Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Ότι άλλο θέμα σας απασχολεί για το Terios
sportbilly
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Απρ 27, 2013 1:34 pm
Τοποθεσία: Κατερίνη

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από sportbilly »

nikos3535 έγραψε:
nikos3535 έγραψε:
KOSOL έγραψε:Νομίζω πως μπορώ πλέον να σας πω τ' αποτελέσματα αν και ο μηχανικός μου είπε ότι θα δω ακόμα καλύτερες καταναλώσεις. Κατ'αρχήν είναι πολύ σημαντικό ότι το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πολύ καλύτερα από πολύ χαμηλές στροφές (αύξηση ροπής). Όσο αφορά την κατανάλωση ,από τα 400 χλμ. μες στην πόλη έχω πάει πάνω από 500χλμ. και ταξιδιού στα 580 περίπου (45 λίτρα περίπου). Για κάποιους μπορεί να μην είναι σημαντικό αν δεν κάνει και πολλά χλμ. Εγώ πάντως είμαι ευχαριστημένος γιατί με τα χλμ. που κάνω θα κάνω πιο γρήγορα απόσβεση απ'ότι υπολόγιζα, γιατί το αυτοκίνητο πλέον έχει καλύτερο τράβηγμα (αισθητό στις ανηφόρες) και γιατί έχουν αρχίσει και σκάνε πολλά προβλήματα τελευταία στα αυτοκίνητα με μετατροπή σε υγραέριο μερικά από αυτά αρκετά σοβαρά. Άσε που έχουν αρχίσει και καλοβλέπουν από το κράτος το ενδεχόμενο να βγάλουν κι άλλα λεφτά από τους κατόχους αυτοκινήτων τροποποιημένα σε υγραέριο.
Φιλε μου διαβαζα τωρα οτι με 45 λιτρα κανεις 400 χλμ μεσα στην πολη και 580 χλμ σε ταξιδη με το συστιμα υδρογονου . Επειδη κανω συγκεκριμενη διαδρομη παντα μηδενιζω απο συνηθεια το κοντερ εξω απο το βενζιναδικο και παντα το γεμιζω οταν πιασω ρεζερβα, μετα απο 20 εως 50 χλμ οταν αναψει λαμπακι δηλαδη. Το εχω μετριση πανω απο 50 φορες και παντα με συγκεκριμενη οδηγηση και ταχυτητα .Με ταχυτητα 70 εως 90 χλμ με 5 η 4 ταχυτητα κανω 620 εως 650 χλμ στην εθνικη επαρχιακο δρομο και παντα με 42 το πολυ 44 λιτρα 6,7 λιτρα εως 6,9 το πολυ . Μετριμενο πανω απο 50 φορες με αυτη την ταχυτητα .Εσυ πως κανεις μονο 500 με 580 σε ταξιδι με υδρογονοκινιση ? Συγκρινης στις ιδιες συνθηκες οδηγησης πχ οπως εγω ?
Ισως και μενα με 120 χλμ να μου καει 10 λιτρα ανα 100 χλμ .Απλος παρολο που το κοντερ μου εχει 38.000 χλμ ποτε δεν το εχω παει πανω απο 100 χλμ στους δρομους εδω να δω την διαφορα

Η κατανάλωση πέρα από υδρογόνα, υγραέρια και ξύδια, εξαρτάται κυρίως από το πόσο βαρύ είναι το πόδι σου. Για του λόγου το αληθές δες αυτό το παρακάτω video:



Το έχω να ξεκινάει ακριβώς πάνω στην δοκιμή. Δοκιμάζουν την κατανάλωση ενός Toyota Prius και μιας BMW M3. To prius πήγαινε για 10 γύρους όσο πιο γρήγορα μπορούσε και η M3 απλά ακολουθούσε για 10 γύρους. Τελικά το Prius έκαψε πολύ περισσότερη βενζίνη απ'ότι η M3!

Εν ολίγοις θέλω να πω πως την κατανάλωση την μετράς με συγκεκριμένες συνθήκες. Πχ εσύ με τις συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης σου βγάζει 620 έως 650 χλμ. Αν κάνω ακριβώς την ίδια διαδρομή εγώ, πίστεψέ πάνω από 450 χλμ δεν πρόκειται να κάνω μιας και το αυτοκίνητο που αρέσει να το δουλεύω ψηλά. Αν δηλαδή ο τρόπος οδήγησης του είναι ο ίδιος και οδηγεί σε παρόμοιες συνθήκες (δηλαδή αυτοκινητόδρομο και όχι μέσα στην πόλη), αν πριν του έβγαζε 400 και τώρα 500, πάει να πει πως είναι πιο οικονομικό από πριν κατά 20% χοντρικά.

Edit:
Τελικά δεν γίνεται με bbcode να ξεκινάει από το σημείο που θέλω. Το video είναι από το 3:35 και μετά ή διαφορετικά πατήστε εδώ
Big
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ Αύγ 16, 2013 12:33 pm

Re: Γνώμες για τοποθέτηση συστήματος Υδρογόνου

Δημοσίευση από Big »

Προσοχή σε όσους το έχουν εγκαταστήσει, γιατί δεν περνάει κανονικά ΚΤΕΟ. Έχει βγει εδώ και κανένα 8μηνο ότι οι παραβάτες θα τιμωρούνται, ακόμα και σε περίπτωση που τους σταματήσουν στον δρόμο για έλεγχο τα αρμόδια κλιμάκια (σιγά μην το κάνουν).
http://www.gocar.gr/news/feed/8995,GGKa ... okinh.html

Το έχει φίλος σε τετρακίνητο και έχει αποδειχθεί πατάτα δημιουργώντας προβλήματα στους θαλάμους καύσης.

Όσο για την κατανάλωση: Προσωπικά με χρήση 100 οκτανίων της ΒΡ βγάζω 50+ χλμ παραπάνω σε αστική οδήγηση. Εθνική ίσως και παραπάνω, δεν το λέω όμως με σιγουριά καθότι ποτέ δεν αφήνω να πέσει κάτω από την μέση το ρεζερβουάρ σε ταξίδια στην εθνική!

Ενδεικτικές καταναλώσεις που είχα αυτό το καλοκαίρι για 350 χλμ (Αθήνα- Νεάπολη) ήταν 7,2 λτρ/100χλμ με ταχύτητες που δεν υπερέβαιναν τα 120χλμ, σε επαρχιακό δρόμο με χωματόδρομο και άσφαλτο και μέγιστη ~57χλμ/ώρα 8,3λτρ/100χλμ (επειδή ήμουν σε νησί οι φουρκέτες έδιναν και έπαιρναν όπως και οι χωματόδρομοι).

Υπόψιν το αυτοκίνητο 1.300 κ.εκ, με mud λαστιχα, σχάρα, a/c κλπ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις”