επιτευχθεί μείωση κατανάλωσης και φθορών.
Αν θες να κάνεις το αυτοκίνητο μόνιμα πισωκίνητο, χωρίς αλλαγή transfer, τότε αυτό μπορεί να υλοποιηθεί σχετικά εύκολα (το σχετικά είναι με τα δικά μου κριτήρια).
Αν θες να κάνεις το αυτοκίνητο κατ'επιλογή δικίνητο με το διαφορικό του άλλου άξονα να μην περιστρέφετε, η όποια μετατροπή είναι σχετικά δύσκολη και δεν αξίζει αν το δεις μόνο οικονομικά.

Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το θέμα, φιλικά σου προτείνω, να μελετήσεις σχετικά τεχνικά άρθρα.

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 12:44 am
από TAKISSS
Νεκταριε, οταν λες να γινει μονιμα πισωκινητο εννοεις να αφαιρεσω τον αξονα που συνδεει το τρανσφερ με το εμπρος διαφορικο ή υπαρχει καποιος αλλος τρόπος?

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 1:20 am
από NEKTARIOS
Εννοώ αφαίρεση εμπρός διαφορικού, ημιαξόνια, άξονας μετάδοσης κίνησης εμπρός, κλπ (το κλπ έχει αρκετή εργασία), με ταυτόχρονο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού.
Λεπτομέρειες θα σου δώσει όποιος αναλάβει να το κάνει.

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 5:22 am
από TAKISSS
Μηπως ειναι πιο ευκολο το αμαξι να γινει μπροστινοκινητο αφαιροντας τον πισω αξονα ή ειναι η ιδια διαδικασια? Νεκταριε ευχαριστω για τις απαντησεις σου.

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 9:29 pm
από NEKTARIOS
takisss, για μένα είναι ευκολότερο και οικονομικότερο να το κάνεις πισωκίνητο.
Ταυτόχρονα το θεωρώ και καλύτερο, το προτιμώ πισωκίνητο με LSD διαφορικό.
Ως πισωκίνητο μπορώ να έχω λάστιχα διαφορετικής διαμέτρου εμπρός-πίσω, αλλαγή σχέσης μετάδοσης μόνο του πίσω διαφορικού, να αλλάξω τελείως τον πίσω άξονα χωρίς να πρέπει να αλλάξω τίποτα μπροστά, δυνατότητα για μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων μπροστά, κλπ.