Αυτόματο Κιβώτιο Ταχυτήτων
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 05, 2012 12:00 pm
Το αυτόματο κιβώτιο έχει τις εξής θέσεις
P---->Parking
R---->Όπισθεν
D---->1,2,3,4. Στην περίπτωση που έχεις πατημένο το Overdrive/Off τότε 1,2,3.
2---->1,2
L---->1
Οι αλλαγές σε R & L γίνονται πάντα με σταματημένο το όχημα.Οι αλλαγές από D---->2 ή D---->N και το αντίστροφο μπορούν να γίνουν και εν κινήσει αλλά πάντα με πατημένο το φρένο και λαμβάνοντας πάντα υπόψη την ταχύτητα στο κοντέρ μας.
Με το o/d off το κιβώτιο γίνεται τριάρι και χρησιμοποιείται σε προσπεράσματα(μέχρι 80 βαριά 90χλμ/ώρα) ή σε περιπτώσεις που η ταχύτητά μας κυμαίνεται πάνω κάτω στα 70χλμ/ώρα για να αποφεύγεται το ανεβοκατέβασμα της ταχύτητας από 4η σε 3η.
Η επιλογή 2 χρησιμοποιείται είτε στις εκτός δρόμου διαδρομές ή σε ανηφόρες που δε θέλουμε το αυτοκίνητο να ανεβοκατεβάζει από 2α σε 3η, αλλά και σε συνεχόμενες κατηφόρες που θέλουμε να έχουμε και μηχανικό φρένο για να μην καταπονούνται τα φρένα μας.
Την επιλογή L την χρησιμοποιούμαι σε πολύ δύσκολες καταβάσεις και κυρίως σε χιονισμένους η λασπωμένους δρόμους ώστε να κάνουμε όσο το δυνατόν λιγότερη χρήση του φρένου.
Όταν παρκάρουμε το καλύτερο είναι να τραβάμε χειρόφρενο πριν τοποθετήσουμε το λεβιέ στο Ρ ή βάζουμε Ρ και πριν αφήσουμε το φρένο τραβάμε χειρόφρενο.
P---->Parking
R---->Όπισθεν
D---->1,2,3,4. Στην περίπτωση που έχεις πατημένο το Overdrive/Off τότε 1,2,3.
2---->1,2
L---->1
Οι αλλαγές σε R & L γίνονται πάντα με σταματημένο το όχημα.Οι αλλαγές από D---->2 ή D---->N και το αντίστροφο μπορούν να γίνουν και εν κινήσει αλλά πάντα με πατημένο το φρένο και λαμβάνοντας πάντα υπόψη την ταχύτητα στο κοντέρ μας.
Με το o/d off το κιβώτιο γίνεται τριάρι και χρησιμοποιείται σε προσπεράσματα(μέχρι 80 βαριά 90χλμ/ώρα) ή σε περιπτώσεις που η ταχύτητά μας κυμαίνεται πάνω κάτω στα 70χλμ/ώρα για να αποφεύγεται το ανεβοκατέβασμα της ταχύτητας από 4η σε 3η.
Η επιλογή 2 χρησιμοποιείται είτε στις εκτός δρόμου διαδρομές ή σε ανηφόρες που δε θέλουμε το αυτοκίνητο να ανεβοκατεβάζει από 2α σε 3η, αλλά και σε συνεχόμενες κατηφόρες που θέλουμε να έχουμε και μηχανικό φρένο για να μην καταπονούνται τα φρένα μας.
Την επιλογή L την χρησιμοποιούμαι σε πολύ δύσκολες καταβάσεις και κυρίως σε χιονισμένους η λασπωμένους δρόμους ώστε να κάνουμε όσο το δυνατόν λιγότερη χρήση του φρένου.
Όταν παρκάρουμε το καλύτερο είναι να τραβάμε χειρόφρενο πριν τοποθετήσουμε το λεβιέ στο Ρ ή βάζουμε Ρ και πριν αφήσουμε το φρένο τραβάμε χειρόφρενο.