Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Γενική συζήτηση, απορίες, προβλήματα περί Terios Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις Εκδόσεις / Διαφορές Terios II

Εκδόσεις / Διαφορές Terios II

Ότι άλλο θέμα σας απασχολεί για το Terios
Δημοσίευση Πέμ Οκτ 25, 2018 6:48 pm

Δημοσιεύσεις: 20
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Τελικά, μετά και από σχετικό test-drive, κατέληξα στην αγορά ενός μεταχειρισμένου Terios II (και όχι του Ι).

Τα “δεδομένα” μου:

Α΄. Θα χρησιμοποιείται ως 2ο αυτοκίνητο, κυρίως για χρήση εντός πόλης και δευτερεύοντος σε ταξίδια.
Β΄. Θα χρησιμοποιείται 1 – 2 φορές το μήνα, για διαδρομές εκτός δρόμου (π.χ. κυνήγι, σε “σκληρούς” ή χιονισμένους χωματόδρομους).

Οι ερωτήσεις μου:

1. Ποια είναι η πραγματική κατανάλωση εντός πόλης? Σε αυτό που χρησιμοποιώ έως σήμερα ως 2ο αυτοκίνητο (Golf II του 1990) η κατανάλωσή του είναι: ~7,0lt/100Km και μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

2. Τι περιλάμβανε το facelift, στα τέλη του 2009? Ρωτώ, ώστε να διαπιστώσω εάν “αξίζει" να επικεντρωθώ σε μοντέλα του 2010 και μεταγενέστερα ή όχι (πέρα από το θέμα χιλιομέτρων και ηλικίας αυτοκινήτου).

3. Απ’ ότι διάβασα οι εκδόσεις με Μ/Τ είναι μόνον δύο: Η SX και η SX Plus. Αληθεύει αυτό και εάν ναι, ποιες είναι οι διαφορές τους συνολικά?

4. Οι εκδόσεις με Μ/Τ διαθέτουν LSD και οι εκδόσεις με A/T διαθέτουν VSC. Είναι ορθό αυτό?

5. Που “πονάνε” τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (αναφέρομαι σε Μ/Τ)? Που θα πρέπει να εστιάσω την προσοχή μου?


Ευχαριστώ θερμά και εκ των προτέρων, όποιον μπει στον κόπο να μου απαντήσει αναλυτικά…

Δημοσίευση Σάβ Οκτ 27, 2018 9:03 am

Δημοσιεύσεις: 20
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Κατόπιν ψαξίματος – διαβάσματος στο net…

Facelift:

- Εξωτερικές
1. Νέοι προφυλακτήρες
2. Νέα μάσκα
3. Φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.
4. Ζάντες αλουμινίου 16” με νέο σχεδιασμό

- Εσωτερικές
1. Νέος σχεδιασμός στον πίνακα οργάνων
2. Νέος σχεδιασμός στο τιμόνι
3. Νέα χρώματα στη κεντρική κονσόλα

- Κινητήρας
1. Χαμηλότερη κατανάλωση
2. Χαμηλότερες εκπομπές CO2

Συμπερασματικά, θεωρώ ότι οι όποιες βελτιώσεις επί του κινητήρα, είναι (όντως) "υπολογίσιμες" - "μετράνε", στα μοντέλα μετά το facelift...


Έκδοση Plus (M/T):

1. Πλευρικοί αερόσακοι
2. Απομόνωση αερόσακου συνοδηγού
3. Πέντε ζάντες αλουμινίου
4. Προβολείς ομίχλης
5. Σκούρα φιμέ τζάμια πίσω

Συμπερασματικά, θεωρώ ότι οι πλευρικοί αερόσακοι, είναι (όντως) "υπολογίσιμοι" - "μετράνε", στην έκδοση Plus...


Οπότε απομένει να απαντηθούν οι ερωτήσεις 1 και 5...

Δημοσίευση Σάβ Οκτ 27, 2018 9:11 am

Δημοσιεύσεις: 1101
Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη
Είμαι κάτοχος terios προ facelift. Όσο έχω κινηθεί στην Αθήνα, σε κατανάλωση είμαι γύρω στο 9,5 με 10,5. Είναι τσιμπημένη. Στο facelift υπολόγιζε 0,6 λιγότερο!
Το αμάξι πονάει όταν το ζορίσεις υπερβολικά εκτός δρόμου. Το πιο σύνηθες είναι να ζητήσει κάποιο ρουλεμάν τροχού και μετά μπιλιοφόρους που πρόσφατα άλλαξα όπως και βάση μπροστινού διαφορικού. Υπ όψιν όμως είμαι και αρκετά ψηλωμένος.
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
Ψήλωμα +7cm...............................................| Locatzis
Ελαστικά M/T 215/75/15 ........................|

Δημοσίευση Σάβ Οκτ 27, 2018 9:34 am

Δημοσιεύσεις: 20
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Μάνο σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Η αλήθεια είναι ότι μία κατανάλωση εντός πόλης ακόμη και στα 9lt/100km είναι όντως "τσιμπημένη"...

