Κλείδωμα Κεντρικού Διαφορικού

Ότι άλλο θέμα σας απασχολεί για το Terios
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
g.koytrias
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 12:30 pm
Τοποθεσία: Βόλος

Κλείδωμα Κεντρικού Διαφορικού

Δημοσίευση από g.koytrias »

Για το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού:
Το κεντρικό διαφορικό το κλειδώνουμε ΜΟΝΟ σε πάρα πολύ δύσκολες καταστάσεις μόνο και εφόσον δεν μπορούμε να συνεχίσουμε την πορεία μας αλιώς.
Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να μας βοηθήσει για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση όπως να κατεβαίνουμε μια πολύ απότομη κατηφόρα με πάρα πολύ λάσπη και να τραβάμε τρειλορ φορτωμένο. Τότε μας βοηθάει για να έχουμε όσο το δυνατόν καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου μας.
Σε ακόμα μια περίπτωση που μπορεί να μας βοηθήσει είναι αν περπατάμε σε μια πλαγιά πολύ λασπωμένη (πλάγια κλίση) και το αυτοκίνητο τείνει να πάρει τον κατήφορο με το πλάι. Τότε αν το κλειδώσουμε μπορούμε ποιο εύκολα να κρατήσουμε την ευθεία πορεία που επιθυμούμε.
Σε τέτοιες και ΜΟΝΟ σε τέτοιες περιπτώσεις μπορούμε να κάνουμε χωρίς προβλήμματα χρήση του κλειδώματος, κατά τα άλλα κινούμαστε κανονικά και το χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ σε περίπτωση που κάπου και για κάποιο λόγο χάσουμε πρόσφυση σε πάνω από δύο τροχούς και το αυτοκίνητό μας ακινητοποιηθεί. Τότε το κλειδώνουμε εν στάση και το ξεκλειδώνουμε όταν το αυτοκίνητό μας ξαναβρεί πρόσφυση, δηλαδή πατήσουν και οι τρείς τροχοί κανονικά στο έδαφος.
Στο χιόνι έχει παρατηρηθεί ότι αν κλειδώσουμε το κεντρικό διαφορικό το αυτοκίνητο ακολουθεί τη δική του πορεία χωρίς να ακούει ιδιαίτερα τις δικές μας εντολές.
Στο χιόνι όμως πρέπει να έχουμε εμείς και μόνο εμείς τον έλεγχο του αυτοκινήτου μας και αυτό είναι πολύ βασικό. Δεν πρέπει να επηρεάζει την οδήγησή μας ούτε το κεντρικό διαφορικό ούτε το abs ούτε κανένα άλλο σύστημα επάνω στο αυτοκίνητό μας γιατί αυτό θα κάνει ακόμα ποιο επικίνδυνη την κατάσταση.
Για αυτούς όμως που γνωρίζουν καλά την οδήγηση στο χιόνι και πάνω απ'όλα τις δυνατότητες του Terios κάποιες φορές σε πολύ δύσκολα κομμάτια είναι καλό να κλειδώνουμε το κεντρικό διαφορικό, αλλά το τονίζω, ΜΟΝΟ για όποιον γνωρίζει καλά την οδήγηση στο χιόνι και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του.
Ένα παράδειγμα σε αυτό είναι αν προσπαθούμε να κατεβούμε μια απότομη κατηφόρα χιονισμένη η παγωμένη με στροφές το αυτοκίνητο δημιουργεί μια αστάθεια στο πίσω μέρος και έχει τάσεις υπερστροφής. Σε αυτή την περίπτωση αν κλειδώσουμε το κεντρικό διαφορικό τότε το πίσω μέρος "βιδώνετε" κάτω και μας κάνει τη ζωή ποιο ευκολη.
Και το ξαναλέω ΜΟΝΟ για αυτούς που γνωρίζουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτρου τους και φυσικά την οδήγηση στο χιόνι και το παράδειγμα που έδωσα είναι για πολύ απότομες κατηφόρες και όχι για την παραμικρή κατηφόρα που θα βρούμε μπροστά μας.
Τα τονίζω αυτά και γίνομαι κουραστικός γιατί αν κάποιος δεν κάνει σωστή χρήση αυτών που λέω η παρερμηνεύση τα λόγια μου είναι πολύ εύκολο να βρεθεί... στο χαντάκι.

ΠΗΓΗ: Pesketzis

http://www.pesketzis.gr/
TERIOS II 1500cc A/T
VSC-TRC, DAC-HAC
PESKETZIS UNDERCOVER
BODY LIFT 2.5cm BiMors
Continental CrossContact A/T
Απάντηση

Επιστροφή στο “Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις”