προβλημα με λαδια!

Ότι άλλο θέμα σας απασχολεί για το Terios
Απάντηση
Georsour
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 11, 2013 3:32 pm

προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από Georsour »

Γεια σας και καλως σας βρηκα..Ειμαι νεο μελος και συγχωρεστε με εαν εβαλα αυτο το ποστ σε λαθος κατηγορια..Το προβλημα που εχω με το τεριος 1 μου ειναι το εξης:μου βρισκοταν στο σπιτι ενα 4λιτρο λαδι συνθετικο mobil 5w30 το αυτοκινητο μου ειχε 148000 χιλιομετρα,ρωτησα λοιπον τον μαστορα μου και μου ειπε οτι επειδη το αμαξι εχει καποια χιλιομετρα ισως μου το καψει αυτο το λαδι και να βαλω ενα πιο χοντρο.στις 154000 χιλιομετρα λοιπον μου ειχε καψει ολο σχεδον το λαδι που εμφανιζεται στον δεικτη περιπου 100-200ml εαν θυμαμαι καλα με αποτελεσμα να προσθεσω κι αλλο..ενας αλλος μαστορας μου ειπε οτι πρεπει να ανοιξουμε την μηχανη να δουμε γιατι το καιει..Ο δικος μου μου ειπε να μην κανω το λαθος και την ανοιξω ετσι ( για πλακα).. και πως ειναι φυσιολογικο να μου το καψει επειδη εχει καποια χιλιομετρα ... τι λετε εσεις ρε παιδια γιαυτο..? ευχαριστω εκ των προτερων... :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
Synteknos
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 1:48 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από Synteknos »

Καλωσόρισες! Για να δω αν το κατάλαβα καλά, άλλαξες τα λάδια στα 148.000km και στα 154.000km, δηλαδή 6.000km μετά την αλλαγή, ο δείκτης δεν έδειχνε να έχει λάδι...

Συνήθως, μεταξύ των 2 εγκοπών του δείκτη, η ποσότητα είναι περίπου 1 λίτρο. Άρα αν ο δείκτης σου ήταν στεγνός, τότε σου έλειπαν περίπου 2 λίτρα λάδι και όχι 200ml. Εκεί θα πρέπει να έχεις τον νου σου αν συνεχίζει να σου καίει τόσο.

Συνήθως κάθε πότε κάνεις αλλαγή λαδιών στο Terios και τί λάδι του έβαζες μέχρι τώρα;




Πες μας και δυο κουβέντες για σένα, όνομα, περιοχή, αν "λασπώνεσαι" ή σκονίζεσαι... ;) :D
Τί ωραίο τα όνειρα να γίνονται πραγματικότητα αναπάντεχα!...
Georsour
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 11, 2013 3:32 pm

Re: προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από Georsour »

Γεια και παλι παιδια.. αλλαγη λαδιων κανω καθε 8000 χιλ. στις 154000 συμπληρωσα απλα να σημειωσω οτι τελικα ηταν κατω ακριβως απο τον δεικτη δηλαδη στο 1 λιτρο μειον.. το αμαξι το αγορασα με 80000 χιλ τελεια συντηρημενο απο τον μαστορα που το παω εως και τωρα.. ειναι ο ιδιος που μου ειπε να βαλω πιο χοντρο λαδι.δεν θυμαμαι ακριβως τι λαδι μου εβαζε αλλα τωρα που μου ειπε να βαζω πιο χοντρο μου ειπε για 10w40.. πριν βαλω 5w30 με το λαδι που μου εβαζε λογικα 10w40 δεν ειχα ποτε προβλημα δηλαδη εκαιγε φυσιολογικα..
Το ονομα μου ειναι Γιωργος ειμαι απο Λαρισα και γενικα το αξιοποιω το αμαξι και σε χωμα και σε λασπη :lol:
Big
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ Αύγ 16, 2013 12:33 pm

Re: προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από Big »

Καλώς τον Γιώργο από την Λάρισα!
Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am

Re: προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από kostas »

Γεια σου Γιωργο πιο terios1 εχεις το j100 η το j102? παντως ενα λιτρο λαδι ειναι ασχημο νεο δες στον κινητηρα για τυχων διαρροες απο φλατζες η δες τα καυσαερια σου(καρτα καυσαεριων σε αλλο μηχανικο...)
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από Pesketzis »