Όσον αφορά στα σημεία που ανέφερες ότι "πονάνε", τα βρίσκω λογικά (τόπον τινά) όταν το αμάξι το ζορίσεις - πιέσεις. Εγώ, θέτοντας την ερώτηση, είχα κατά νου άλλα προβλήματα. Όπως π.χ. το Golf II που έχω, τα οποία (στην συντριπτική τους πλειοψηφία, όπως και το δικό μου) είχαν εξαρχής θέμα με τον ρυθμιστή αέρα (ο οποίος ήταν της Bosch, και όταν ακόμη υπήρχε σε stock, κόστιζε μία μικρή περιουσία για να τον αλλάξεις...).

Δημοσίευση Σάβ Οκτ 27, 2018 10:01 am

Δημοσιεύσεις: 1101
Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη
Ότι συναντήσεις στο terios θα πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις. Σε κάποια παρτίδα στην αρχή είχαν θέματα με τους γρύλους του παραθυρου του συνοδηγού. Αλλά οτι προέκυψε θα αλλάχτηκε στην εγγύηση προφανώς.. Δεν μου έτυχε... Ίσως κάποιος άλλος να ξέρει κάτι παραπάνω!
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
Ψήλωμα +7cm...............................................| Locatzis
Ελαστικά M/T 215/75/15 ........................|

Δημοσίευση Σάβ Οκτ 27, 2018 12:51 pm

Δημοσιεύσεις: 183
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εγω κατοχος terios II 2006 sx (120000χλμ)
Η καταναλωση εντος πολεως παιζει το πολυ μεχρι 10l/100 (σηκωμενο +3,εργατης,μεταλικες ποδιες,κ.α.)
Ο φιλος Μανος που ειπε και παραπανω το χει ψηλωσει +6 περιπου αν θυμαμαι καλα και με σκληρες καταπονησεις εκτος δρομου ερχονται και τα προβληματα (κυρίως περιφεριακα οπως ειπε και ο Μανος) τα οποια τα περιμενουμε καθως τα καταπονουμε!!!
Προς το παρον ευτυχως δεν εχουν αναφερθει τετοια προβληματα απο ιδιοκτητες με πιο ηπια χρηση!!! Μηχανικα θεματα ακομα δεν εχουμε και οπως διαβαζεις και στο φορουμ οι περιπτωσεις θα ναι κατι μεμονομενο και οχι κατι στανταρ!!!
TERIOS II 1500 M/T LSD
FULL UNDERCOVER
3000LB WITCH
JAMSPORT SUSPENSION +5cm
HANDMADE SNORKEL
Toyo Open Country A/T plus

Δημοσίευση Κυρ Οκτ 28, 2018 9:14 am

Δημοσιεύσεις: 20
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Pano σ' ευχαριστώ κι εσένα για τις πληροφορίες. Βασικά περίμενα να "ακούσω" προβλήματα φθορών, λόγω μόνιμης τετρακίνησης. Αλλά μάλλον αποδεικνύεται ότι οι Ιάπωνες έχουν κάνει καλά την δουλειά τους...

Το δίλημμα που προέκυψε, πλέον, είναι η επιλογή έκδοσης M/T ή A/T. Έχω εμπειρία από A/T και η αλήθεια είναι ότι για εντός πόλης οδήγηση είναι ότι πρέπει (αν και αυξάνεται η κατανάλωση και αυτό είναι ένα "θεματάκι"). Αλλά εκτός δρόμου δεν έχω σχετική εμπειρία από A/T...

Δημοσίευση Κυρ Οκτ 28, 2018 9:01 pm

Δημοσιεύσεις: 183
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εχει λιγο μεγαλητερη καταναλωση το Α/Τ απ το Μ/Τ αλλα η ξεκουραστη οδηγηση στην πολη δεν συγκρίνεται!!!!
Οσο για εκτος δρομου το αυτοματο σου δινει την δυνατοτητα των πολυ αργων ξεκινηματων, την διατηρηση πολυ χαμηλης σταθερης ταχυτητας, ξεκινημα σε ανηφορα χωρις ζορισματα, οπου το Μ/Τ κυριως λογο αδυναμιας κινητήρα θελει πολλα συμπλεκταρισματα και συνεπως ζορισμα του δισκο πλατω!!! Ισως το terios Α/Τ να ειναι "καλητερο" και πιο φιλικο στον οδηγο για εκτος δρομου..Και επισης δεν εχουν αναφερθει προβληματα ουτε στα Α/Τ απ οσο ακουω και διαβαζω τουλαχιστον!!!
Ελπιζω να βοηθησα καπως και παντα προσωπικες μου αποψεις και παντα φιλικα!!!!!
TERIOS II 1500 M/T LSD
FULL UNDERCOVER
3000LB WITCH
JAMSPORT SUSPENSION +5cm
HANDMADE SNORKEL
Toyo Open Country A/T plus

Δημοσίευση Δευτ Οκτ 29, 2018 9:29 am

Δημοσιεύσεις: 20
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Ευπρόσδεκτες και "πολύτιμες" οι πληροφορίες σου. Σε ευχαριστώ πολύ, για ακόμη μια φορά...

Μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω κι εγώ κάποιες ερωτήσεις σε τεχνικό συνεργείου Daihatsu στην πόλη μου. Και αυτός τα ίδια μου ανέφερε, αλλά πρόσθεσε ότι εάν (ανεξαρτήτως λόγου) βγάλει πρόβλημα το αυτόματο κιβώτιο, τότε καλύτερα να κοιτάξω για άλλο (μεταχειρισμένο) αυτοκίνητο, παρά να το επισκευάσω... :D


Επιστροφή στο Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις

cron