Σελίδα 1 από 2

γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 12, 2016 3:11 pm
από dkmusic
παιδια ειμαι καινουριος στο χορο του 4χ4 .πηρα ενα τεριος 2006 1500 τη φουλ και καλα εκδωση με τα φτερα και 70 000 κμ .εχω μερικες βασικα απειρες ερωτησεις αλλα ας ασχοληθουμε με τα βασικα ....
1 στο ταξιδι το αμαξι το παταω ανετα οσο παει η οσο το παταω καταπονειτε η 4 κινηση η ο κινητητας ? ( καταναλωση κτλ μου ειναι αδιαφορα για την ωρα )
2 το αμαξι ηταν απο ακινησια και ενω εκανε αλλαγη βαρβολινες μπουζι λαδια κτλ εχει λαστιχα απατητα μεν και οχι καμενα αλλα απο το 2009 ...τα πεταω ?
3 το μοτερακι δεν περνει τη σχετικη βελτιωση οπως ολα τα συνχρονα ατμοσφαιρικα ? δηλ ενα φιλτρακι - ρυθμιστη βενζινης και εξατμιση ? εχω δει οτι κανουν το κιτ παραληλος - ολοκληρη εξατμιση αλλα και ενας ρυθμιστης στο φουλ γκαζι και 50 τοις εκατο πιο κατω απο τον παραληλο να εχει κερδος ειναι τζαμπα ...επισεις κατι διαβασα οτι εχουν περιεργους καταλητες δηλ αν βαλω ενα πιο ελευθερο και ενα λιγο πιο ελευθερο τελικο θα εχει προβλημα ? οι εγκεφαλοι υποτιθετε ρυθμιζουν το μιγμα να ναι παντα το εργοστασιακο το ιδιο δεν υσχυει και το τεριος ?
4 δοκιμασα μεσο obd 2 to torque με το κινητο μου και δουλευει αψογα για οποιον ενδιαφερετε ....
5 καλη χρονια σε ολους

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 12, 2016 5:00 pm
από tetradusterios
Ο τερης θελει καλη συντηρηση, φρεσκο λαστιχακι 50/50, 120χλμ στο δρομο και πολυ εκτος δρομου για να γουσταρεις

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 13, 2016 12:41 am
από dkmusic
καλη συντηρηση εχουμε ....λαστιχακι λιγο αργοτερα ...120 στο δρομο μαλλον δε θα καταφερω να το κρατησω ...ελπιζω να μου κρατησει κανα δυο χρονια χαχαχαχχα για να ξεμπουκωσει σημερα ημουν ολο 5-6 000 στροφες ...95 θερμοκρασιες και τεζα βεντιλατερ

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 17, 2016 12:52 am
από dkmusic
μιας και δεν υπαρχει περιπτωση να το αφησω απειραχτο αλλα σε πρωτη φαση βρηκα πως δε παιρνει ευκολα ρυθμιστη πιεσης βενζινης μιας και δεν επιστρεφει καυσιμο στο ρεζερβουαρ ο μονος τροπος ειναι μεγαλυτερη αντλια η βγαλσιμο του ρυθμιστη μεσα στο ρεζερβουαρ και τοποθετιση εξωτερικου... δεν αξιζει ολο αυτο αφου το θεμα ειναι η φτηνη μετατροπη .....οποτε μονος τροπος ειναι να δωσουμε πιο πολλα βολτ στην τρομπα αλλα και αυτο δε μου αρεσει οποτε ψαχνω κατευθυνομαι σε λυση τυπου hks afr και βλεπουμε ....παρηγειλα ενα φιλτρο τις bmc μιας και χωανη κτλ δε τεριαζουν με το στυλ του αυτοκινητου αλλα και δε θελουμε να χασουμε χαμηλα οποτε φιλτροκουτι με καινουριο ραμ αιρ συν το φιλτρο ..... φανταζομαι οτι αν βαλω και ενα κατ μπακ θα εχω παρει πανω απο τα μισα του γνωστου κιτ για τα 10 αλογα ... μολις δυναμομετρσω θα σας πω μηπως και ψαχνετε και κανεις αλλος .......

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 17, 2016 3:33 am
από kostas
Μάλλον με λάθος αυτοκινητο ασχολείσαι! γιατι επελεξες terios για βελτιωση τετοιου ειδους ας επερνες κανενα starlet , civic ,golf κ.α που δεν κοστιζουν και εχουν και μεγαλο φασμα βελτιώσεων.

