Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire Bead Locks"
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 30, 2015 11:28 pm
Τα "bead locks" είναι μηχανισμοί που συγκρατούν το ελαστικό στην ζάντα όταν σε αυτό έχουμε ηθελημένα μειωμένη πίεση, όπως στην περίπτωση της εκτός δρόμου οδήγησης.
Ένα ελαστικό χωρίς τέτοιο μηχανισμό μπορεί, υπό συνθήκες και ενδεικτικά, να μείνει στην ζάντα με μειωμένη πίεση έως 18 psi ενώ ένα ελαστικό με σύστημα "bead lock" να μείνει στην ζάντα με μειωμένη πίεση έως και 4 psi.
Δείτε το θέμα "Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire deflators" και μετά συνεχίστε παρακάτω.
Υπάρχουν δύο ευρέως γνωστοί τρόποι να μείνει το ελαστικό στην ζάντα με τόση χαμηλή πίεση.
Ο ένας είναι να χρησιμοποιήσουμε ζάντες που δίνουν την δυνατότητα να στερεώσουμε το ελαστικό στην ζάντα με το να συμπιέσουμε και συγκρατήσουμε τα χείλη του ελαστικού εξωτερικά του χείλους της ζάντας, σε συγκεκριμένη επιφάνεια-πατούρα της ίδιας της ζάντας, και εσωτερικά ενός δακτυλίου που βιδώνεται στην ζάντα εξωτερικά του χείλους του ελαστικού.
Αυτή η δυνατότητα μπορεί να δίνεται για στερέωση μόνο στο εξωτερικό της ζάντας ή και στο εσωτερικό της.
Ενδεικτικά δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=nVdoepZcljA
https://www.youtube.com/watch?v=2VaZZj1h9_4
Ο άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε απλές σχεδιαστικά ζάντες, όπως αυτές που προσφέρετε το Terios μας, και να χρησιμοποιήσουμε εσωτερικά του ελαστικού ένα μηχανισμό που αποτελείτε από σαμπρέλα η οποία τοποθετείτε εσωτερικά μιας κατασκευής σχήματος όπως του ίδιου του ελαστικού.
Αυτή η κατασκευή είναι άκαμπτη από την πλευρά που είναι το πέλμα ενώ επιτρέπει την μετακίνηση της προς τα πλαϊνά του ελαστικού ώστε όταν φουσκώνουμε την σαμπρέλα αυτή να πιέζει και να ανοίγει την κατασκευή προς τα πλαϊνά και αυτή με την σειρά της να πιέζει τα πλαϊνά του ελαστικού στα χείλια της ζάντας και έτσι να το συγκρατεί.
Ενδεικτικά δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=QJbAsemU6LU
http://www.coyoteents.com/beadlocks-how-they-work.html
Ανεξάρτητα από την μέθοδο συγκράτησης του ελαστικού στην ζάντα δείτε παρακάτω την παραμόρφωση των ελαστικών λόγω της χαμηλής πίεσης:
https://www.youtube.com/watch?v=XRFim9UFlSA
https://www.youtube.com/watch?v=JgQSz07TzfY
Εννοείτε ότι και οι δύο επιλογές είναι ακριβές ενώ μπορούν να αποτύχουν.
Για μένα, δεν νοείτε οδήγηση εκτός δρόμου, απλή εκδρομή ή έως και αγώνας, που να μην μπορείς να μειώσεις την πίεση του αέρα στα ελαστικά σου.
Η επιλογή της μεθόδου δική σας!
Ένα ελαστικό χωρίς τέτοιο μηχανισμό μπορεί, υπό συνθήκες και ενδεικτικά, να μείνει στην ζάντα με μειωμένη πίεση έως 18 psi ενώ ένα ελαστικό με σύστημα "bead lock" να μείνει στην ζάντα με μειωμένη πίεση έως και 4 psi.
Δείτε το θέμα "Λειτουργία "Χαμηλή πίεση αέρα και Tire deflators" και μετά συνεχίστε παρακάτω.
Υπάρχουν δύο ευρέως γνωστοί τρόποι να μείνει το ελαστικό στην ζάντα με τόση χαμηλή πίεση.
Ο ένας είναι να χρησιμοποιήσουμε ζάντες που δίνουν την δυνατότητα να στερεώσουμε το ελαστικό στην ζάντα με το να συμπιέσουμε και συγκρατήσουμε τα χείλη του ελαστικού εξωτερικά του χείλους της ζάντας, σε συγκεκριμένη επιφάνεια-πατούρα της ίδιας της ζάντας, και εσωτερικά ενός δακτυλίου που βιδώνεται στην ζάντα εξωτερικά του χείλους του ελαστικού.
Αυτή η δυνατότητα μπορεί να δίνεται για στερέωση μόνο στο εξωτερικό της ζάντας ή και στο εσωτερικό της.
Ενδεικτικά δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=nVdoepZcljA
https://www.youtube.com/watch?v=2VaZZj1h9_4
Ο άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε απλές σχεδιαστικά ζάντες, όπως αυτές που προσφέρετε το Terios μας, και να χρησιμοποιήσουμε εσωτερικά του ελαστικού ένα μηχανισμό που αποτελείτε από σαμπρέλα η οποία τοποθετείτε εσωτερικά μιας κατασκευής σχήματος όπως του ίδιου του ελαστικού.
Αυτή η κατασκευή είναι άκαμπτη από την πλευρά που είναι το πέλμα ενώ επιτρέπει την μετακίνηση της προς τα πλαϊνά του ελαστικού ώστε όταν φουσκώνουμε την σαμπρέλα αυτή να πιέζει και να ανοίγει την κατασκευή προς τα πλαϊνά και αυτή με την σειρά της να πιέζει τα πλαϊνά του ελαστικού στα χείλια της ζάντας και έτσι να το συγκρατεί.
Ενδεικτικά δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=QJbAsemU6LU
http://www.coyoteents.com/beadlocks-how-they-work.html
Ανεξάρτητα από την μέθοδο συγκράτησης του ελαστικού στην ζάντα δείτε παρακάτω την παραμόρφωση των ελαστικών λόγω της χαμηλής πίεσης:
https://www.youtube.com/watch?v=XRFim9UFlSA
https://www.youtube.com/watch?v=JgQSz07TzfY
Εννοείτε ότι και οι δύο επιλογές είναι ακριβές ενώ μπορούν να αποτύχουν.
Για μένα, δεν νοείτε οδήγηση εκτός δρόμου, απλή εκδρομή ή έως και αγώνας, που να μην μπορείς να μειώσεις την πίεση του αέρα στα ελαστικά σου.
Η επιλογή της μεθόδου δική σας!