ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2014 5:24 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
Ψαχνοντας το θεμα εχω καπως μπερδευτει. Το θεμα ειναι ασχετο με χρηση υγραεριου.
Υπαρχουν καποιοι που λενε οτι επειδη το terios εχει μηχανικα ωστηρια χρειαζεται ελεγχο διακενου καθε 32.000 χλμ.
Εγω δεν εχω βρει σχετικη απαιτηση στο εγχειριδιο του κατασκευαστη.
Οποτε, θα παρακαλουσα για αποψεις σχετικα με το αν απαιτειται περιοδικος ελεγχος των βαλβιδων σε βενζινοκινητο terios.
Αν ναι, υπαρχει εκτιμηση κοστους και ποσο ασφαλης ειναι μια τετοια διαδικασια;
Ευχαριστω προκαταβολικα!
Υπαρχουν καποιοι που λενε οτι επειδη το terios εχει μηχανικα ωστηρια χρειαζεται ελεγχο διακενου καθε 32.000 χλμ.
Εγω δεν εχω βρει σχετικη απαιτηση στο εγχειριδιο του κατασκευαστη.
Οποτε, θα παρακαλουσα για αποψεις σχετικα με το αν απαιτειται περιοδικος ελεγχος των βαλβιδων σε βενζινοκινητο terios.
Αν ναι, υπαρχει εκτιμηση κοστους και ποσο ασφαλης ειναι μια τετοια διαδικασια;
Ευχαριστω προκαταβολικα!
-
- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
- Επικοινωνία:
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
Μπορείς να ρωτήσεις τον μάστορα που σου έκανε εγκατάσταση.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2014 5:24 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
@ daiterios
Δεν εχω βαλει υγραεριο. Μιλαω για βενζινη.
Δεν εχω βαλει υγραεριο. Μιλαω για βενζινη.
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
Με κάθε επιφύλαξη και γράφοντας απλά και βασικά:
Ο κινητήρας έχει δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους, ένα για τις βαλβίδες εισαγωγής και ένα για τις βαλβίδες εξαγωγής.
Οι βαλβίδες ανοίγουν άμεσα από τους λοβούς των εκκεντροφόρων με χρήση καπελότων και κλείνουν από τα ελατήρια τους. Δεν υπάρχουν ωστήρια ή κοκοράκια.
Τα διάκενα μετρούνται με κρύο κινητήρα.
Διάκενο για τις βαλβίδες εισαγωγής 0,145mm-0,235mm.
Διάκενο για τις βαλβίδες εξαγωγής 0,275mm-0,365mm.
Ο κινητήρας έχει δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους, ένα για τις βαλβίδες εισαγωγής και ένα για τις βαλβίδες εξαγωγής.
Οι βαλβίδες ανοίγουν άμεσα από τους λοβούς των εκκεντροφόρων με χρήση καπελότων και κλείνουν από τα ελατήρια τους. Δεν υπάρχουν ωστήρια ή κοκοράκια.
Τα διάκενα μετρούνται με κρύο κινητήρα.
Διάκενο για τις βαλβίδες εισαγωγής 0,145mm-0,235mm.
Διάκενο για τις βαλβίδες εξαγωγής 0,275mm-0,365mm.
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 03, 2014 2:01 pm
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
αναφέρεσαι στο ΙΙ?
διότι το δικό μου 16βάλβιδο μεν αλλά με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) και "κοκοράκια".
διότι το δικό μου 16βάλβιδο μεν αλλά με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) και "κοκοράκια".
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
Γεια σου Νίκο.
Ναι, αναφέρομαι στο ΙΙ.
Αφού το Ι έχει έναν εκκεντροφόρο, λογικά έχει άλλη διάταξη κίνησης των βαλβίδων, όπως κοκοράκια.
Ναι, αναφέρομαι στο ΙΙ.
Αφού το Ι έχει έναν εκκεντροφόρο, λογικά έχει άλλη διάταξη κίνησης των βαλβίδων, όπως κοκοράκια.
-
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 20, 2013 4:21 pm
- Επικοινωνία:
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
Καλησπέραnikosd έγραψε:αναφέρεσαι στο ΙΙ?
διότι το δικό μου 16βάλβιδο μεν αλλά με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) και "κοκοράκια".
Το Teriaki με τον κινητήρα αυτόν χρειάζεται κάθε 40.000χλμ τουλάχιστον έλεγχο
και πίστεψε με, από την εμπειρία μου σου λέω ότι θα θέλει και ρύθμιση. !!!
Φιλικά
www.daihatsusena.gr
-
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 20, 2013 4:21 pm
- Επικοινωνία:
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
ΚαλησπέραNEKTARIOS έγραψε:Με κάθε επιφύλαξη και γράφοντας απλά και βασικά:
Ο κινητήρας έχει δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους, ένα για τις βαλβίδες εισαγωγής και ένα για τις βαλβίδες εξαγωγής.
