Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Ότι άλλο θέμα σας απασχολεί για το Terios
mikelos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2016 7:35 pm

Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από mikelos »

καλησπερα, ο Τερης 2 αγοράστηκε με 150.000 χιλιόμετρα με ολα τα service του κανονικά.
Αυτό που παρατηρώ είναι πως ορισμένες φορές με σανίδα η οχι γκάζι το μοτέρ ανεβάζει στροφές με ελαφρά κοψίματα.
Αν το δουλέυω απο 4500 και πανω δεν κάνει τιποτα....
Λογω μη εμπειριας και το αυτοκίνητο δεν ξέρω αν είναι λόγω τετρακίνησης η λογω τροφοδοσίας.Αλλα αφου δεν το κάνει πάντα τοτε κατι ειναι......
Μπουζί ιριδίου εχει γίνει αλλαγή πριν 50000 χιλ.Αυριο θα κάνω εναν έλενχο σε αυτά
Φιλτρο βενζίνης ποτέ.Δεν ξέρω αν πρέπει γιατι έμαθα είναι μέσα στο ντεπόζιτο
Εχετε καμιά άποψη στο θέμα για να ξεκινήσω απο κάπου????
Ευχαριστω
paekeajiab
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 30, 2016 10:59 am

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από paekeajiab »

Μπουζι πρωτα. Μπεκ μετά κ αντλια βενζίνης. Πιστευω μπουζι να είναι
daiterios
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
Επικοινωνία:

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από daiterios »

Ενδεχομένως να είναι μπουζί αλλά μπορεί να είναι και από τον πολλαπλασιαστή.
paekeajiab
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 30, 2016 10:59 am

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από paekeajiab »

Σωστος για πολλαπλασιαστη. Παιζει να ειναι και αυτο
mikelos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2016 7:35 pm

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από mikelos »

Εγω έκανα την αγορά τον μπουζί γιατί διάβασα οτι μετά τα 50.000 εχουν παρουσιάσει αυτο το φαινόμενο.
Πρόσεξα οτι το κάνει με ζεστό κινητήρα και οταν εχει φορτίο το μοτερ απο 3000 μεχρι 4000 στροφές περίπου.
Την Τετάρτη που θα τα αλλάξω θα σας πώ. Ελπίζω να είναι αυτά μόνο. Πήρα τα ιριδίου denso με 16 ευρώ το ένα
mikelos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2016 7:35 pm

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από mikelos »

Τελικά τα μπουζί ηταν. Ο μηχανικός που πάω ηταν της Daihatsu.Μου είπε οτι τα 90.000 είναι υπερβολή.
Οπότε τελος καλά ολα καλα
STAVROS
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Φεβ 02, 2016 2:26 pm

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από STAVROS »

mikelos έγραψε:Τελικά τα μπουζί ηταν. Ο μηχανικός που πάω ηταν της Daihatsu.Μου είπε οτι τα 90.000 είναι υπερβολή.
Οπότε τελος καλά ολα καλα
Ξέρει δηλαδή ο Έλληνας μηχανικός και δεν ξέρει ο κατασκευαστής.. Ά ρε αθάνατη Ελλαδάρα με τους αθάνατους μηχανικούς σου. Την πρώτη φορά στο δικό μου τα μπουζί αλλάχτηκαν στα 98.000 (από τον παλιό ιδιοκτήτη). Τώρα έχει 178.000 χλμ. Θα τα αλλάξω σε 10.000χλμ.
Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από kostas »

Σταύρο έχεις δει πως είναι τα μπουζί ιριδίου στα 90.000 ?η τα άπλα στα 30.000? Αν τα δεις θα καταλάβεις πως για το κόστος τους δεν αξίζει να μένουν τόσο διάστημα.

Οι κατασκευαστες θέλουν να ξαναγορασεις αυτοκινητο.Η toyota την δεκαετεια του 90 άλλαζε απλά μπουζί ανά 20.000 μετά απο το 2002 άλλαζε ανά 30.000. τωρα ακόμα πιο μετά τι άλλαξε άραγε.....

παραθέτω πως απ την εικόνα των μπουζί συμπεραίνουμε και βλάβες του κινητήρα :arrow:

Εικόνα

Εικόνα
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
STAVROS
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Φεβ 02, 2016 2:26 pm

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από STAVROS »

Εγώ πιστεύω πως τα αυτοκίνητα και γενικά τα ανταλλακτικά των αυτοκινήτων εξελίσσονται με τα χρόνια. Για να δίνει κάποιος κατασκευαστής συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, έχει κάνει όλες τις απαραίτητες έρευνες και δοκιμές. Δεν νομίζω να ρισκάρει την αξιοπιστία του προϊόντος του για να κάνει απλά οικονομία σε εσένα που το έχεις αγοράσει, γιατί στο τέλος θα έχει έναν δυσαρεστημένο πελάτη που θα έχει πληρώσει παραπάνω λόγω της ζημιάς που προκλήθηκε από το ανταλλακτικό.
Άρα νομίζω ότι πρέπει να ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή αλλά και φυσικά να ελέγχουμε σε κάθε service.
Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am

Re: Μη στρωτό ανέβασμα στροφών!!!

Δημοσίευση από kostas »

Ο έλεγχος όπως είπες είναι το καλύτερο! τα εργαστηριακά test είναι σε ιδανικές συνθήκες, με την νοθεία των καύσιμων στην Ελλάδα τα πράγματα αλλάζουν. Πάντως έχουμε πολύ καλούς μηχανικούς αρκεί να τους ξεχωρίσουμε. Εγώ έχω έναν μηχανικό αστέρι δοκιμάζει το λάδι με το στόμα του :lol: :lol:

http://www.zougla.gr/automoto/paraxena/ ... ftokiniton
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Απάντηση

Επιστροφή στο “Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις”