ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Ότι άλλο θέμα σας απασχολεί για το Terios
Απάντηση
TELIOS
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2012 9:33 pm
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Επικοινωνία:

ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσίευση από TELIOS »

Καλησπερα στην παρεα..ρωτησα στη γειτονια μου σ'ενα μαστορα που φτιαχνει χειροποιητες εξατμισεις εαν αξιζει κι αν βοηθαει γενικοτερα ν'αλλαξω καζανακι και καταλυτη στο terios/αυτοματο και με υγραεριο.Εχω αλλαξει και φιλτρο σε Κ Ν.
Μου ειπε πως εαν κανω αυτη την αλλαγη το αμαξι θα παρει κοντα στους 5 ιππους.Κοστος 420.
Εχει καποιος βαλει ή γνωριζει κατι να με διαφωτισει?
TERIOS A/T 07
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Παλαιότερα ξέρω ότι είχε ασχοληθεί ο Λάσδας Γεώργιος, ΤΕΧΝΙΚ ΤΕΣΤ ΕΠΕ, 2106083288.
Έδινε έτοιμη λύση με ολόκληρη εξάτμιση από τους λαιμούς.
Επίσης έδινε έτοιμη λύση και με μηχανικό συμπιεστή.
Τέλος, μπορούσες να συνδυάσεις τα παραπάνω.
Σε κάθε περίπτωση γινόταν παράλληλη διαχείριση του καυσίμου.

Επίσης είχα διαβάσει ότι και άλλα συνεργεία έδιναν αντίστοιχες/ίδιες επιλογές.

Παραπάνω δεν ξέρω για το τι γίνεται σήμερα στην πιάτσα, ρώτα να ενημερωθείς.

Προσωπικά, πολύ πριν ακουσθεί οποιαδήποτε μετατροπή σε κινητήρα Terios, είχα καταλήξει στην χρήση μηχανικού συμπιεστή ως ενός από τους τρόπους που θα εφάρμοζα για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις μεσαίες-υψηλές στροφές, δες ολόκληρη εξάτμιση.
Επιπλέον μπορείς να συνδυάσεις την εξάτμιση και με αύξηση της σχέσης συμπίεσης.
TELIOS
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2012 9:33 pm
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Επικοινωνία:

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσίευση από TELIOS »

NEKTARIOS έγραψε:Παλαιότερα ξέρω ότι είχε ασχοληθεί ο Λάσδας Γεώργιος, ΤΕΧΝΙΚ ΤΕΣΤ ΕΠΕ, 2106083288.
Έδινε έτοιμη λύση με ολόκληρη εξάτμιση από τους λαιμούς.
Επίσης έδινε έτοιμη λύση και με μηχανικό συμπιεστή.
Τέλος, μπορούσες να συνδυάσεις τα παραπάνω.
Σε κάθε περίπτωση γινόταν παράλληλη διαχείριση του καυσίμου.

Επίσης είχα διαβάσει ότι και άλλα συνεργεία έδιναν αντίστοιχες/ίδιες επιλογές.

Παραπάνω δεν ξέρω για το τι γίνεται σήμερα στην πιάτσα, ρώτα να ενημερωθείς.

Προσωπικά, πολύ πριν ακουσθεί οποιαδήποτε μετατροπή σε κινητήρα Terios, είχα καταλήξει στην χρήση μηχανικού συμπιεστή ως ενός από τους τρόπους που θα εφάρμοζα για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Για σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης στις μεσαίες-υψηλές στροφές, δες ολόκληρη εξάτμιση.
Επιπλέον μπορείς να συνδυάσεις την εξάτμιση και με αύξηση της σχέσης συμπίεσης.
Σ'ευχαριστω πολυ!!
Η ερευνα σιγουρα θα συνεχιστει!!
TERIOS A/T 07
dimos
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Τρί Οκτ 15, 2013 7:18 pm
Τοποθεσία: Λαμια

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσίευση από dimos »

Δεν εξηγείται και σε μας τους αδαης οταν λετε ...έτοιμη λύση με μηχανικό συμπιεστη.......τι εννοείτε ?
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

dimos έγραψε:Δεν εξηγείται και σε μας τους αδαης οταν λετε ...έτοιμη λύση με μηχανικό συμπιεστη.......τι εννοείτε ?
Πολύ απλοϊκά, για την εφαρμογή σε κινητήρες εσωτερικής καύσης:
Συμπιεστής είναι ένας μηχανισμός στον οποίο εισάγετε αέρας και τον οποίο τον συμπιέζει και τον παρέχει συμπιεσμένο στον κινητήρα.

Μηχανικός συμπιεστής είναι αυτός που για να λειτουργήσει παίρνει κίνηση με μηχανική σύνδεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Δες "supercharger", "centrifugal supecharger", "twin screw supercharger".

Ηλεκτρικός συμπιεστής είναι αυτός που για να λειτουργήσει παίρνει κίνηση με μηχανική σύνδεση με ηλεκτροκινητήρα.
Δες "electric supercharger".

Συμπιεστής καυσαερίων είναι αυτός που για να λειτουργήσει παίρνει κίνηση με μηχανική σύνδεση με διάταξη η οποία με την σειρά της παίρνει κίνηση από τα καυσαέρια του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Δες "turbocharger".
Απάντηση

Επιστροφή στο “Υπόλοιπα προβλήματα & λύσεις”