Τα "bead locks" είναι μηχανισμοί που συγκρατούν το ελαστικό στην ζάντα όταν σε αυτό έχουμε ηθελημένα μειωμένη πίεση, όπως στην περίπτωση της εκτός δρόμου οδήγησης.
Ένα ελαστικό χωρίς τέτοιο μηχανισμό μπορεί, υπό συνθήκες και ενδεικτικά, να μείνει στην ζάντα με μειωμένη πίεση έως 18 psi ενώ ένα ελαστικό με σύστημα "bead lock" να μείνει στην ζάντα με μειωμένη πίεση έως και 4 psi.
Δείτε το θέμα "Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire deflators" και μετά συνεχίστε παρακάτω.
Υπάρχουν δύο ευρέως γνωστοί τρόποι να μείνει το ελαστικό στην ζάντα με τόση χαμηλή πίεση.
Ο ένας είναι να χρησιμοποιήσουμε ζάντες που δίνουν την δυνατότητα να στερεώσουμε το ελαστικό στην ζάντα με το να συμπιέσουμε και συγκρατήσουμε τα χείλη του ελαστικού εξωτερικά του χείλους της ζάντας, σε συγκεκριμένη επιφάνεια-πατούρα της ίδιας της ζάντας, και εσωτερικά ενός δακτυλίου που βιδώνεται στην ζάντα εξωτερικά του χείλους του ελαστικού.
Αυτή η δυνατότητα μπορεί να δίνεται για στερέωση μόνο στο εξωτερικό της ζάντας ή και στο εσωτερικό της.
Ενδεικτικά δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=nVdoepZcljA
https://www.youtube.com/watch?v=2VaZZj1h9_4
Ο άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε απλές σχεδιαστικά ζάντες, όπως αυτές που προσφέρετε το Terios μας, και να χρησιμοποιήσουμε εσωτερικά του ελαστικού ένα μηχανισμό που αποτελείτε από σαμπρέλα η οποία τοποθετείτε εσωτερικά μιας κατασκευής σχήματος όπως του ίδιου του ελαστικού.
Αυτή η κατασκευή είναι άκαμπτη από την πλευρά που είναι το πέλμα ενώ επιτρέπει την μετακίνηση της προς τα πλαϊνά του ελαστικού ώστε όταν φουσκώνουμε την σαμπρέλα αυτή να πιέζει και να ανοίγει την κατασκευή προς τα πλαϊνά και αυτή με την σειρά της να πιέζει τα πλαϊνά του ελαστικού στα χείλια της ζάντας και έτσι να το συγκρατεί.
Ενδεικτικά δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=QJbAsemU6LU
http://www.coyoteents.com/beadlocks-how-they-work.html
Ανεξάρτητα από την μέθοδο συγκράτησης του ελαστικού στην ζάντα δείτε παρακάτω την παραμόρφωση των ελαστικών λόγω της χαμηλής πίεσης:
https://www.youtube.com/watch?v=XRFim9UFlSA
https://www.youtube.com/watch?v=JgQSz07TzfY
Εννοείτε ότι και οι δύο επιλογές είναι ακριβές ενώ μπορούν να αποτύχουν.
Για μένα, δεν νοείτε οδήγηση εκτός δρόμου, απλή εκδρομή ή έως και αγώνας, που να μην μπορείς να μειώσεις την πίεση του αέρα στα ελαστικά σου.
Η επιλογή της μεθόδου δική σας!
Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire Bead Locks"
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire Bead Locks"
Νέο βίντεο από την Coyote για την εγκατάσταση και λειτουργία των boltless bead lock της!
https://www.youtube.com/watch?v=GmeOGCA4cMc
https://www.youtube.com/watch?v=GmeOGCA4cMc
- manos man.
- Δημοσιεύσεις: 1131
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:26 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη
Re: Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire Bead Locks"
Καλά ολα αυτά, αλλά για πραγματικά 4Χ4 .
Αν ξεφουσκώνουμε τόσο τα ελαστικά στο Terios θα κουρέψουμε διαφορικά για πλάκα!!! Να το επισημάνουμε αυτό κυρίως για τους νέους και για όσους δεν ξέρουν ακόμα πολλά απο τετρακίνηση και off road. Οσο μειώνουμε την πίεση, τόσο αυξάνεται το ποσοστό του πέλματος που πατάει στο έδαφος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες τριβές και πιέσεις, που πιθανόν να εκτονωθούν σε μηχανικά μέρη!!
Αν ξεφουσκώνουμε τόσο τα ελαστικά στο Terios θα κουρέψουμε διαφορικά για πλάκα!!! Να το επισημάνουμε αυτό κυρίως για τους νέους και για όσους δεν ξέρουν ακόμα πολλά απο τετρακίνηση και off road. Οσο μειώνουμε την πίεση, τόσο αυξάνεται το ποσοστό του πέλματος που πατάει στο έδαφος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες τριβές και πιέσεις, που πιθανόν να εκτονωθούν σε μηχανικά μέρη!!
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
- goranterios
- Δημοσιεύσεις: 623
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 31, 2013 1:33 pm
- Τοποθεσία: Γαλατσι
Re: Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire Bead Locks"
Νεκτάριε μού αρέσει πολύ το σύστημα!!!!!! Μάνο μη βιάζεσαι.μέ τους τροχούς πού θα βάλει ο Νεκτάριος φοβάμαι ότι θα χρειαστουν και μετά την ολοκληρωμένη μετατροπή,νά θέλουν και αλλοι να ακολουθήσουν μία από τά ίδια,Είδες κάνω τά πάντα μήπως και ο Νεκτάριος κάνει αποκαλύψεις ,αλλά το κρατεί επτασφραγιστο μυστικο
Νεκτάριε αναμένουμε αποκαλύψεις με αγωνία
Νεκτάριε αναμένουμε αποκαλύψεις με αγωνία
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire Bead Locks"
Εκτός της αυξημένης πρόσφυσης, που πιστεύω ότι δεν βγάζει πρόβλημα αξιοπιστίας στα διαφορικά μας-αν θες να το σπάσεις θα το σπάσεις, έχουμε και αυξημένη αντοχή στα σχισίματα και τρυπήματα.
https://www.youtube.com/watch?v=9Kz8mmLkeks
https://www.youtube.com/watch?v=9Kz8mmLkeks
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire Bead Locks"
Δείτε πως από ένα από τα τα καλύτερα ελαστικά για λάσπη, τα INTERCO TSL BOGGER, ακόμα και αυτά δεν έχουν πρόσφυση στην λάσπη αν δεν χαμηλώσεις την πίεση των ελαστικών.
Στο βίντεο η κίνηση είναι μόνο πίσω και η πίεση των ελαστικών κανονική.
https://www.youtube.com/watch?v=mhAM9GM-3zU
Στο βίντεο η κίνηση είναι μόνο πίσω και η πίεση των ελαστικών κανονική.
https://www.youtube.com/watch?v=mhAM9GM-3zU