Επειδή γίνονται συζητήσεις για την μόνιμη τετρακίνηση και την εναλλακτική με πλύμνες ελεύθερου τροχασμού στους εμπρός τροχούς, ας δούμε την λειτουργία τους.
https://www.youtube.com/watch?v=W78RkF1mUOE
https://www.youtube.com/watch?v=dxSBcAyt2WA
https://www.youtube.com/watch?v=3djqDPYI9tM
Λειτουργία "Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού"
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 22, 2015 7:05 am
Re: Λειτουργία "Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού"
ΝΕΚΤΑΡΙΕ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ?
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: Λειτουργία "Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού"
Εξαρτάται την εταιρία κατασκευής, τον τρόπο ενεργοποίησης-απενεργοποίησης, το αυτοκίνητο, κλπ.
Δεν έχω βρει έτοιμη μετατροπή για Terios, αν αυτό θέλεις να ξέρεις.
Δεν έχω βρει έτοιμη μετατροπή για Terios, αν αυτό θέλεις να ξέρεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 22, 2015 7:05 am
Re: Λειτουργία "Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού"
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΕΡΙΟΣ 2007,
ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ;ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΤΙΣ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΡΊΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ;ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΤΙΣ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΡΊΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: Λειτουργία "Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού"
Το μπροστινό διαφορικό δεν ζορίζεται όσο νομίζεις.
Άλλαζε του τις βαλβολίνες πιο τακτικά και απέφευγε να το ζορίζεις με οπίσθια πορεία, ειδικά σε ανηφόρες με φορτίο.
Όσον αφορά τις πλύμνες, δεν γνωρίζω να υπάρχουν έτοιμες ούτε κάποιος να έχει κάνει την μετατροπή.
Αν θέλεις να βάλεις, μπορείς να προσπαθήσεις. Η όποια μετατροπή θα είναι πανάκριβη με αβέβαιο για σένα αποτέλεσμα.
Με τα χρήματα που θα δώσεις, ακόμα και αν το πετύχεις, θα μπορούσες να έχεις αγοράσει τουλάχιστον 15 κανονικά διαφορικά.
Το συγκεκριμένο κείμενό μου έχει κύρια εκπαιδευτικό χαρακτήρα.
Άλλαζε του τις βαλβολίνες πιο τακτικά και απέφευγε να το ζορίζεις με οπίσθια πορεία, ειδικά σε ανηφόρες με φορτίο.
Όσον αφορά τις πλύμνες, δεν γνωρίζω να υπάρχουν έτοιμες ούτε κάποιος να έχει κάνει την μετατροπή.
Αν θέλεις να βάλεις, μπορείς να προσπαθήσεις. Η όποια μετατροπή θα είναι πανάκριβη με αβέβαιο για σένα αποτέλεσμα.
Με τα χρήματα που θα δώσεις, ακόμα και αν το πετύχεις, θα μπορούσες να έχεις αγοράσει τουλάχιστον 15 κανονικά διαφορικά.
Το συγκεκριμένο κείμενό μου έχει κύρια εκπαιδευτικό χαρακτήρα.
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 22, 2015 7:05 am
Re: Λειτουργία "Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού"
ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ SAMURAI ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΤΗΝΕΣ,
ΤΩΡΑ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΟΤΑΝ ΚΑΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΥΛΟ, ΦΥΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ...ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑΞΑ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ...
ΕΚΤΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100.000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΦΟΡ..
ΤΩΡΑ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΟΤΑΝ ΚΑΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΥΛΟ, ΦΥΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ...ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑΞΑ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ...
ΕΚΤΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100.000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΦΟΡ..
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: Λειτουργία "Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού"
Larry,
Λες ότι σε άλλο αυτοκίνητο είχες και ήταν και φθηνές.
Γιατί δεν κάνεις λοιπόν πράξη τις σκέψεις σου και να φτιάξεις πλύμνες ελεύθερου τροχασμού για το Terios 2;
Έτσι θα συνειδητοποιήσεις την πραγματικότητα. Περιμένω να μας πεις τα αποτελέσματα, πόσο σου στοίχισε η μετατροπή και πόσο αξιόπιστη αποδείχθηκε.
Όσον αφορά το εμπρός διαφορικό, το να σπάσουν 3 διαφορικά σε 50000 Km, δεν φταίγανε τα διαφορικά.
Για άλλους λόγους έσπασαν.
Λες ότι σε άλλο αυτοκίνητο είχες και ήταν και φθηνές.
Γιατί δεν κάνεις λοιπόν πράξη τις σκέψεις σου και να φτιάξεις πλύμνες ελεύθερου τροχασμού για το Terios 2;
Έτσι θα συνειδητοποιήσεις την πραγματικότητα. Περιμένω να μας πεις τα αποτελέσματα, πόσο σου στοίχισε η μετατροπή και πόσο αξιόπιστη αποδείχθηκε.
Όσον αφορά το εμπρός διαφορικό, το να σπάσουν 3 διαφορικά σε 50000 Km, δεν φταίγανε τα διαφορικά.
Για άλλους λόγους έσπασαν.