Κατανάλωση Terios
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2012 10:41 pm
Στο θέμα της κατανάλωσης υπάρχουν διάφορες απόψεις.
Η διαφορετικότητα των απόψεων φίλοι μου έγκειται στο γεγονός της διαφορετικότητας των συνθηκών οδήγησης.
Για όποιον λοιπόν θέλει να βλέπει στην οθονίτσα του τις καταναλώσεις που δίνει ο κατασκευαστής θα πρέπει να κάνει τα εξής απλά πραγματάκια...
1ον Μηδενίζουμε τακτικά τον μετρητή. Αυτό γίνετε με παρατεταμένο πάτημα του αριστερού κουμπιού στο καντράν αφού έχουμε επιλέξει πρώτα την ένδειξη της κατανάλωσης.
2ον Πατάμε το πεντάλ του γκαζιού μέχρι την μέση και ποτέ παραπάνω.
3ον Δεν αφήνουμε ποτέ το αυτοκίνητο στο ρελαντί. Ξεχνάμε φυσικά αυτό που οι περισσότεροι κάνουμε να αφήνουμε το αυτοκίνητο να ρολάρει με νεκρά πριν φτάσουμε στο φανάρι η σε κατηφόρες. Σημειωτέων ότι το αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση στο ρελαντί παρά σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση.
4ον Αν υπάρχει επιλογή αποφεύγουμε τους ανηφορικούς δρόμους.
5ον Δεν κάνουμε κατεβάσματα στις προσπεράσεις.
6ον Δεν πηγαίνουμε ΠΟΤΕ πάνω από 110 χιλιόμετρα την ώρα.
7ον Σβήνουμε τον κινητήρα στα φανάρια
8ον Δεν φρενάρουμε με κατεβάσματα ταχυτήτων αλλά με τα φρένα.
9ον Δεν αφήνουμε το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να ζεσταθεί ιδίως το χειμώνα. Βέβαια αυτό είναι και λάθος γιατί εκτός από την κατανάλωση που αυξάνουμε ζεσταίνουμε μόνο τον κινητήρα ενώ όλα τα άλλα κινούμενα μέρη του αυτοκινήτου όπως φρένα, αμορτισέρ, συνεμπλοκ κ.α. παραμένουν παγωμένα.
10ον Αποφεύγουμε μετατροπές που επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά του οχήματος και την αεροδυναμική του, όπως ελαστικά με μεγαλύτερα τακούνια, ψηλότερες αναρτήσεις, προβολάκια στην οροφή και ότι άλλο κατεβάζει το μυαλό σας.
Όποιος μπορέσει και τα καταφέρει αυτά στην πράξη θα με θυμηθεί και θα πάψει να παραπονιέται
http://www.pesketzis.gr/
Η διαφορετικότητα των απόψεων φίλοι μου έγκειται στο γεγονός της διαφορετικότητας των συνθηκών οδήγησης.
Για όποιον λοιπόν θέλει να βλέπει στην οθονίτσα του τις καταναλώσεις που δίνει ο κατασκευαστής θα πρέπει να κάνει τα εξής απλά πραγματάκια...
1ον Μηδενίζουμε τακτικά τον μετρητή. Αυτό γίνετε με παρατεταμένο πάτημα του αριστερού κουμπιού στο καντράν αφού έχουμε επιλέξει πρώτα την ένδειξη της κατανάλωσης.
2ον Πατάμε το πεντάλ του γκαζιού μέχρι την μέση και ποτέ παραπάνω.
3ον Δεν αφήνουμε ποτέ το αυτοκίνητο στο ρελαντί. Ξεχνάμε φυσικά αυτό που οι περισσότεροι κάνουμε να αφήνουμε το αυτοκίνητο να ρολάρει με νεκρά πριν φτάσουμε στο φανάρι η σε κατηφόρες. Σημειωτέων ότι το αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση στο ρελαντί παρά σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση.
4ον Αν υπάρχει επιλογή αποφεύγουμε τους ανηφορικούς δρόμους.
5ον Δεν κάνουμε κατεβάσματα στις προσπεράσεις.
6ον Δεν πηγαίνουμε ΠΟΤΕ πάνω από 110 χιλιόμετρα την ώρα.
7ον Σβήνουμε τον κινητήρα στα φανάρια
8ον Δεν φρενάρουμε με κατεβάσματα ταχυτήτων αλλά με τα φρένα.
9ον Δεν αφήνουμε το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να ζεσταθεί ιδίως το χειμώνα. Βέβαια αυτό είναι και λάθος γιατί εκτός από την κατανάλωση που αυξάνουμε ζεσταίνουμε μόνο τον κινητήρα ενώ όλα τα άλλα κινούμενα μέρη του αυτοκινήτου όπως φρένα, αμορτισέρ, συνεμπλοκ κ.α. παραμένουν παγωμένα.
10ον Αποφεύγουμε μετατροπές που επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά του οχήματος και την αεροδυναμική του, όπως ελαστικά με μεγαλύτερα τακούνια, ψηλότερες αναρτήσεις, προβολάκια στην οροφή και ότι άλλο κατεβάζει το μυαλό σας.
Όποιος μπορέσει και τα καταφέρει αυτά στην πράξη θα με θυμηθεί και θα πάψει να παραπονιέται
http://www.pesketzis.gr/