Καλώς μας βρήκες συνονόματε!!!
Μιας και είσαι καινούργιος στην παρέα μας θα το ξαναπώ. :)
Όλα τα Terios από το β' εξάμηνο του 2000 έως και σήμερα χρησιμοποιούν 5w-40 η 5w-30 και αυτό είναι μονόδρομος.
Οτιδήποτε άλλο είναι λάθος και δεν είναι προτεινόμενο από τον κατασκευαστή.
Τώρα αυτά που ακούγονται από διάφορους "μάστορες", για χοντρότερα λάδια μην το λαμβάνεις υπόψιν σου.
Αυτά τα κάναμε πριν 15-20 χρόνια που τότε ναι έδινε κάποια λύση, αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετική τεχνολογία κινητήρων και τελείως διαφορετικά μέταλλα που χρησιμοποιούσαν τότε με σήμερα.
Αυτό που έχει πάθει ο κινητήρας σου χρησιμοποιώντας κατ' εξακολούθηση λάθος πυκνότητα λιπαντικού, είναι ότι δεν λιπαινόταν σωστά κάποια μέρη του όπως για παράδειγμα τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, ο μεταβλητός χρονισμός κ.α. με αποτέλεσμα να έχουν υποστεί ζημιές.
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος να λειτουργεί με ψιλό λάδι και είναι φυσικό ότι τα κανάλια απ' όπου περνάει το λάδι να είναι μικρής διατομής. Όταν βάζουμε χοντρότερο λάδι δεν μπορεί να περάσει η σωστή ποσότητα γιατί εγκλωβίζεται στο στενό πέρασμα και έτσι δεν ψύχει και δεν λιπαίνει σωστά τα κινούμενα μέρη του κινητήρα. Σαν αποτέλεσμα αυτού, στα σημεία αυτά δημιουργούνται υψηλότερες θερμοκρασίες από τις επιθυμητές και φυσικά δεν αντέχουν τα μέταλλα και φθείρονται.
Αν ανοίξεις το manual του αυτοκινήτου σου θα δεις ότι προτείνει και 10w-40 αλλά το προτείνει για άλλες χώρες, συνήθως ποιο ψυχρές και με περισσότερη υγρασία.
Η συμβουλή μου είναι πως αν υπάρχει έστω και μια μικρή πιθανότητα να γλιτώσεις την επισκευή του κινητήρα σου θα πρέπει να κάνεις τακτικές αλλαγές με 5w-30 ή 5w-40 κάθε 3.000-5.000 χιλιόμετρα (αυτό θα το κρίνεις ανάλογα με την κατανάλωση) και μετά από τρεις-τέσσερις αλλαγές θα δεις πως η κατανάλωση του λαδιού θα μειωθεί. Τώρα το πόσο θα μειωθεί και το αν θα την γλιτώσεις την επισκευή θα φανεί από το αποτέλεσμα. Αν δηλαδή σταθεροποιηθεί και σου καίει για παράδειγμα 1 λίτρο στα 5000 χιλιόμετρα τότε απλά μπορείς να τα αλλάζεις κάθε 5.000 χιλ. παρά να κάνεις επισκευή. Αν όμως συνεχίσει να είναι υπερβολική η κατανάλωσή του τότε δεν γλιτώνεις και πας για ρεκτιφιέ.
Και κάτι τελευταίο φίλε μου, αυτά που σου λένε δεν παίζουν (τουλάχιστον για κινητήρες Daihatsu), ότι δηλαδή έχει αρκετά χιλιόμετρα και είναι φυσιολογικό να σου καίει λάδι. Αυτό θα το συζητούσαμε αν είχες πάνω από 200.000-250.000 χιλιόμετρα και πάλι δεν είναι και σίγουρο.
Αυτά από εμένα και ότι άλλη απορία έχεις μην διστάσεις.
Και πάλι καλώς ήρθες!
Άβαταρ μέλους
getr1
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 7:21 am
Τοποθεσία: Ηλιουπολη Αττικης

Re: προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από getr1 »

καλως ηλθες Γιωργο στην παρεα
μετρησες για αλλη μια φορα dr
*οταν το αμαξι εχει προδιαγραφες για 5-30 και το συνηθιζουμε σε ποιο χοντρο λαδι 10-40 πιστευω ειναι λογικο να στο καψει μετα το 5-30 (τα ειπε ολα ο dr βεβαια) απλα να παρατηρησω πως το 10-40 για 8.000χλμ αλλαγη μου φαινονται πολλα χλμ....
να μουν τον Μαη γαιδαρος
τον Αυγουστο κριαρι
ολο το χρονο κοκορας
και γατος τον Γεναρη
Kosti
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 08, 2020 12:51 pm

Διαρροη τρελη,..προβλημα με λαδια!

Δημοσίευση από Kosti »

Geia xara κ καλως σας βρηκα. Εχω ενα Terios tou 99, 1.3
Paidia,exo ena problhma.

ξαφνικα, shmera arxise na xanei ladia απο το μπροστινο μεροσ του,..κατω κατω, πισω απο την πινακιδα.
Εχθεσ το πηγα σε λαμαρινα για να μου βαλει τον προφυλακτηρα κ προφανως χτυπησε το ψυγειο καθως τον εβαζε με αποτελεσμα να φτυνει σημερα ολα τα λαδια.
Ωστοσο το μετρησα τη σταθμη κ εχει μεσα το τριπλασιο απο το κανονικο κ επειδη εχω να βαλω λαδι τουλαχιστον 6μηνες, δεν ειναι φυσιολογικο να δειχνει οτι εχει το τριπλασιο.
Εκτοσ απο το οτι μπορει να τρυπησε το ψυγειο ή το λαστιχακι τροφοδοσιας του, υπαρχει καμια αλλη περιπτωση που μπορει να οφειλεται η αδικαιολογητη αυτη διαρροη λαδιου;
Χωρις να το χτυπησω η τρακαρω, χωρις αποτομα φρενα ή οτιδηποτε. Οταν το πηρα απο τον λαμαρινα καθως εστριβα δεξια εβρισκε η ροδα η αριστερη στον προφυλακτηρα (ενω φαινοταν να καθεται σωστα) και μετα απο 1 ωρα περιπου λειτουργειας, σημερα, 1μερα μετα τον λαμαρινα, ειχα αυτη την διαρροη. ποταμι οχι σιγα σιγα. το αμαξι δουλευει παιρνει μπροστα αλλα το μετεφερα σπιτι με ασφαλιστικη.
2ερωτησεις:
1) Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο εκτος απο το ψυγειο? Μπορω να το φτιαξω μονος μου,..πειράζοντας κατι συγκεκριμενο?
2)Οταν βαζω μπροστα κ πατώντας γκαζι συνεχιζει κ φτυνει λαδι πολυ. Με παιρνει να με παει μεχρι το συνεργειο ή παλι πρεπει να το μεταφερω?

Ευχαριστω πολυ
Κωστης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις”