Η σωστή ρύθμιση του χειροφρένου

Ότι αφορά τα φρένα και τα συστήματα αντιολίσθησης, ευστάθειας κτλ.
Απάντηση
geovil
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm

Η σωστή ρύθμιση του χειροφρένου

Δημοσίευση από geovil »

Σχετικα με προβληματα χειροφρενου που ειναι χαλαρο και δεν πιανει ικανοποιητικα,υπαρχουν οι εξης πληροφοριες.
Το χειροφρενο πρεπει να πιανει στα 4-5 κλικ....σε λιγοτερα ειναι πολυ σφιχτο και σε περισσοτερα πολυ χαλαρο......
Και στις δυο παραπανω περιπτωσεις,καλο ειναι να επισκεφτουμε ενα εξουσιοδοτημενο για ρυθμιση....

Η λύση του "προβλήματος" είναι μία και είναι η καλή ρύθμισή του.
Στο Terios έχουμε την επιλογή να ρυθμίζουμε το χειρόφρενο εξωτερικά αλλά όπως έχετε πει και εσείς είναι μια εφήμερη λύση.
Η ΜΟΝΗ σωστή ρύθμιση χειροφρένου είναι εσωτερικά του ταμπούρου .
Πολοί συνάδελφοι δεν μπαίνουν στον κόπο να ανοίξουν τα πίσω φρένα, να τα καθαρίσουν και φυσικά να τα ρυθμίσουν και έτσι γλιτώνουν εργατοώρες και φυσικά και εσείς πληρώνετε λιγότερα στα service.
Το σωστό, που θα πρέπει φυσικά και να γίνετε είναι, στα service ήτε μικρά ήτε μεγάλα, να ανοίγονται και να ρυθμίζονται έτσι ώστε στην αλλάγή λαδιών να γίνετε και μια ρύθμιση εξωτερικά και να έχετε χειρόφρενο ΠΑΝΤΑ.
Μόνο τότε δεν θα παραπονιέστε για το χειρόφρενό σας......

Για ρύθμιση χειροφρένου από την καμπίνα, ΜΑΚΡΙΑ, γιατί εκεί "παίζουμε" πλέον με τις ντίζες και μετά κλάφτα Χαράλαμπε!!!!

Θα πρέπει να γνωρίζουμε, μιας και το έφερε η κουβέντα πως η καλή ρύθμιση χειροφρένου μας γλιτώνει από έξοδα, γιατί αν είναι σωστά ρυθμισμένο, τότε το αυτοκίνητο φρενάρει ομοιόμορφα και δεν επιβαρύνει τα έμπρός φρένα, οπότε δεν έχουμε και τα γνωστά στραβώματα των δισκόπλακων και φυσικά έχουμε και λιγότερες φθορές των εμπρός φρένων.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα & Συστήματα ABS, VSC, TRC, DAC, HAC”