Σελίδα 1 από 1

ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 21, 2016 7:56 pm
από TELIOS
Καλησπερα στην παρεα..ρωτησα στη γειτονια μου σ'ενα μαστορα που φτιαχνει χειροποιητες εξατμισεις εαν αξιζει κι αν βοηθαει γενικοτερα ν'αλλαξω καζανακι και καταλυτη στο terios/αυτοματο και με υγραεριο.Εχω αλλαξει και φιλτρο σε Κ Ν.
Μου ειπε πως εαν κανω αυτη την αλλαγη το αμαξι θα παρει κοντα στους 5 ιππους.Κοστος 420.
Εχει καποιος βαλει ή γνωριζει κατι να με διαφωτισει?

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 22, 2016 12:47 am
από NEKTARIOS
Παλαιότερα ξέρω ότι είχε ασχοληθεί ο Λάσδας Γεώργιος, ΤΕΧΝΙΚ ΤΕΣΤ ΕΠΕ, 2106083288.
Έδινε έτοιμη λύση με ολόκληρη εξάτμιση από τους λαιμούς.
Επίσης έδινε έτοιμη λύση και με μηχανικό συμπιεστή.
Τέλος, μπορούσες να συνδυάσεις τα παραπάνω.
Σε κάθε περίπτωση γινόταν παράλληλη διαχείριση του καυσίμου.

Επίσης είχα διαβάσει ότι και άλλα συνεργεία έδιναν αντίστοιχες/ίδιες επιλογές.

Παραπάνω δεν ξέρω για το τι γίνεται σήμερα στην πιάτσα, ρώτα να ενημερωθείς.

Προσωπικά, πολύ πριν ακουσθεί οποιαδήποτε μετατροπή σε κινητήρα Terios, είχα καταλήξει στην χρήση μηχανικού συμπιεστή ως ενός από τους τρόπους που θα εφάρμοζα για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις μεσαίες-υψηλές στροφές, δες ολόκληρη εξάτμιση.
Επιπλέον μπορείς να συνδυάσεις την εξάτμιση και με αύξηση της σχέσης συμπίεσης.

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 22, 2016 12:50 pm
από TELIOS
NEKTARIOS έγραψε:Παλαιότερα ξέρω ότι είχε ασχοληθεί ο Λάσδας Γεώργιος, ΤΕΧΝΙΚ ΤΕΣΤ ΕΠΕ, 2106083288.
Έδινε έτοιμη λύση με ολόκληρη εξάτμιση από τους λαιμούς.
Επίσης έδινε έτοιμη λύση και με μηχανικό συμπιεστή.
Τέλος, μπορούσες να συνδυάσεις τα παραπάνω.
Σε κάθε περίπτωση γινόταν παράλληλη διαχείριση του καυσίμου.

Επίσης είχα διαβάσει ότι και άλλα συνεργεία έδιναν αντίστοιχες/ίδιες επιλογές.

Παραπάνω δεν ξέρω για το τι γίνεται σήμερα στην πιάτσα, ρώτα να ενημερωθείς.

Προσωπικά, πολύ πριν ακουσθεί οποιαδήποτε μετατροπή σε κινητήρα Terios, είχα καταλήξει στην χρήση μηχανικού συμπιεστή ως ενός από τους τρόπους που θα εφάρμοζα για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις μεσαίες-υψηλές στροφές, δες ολόκληρη εξάτμιση.
Επιπλέον μπορείς να συνδυάσεις την εξάτμιση και με αύξηση της σχέσης συμπίεσης.
Σ'ευχαριστω πολυ!!
Η ερευνα σιγουρα θα συνεχιστει!!

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 02, 2016 9:07 am
από dimos
Δεν εξηγείται και σε μας τους αδαης οταν λετε ...έτοιμη λύση με μηχανικό συμπιεστη.......τι εννοείτε ?

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 03, 2016 1:35 am
από NEKTARIOS
dimos έγραψε:Δεν εξηγείται και σε μας τους αδαης οταν λετε ...έτοιμη λύση με μηχανικό συμπιεστη.......τι εννοείτε ?
Πολύ απλοϊκά, για την εφαρμογή σε κινητήρες εσωτερικής καύσης:
Συμπιεστής είναι ένας μηχανισμός στον οποίο εισάγετε αέρας και τον οποίο τον συμπιέζει και τον παρέχει συμπιεσμένο στον κινητήρα.

Μηχανικός συμπιεστής είναι αυτός που για να λειτουργήσει παίρνει κίνηση με μηχανική σύνδεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Δες "supercharger", "centrifugal supecharger", "twin screw supercharger".

Ηλεκτρικός συμπιεστής είναι αυτός που για να λειτουργήσει παίρνει κίνηση με μηχανική σύνδεση με ηλεκτροκινητήρα.
Δες "electric supercharger".

Συμπιεστής καυσαερίων είναι αυτός που για να λειτουργήσει παίρνει κίνηση με μηχανική σύνδεση με διάταξη η οποία με την σειρά της παίρνει κίνηση από τα καυσαέρια του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Δες "turbocharger".