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 17, 2016 12:25 pm
από dkmusic
κωστα συνηθεια ..εχω αλλαξει γυρω στα 30 συν οχηματα ..τελευταια μηχανη busa προτελευταιο αμαξι λεον κουπρα 2011 400 αλογα και τελευταιο νισσαν τζουκ τουρμπο 200 αλογα ...μου εχει μεινει το κουσουρι να τα πειραζω λιγο αν μπορω να τα βελτιωσω φτηνα και μαλιστα να μη χασουν το χαρακτηρα τους ......οσο για το τεριος μου φενετε μια χαρα με συν 5-10 αλογα δε νομιζω να ναι εκτως χαρακτηρα του :)

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 17, 2016 3:25 pm
από kostas
Οκ τοτε αναμενουμε τις βελτιωσεις :evil: :evil: κανε κανενα νεο θεμα με φωτο να περνουμε ιδεες.

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 17, 2016 4:34 pm
από dkmusic
ναι ναι οτι κανω θα βαλω φωτος αλλα μην περιμενεις μεγαλα νουμερα ...επισεις οτι κανω θελω να ναι η πιο βαλιου φορ μανει επιλογη ....αν καταβερω τα 8-10 αλογα θα ειναι κοσμοιστορικο γεγονος αν και ελπιζω στα 4-5 ...συγκεκριμενα περιμενω δευτερα 1 ) πανελ φιλτρο 2) βγαζω το σωληνα απο το φιλτροκουτι και βαζω χαρτοσωληνα να βγαινει λιγο πιο κατω και να τραβαει απο πιο μπρωστα ( ετσι καναν και στο αγωνιστηστικο τεριος αν δειτε )
3) μια εξατμισουλα απο τον καταλυτη και μετα (δηλ χταποδι καταλυτη αφηνω τα μαμα )
4) αφρ της hks που παρεμβαλετε του μαπ και διορθωνει τα μιγματα λιγο σε 10 σκαλες κανεις πιο πλουσιο η πιο φτωχο
5)μιας και ειναι τζαμπα θα δοκιμασω να παω το αισθητηρα θερμοκρασιας απο το φιλτροκουτι σε πιο δροσερο σημειο η θα το βαλω παγακια να δω αν οντος ανεβασει αβασς ( μετραω μεσω obd2 με torque απο android)
6 μιας και ειναι παλι τζαμπα θα δοκιμασω καμμια γειωση η σταμπιλαιζερ απο κανα φιλο μηπως και ..
7 μολις ειχε αλαξει μπουζει αλλα συντομα θα βαλω ιριδιου και θα κρατησω τα απλα ρεζερβα ...αν πετυχω κανενα κιτ με τα συν 20 αλογα μεταχειρισμενο εννοειτε θα το πεταζω πανω με τη μια :)

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 21, 2016 7:07 pm
από dkmusic

Re: γενικες ερωτησεις για τεριος 1.5 του 2006

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 21, 2016 7:11 pm
από dkmusic
απο οτι λεει σταματαει τον ηχο για τις ζωνες .....

DISABLE BUZZER SOUND SEAT BELTS

BACK

The following is the procedure to disable the buzzer failure to include seat belts:

Here's how to disable the buzzer seat belt without disconnecting wires or strange changes.
The change comes from volcanic forum www.rushteriosclub.com , works perfectly, and it 'reverisibile and important not to disable the buzzer of the headlights when you turn off the engine.


================================
TERIOS SEAT BELT BUZZER ALARM IT
================================

The ignition lock has 4 positions, you can also read about metal block.
Clockwise,
0 - LOCK
I - ACC
II - ON
III - START

Insert the key and turn on the ON (II), while holding ODO (right on the display of 'clock) ensure that the display ODO overs and no trip to trip or B.

Completely remove the key (out of the block) and release the ODO.

Unroll the seat belt in order to have the buckle near the 'graft.

Insert the key and turn it ON (II), then press the ODO with his left hand for more than 10 seconds.

The right hand takes the buckle of the seat belt and places it in the graft at this point you can 'release button ODO.

On display will b-on, pressing and releasing the status ODO alternates b-on (buzzer enabled) and b-off (buzzer off). Select the desired status.

Remove the key and release the seat belt.

end
Consideration: better take a look at written stamped on the block (LOCK, ACC etc.), everything becomes more 'simple ...