Οι βαλβίδες ανοίγουν άμεσα από τους λοβούς των εκκεντροφόρων με χρήση καπελότων και κλείνουν από τα ελατήρια τους. Δεν υπάρχουν ωστήρια ή κοκοράκια.
Τα διάκενα μετρούνται με κρύο κινητήρα.
Διάκενο για τις βαλβίδες εισαγωγής 0,145mm-0,235mm.
Διάκενο για τις βαλβίδες εξαγωγής 0,275mm-0,365mm.
Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά και το TERIOS II κάθε 90.000χλμ χρειάζεται έλεγχο και μια φλάντζα στο καπάκι στων βαλβίδων (διότι είναι από λάστιχο και ξεραίνεται).
Αν από τον έλεγχο διαπιστωθεί σφάλμα στα διάκενα (αστοχία περίπου 5%), τότε χρειάζεται επειγόντως ρύθμιση και ειδικά όσα TERIOS φέρουν εγκατάσταση υγραερίου.
Ακούστε την συμβουλή μου και κάνετε τον έλεγχο των βαλβίδων πολύ νωρίτερα, ακόμη και μετά από 30.000χλμ.!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλικά
www.daihatsusena.gr
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
Καλησπέρα.SENALTD έγραψε:ΚαλησπέραNEKTARIOS έγραψε:Με κάθε επιφύλαξη και γράφοντας απλά και βασικά:
Ο κινητήρας έχει δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους, ένα για τις βαλβίδες εισαγωγής και ένα για τις βαλβίδες εξαγωγής.
Οι βαλβίδες ανοίγουν άμεσα από τους λοβούς των εκκεντροφόρων με χρήση καπελότων και κλείνουν από τα ελατήρια τους. Δεν υπάρχουν ωστήρια ή κοκοράκια.
Τα διάκενα μετρούνται με κρύο κινητήρα.
Διάκενο για τις βαλβίδες εισαγωγής 0,145mm-0,235mm.
Διάκενο για τις βαλβίδες εξαγωγής 0,275mm-0,365mm.
Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά και το TERIOS II κάθε 90.000χλμ χρειάζεται έλεγχο και μια φλάντζα στο καπάκι στων βαλβίδων (διότι είναι από λάστιχο και ξεραίνεται).
Αν από τον έλεγχο διαπιστωθεί σφάλμα στα διάκενα (αστοχία περίπου 5%), τότε χρειάζεται επειγόντως ρύθμιση και ειδικά όσα TERIOS φέρουν εγκατάσταση υγραερίου.
Ακούστε την συμβουλή μου και κάνετε τον έλεγχο των βαλβίδων πολύ νωρίτερα, ακόμη και μετά από 30.000χλμ.!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλικά
http://www.daihatsusena.gr
Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι την εμπειρία και τις γνώσεις σου.
Ο έλεγχος πάντα σώζει, καλύτερα να προλαμβάνεις παρά να γιατρεύεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2014 5:24 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ρυθμιση βαλβιδων: ναι 'η οχι;
@ SENALTD
Σε ευχαριστω για τον κοπο να απαντησεις αλλα δεν εχω καταλαβει πως λες οτι χρειαζεται προγραμματισμενος ελεγχος βαλβιδων την στιγμη που στο προγραμμα συντηρησης του αυτοκινητου δεν υπαρχει κατι τετοιο.
Εγω εχω το Terios II το 2009, LSD, 1498cc. Ισχυει και για εμενα το διαστημα (ελεγχος καθε 40.000 χλμ) που ανεφερες παρολο που δεν εχω υγραεριο?
Εκτος και αυτο που λες εχει να κανει με την εμπειρια σου. Ειναι ετσι?
Τελος, μηπως μπορεις να μας πεις ποσο ασφαλης ειναι αυτη η διαδικασια και ποσο κοστιζει?
Σε ευχαριστω για τον κοπο να απαντησεις αλλα δεν εχω καταλαβει πως λες οτι χρειαζεται προγραμματισμενος ελεγχος βαλβιδων την στιγμη που στο προγραμμα συντηρησης του αυτοκινητου δεν υπαρχει κατι τετοιο.
Εγω εχω το Terios II το 2009, LSD, 1498cc. Ισχυει και για εμενα το διαστημα (ελεγχος καθε 40.000 χλμ) που ανεφερες παρολο που δεν εχω υγραεριο?
Εκτος και αυτο που λες εχει να κανει με την εμπειρια σου. Ειναι ετσι?
Τελος, μηπως μπορεις να μας πεις ποσο ασφαλης ειναι αυτη η διαδικασια και ποσο κοστιζει?