Πρόβλημα στον μπιλιοφόρο του εμπρός κεντρικού άξονα

Συζήτηση για ότι αφορά τις ανάρτησεις, το πλαίσιο και την μετάδοση
Απάντηση
geovil
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm

Πρόβλημα στον μπιλιοφόρο του εμπρός κεντρικού άξονα

Δημοσίευση από geovil »

Ο κεντρικος αξονας μεταδοσης κινησης απο το κεντρικο διαφορικο προς το μπροστινο ειναι κοντος (40cm) και απο την πλευρα του κεντρικου διαφορικου εχει μπιλιοφορο με φουσκα...
Αν η φουσκα σκιστει ή χαλασει ο μπιλιοφορος,το ανταλλακτικο ειναι ολοκληρος ο συγκεκριμενος αξονας και ειναι πανακριβος........
Η φουσκα μπορει να σκιστει-κοπει στην παροδο του χρονου απο λασπες και επειδη ξεραινεται......

Ενδεικτικα αναφερουμε το σχολιο καποιου μελους σχετικα με καποια πατεντα στον συγκεκριμενο αξονα.....

"Αν έχετε δυνατότητα (εγώ το έκανα μόνος μου με κοινά εργαλεία) αφαιρέστε τον άξονα (πίσω συνδέεται με βαθύ πολύσφηνο στο transfer ενώ στο μπροστά άκρο με φλάτζα 4 κοχλιών, θα χρειαστεί βέβαια πιό πριν να αδειάσετε βαλβολίνες κιβωτίου, να αφαιρέσετε μια εγκάρσια στρατζαριστή δοκό που δένει τα κατα μήκος νεύρα του οχήματος και να ξεβιδώσετε τις 3 στηρίξεις εμπρός διαφορικού, για να σας δώσει χώρο ελαφρώς μετατοπιζόμενο), εξαρμόστε τον μπιλιοφόρο από τον άξονα και προσθέστε μπροστά από τη φούσκα σιλικόνης (γκρί χρώματος) λαστιχένια ροδέλα πάχους 4-5mm , διάμετρο οπής Φ17 για να αγκαλιάσει σφικτά τον άξονα στο σημείο εισόδου του στον μπιλιοφόρο, και εξωτερική διάμετρο Φ60-65. Ετσι θα δημιουργήσετε μια προστατευτική ασπίδα ώστε να αποφύγετε την είσοδο σκουπιδιών, λάσπης, πετρών στην περιοχή της φούσκας και την επακόλουθη φθορά της , μιάς και ο κατασκευαστής μας τα έκανε λίγο μούσκεμα σε αυτό το σημείο, παρόλη την ύπαρξη μεταλλικής ποδιάς στην ευρύτερη περιοχή. Επιπλέον σας προτείνω την εξής συνταγή ειδικά αν διαπιστώσετε κόπωση ή σκισίματα στη φούσκα : καθαρίστε με πανάκι εμποτισμένο σε Electroclean (διάφανο υγρό καθαρισμού ηλεκτρικών τυλιγμάτων μοτέρ) την φούσκα σας , πάρτε διάφανη σιλικόνη, αραιώστε τη με ελάχιστη ποσότητα του παραπάνω υγρού και απλώστε τη στις ρωγμές - σκισίματα, δημιουργώντας μια λεία επιδερμίδα τουλάχιστον στην προβληματική περιοχή. Αφήστε τον άξονα σε ακινησία για 12 ώρες με τον μπιλιοφόρο ευθυγραμμισμένο (καλύτερα σε κατακόρυφη θέση) . Η εμπειρία μου έδειξε καλή πρόσφυση και συμπεριφορά του υλικού μέχρι στιγμής (1000 χλμ)." ................................. σχολιο απο "ergtechkal"

Στην περιπτωση που υπαρξει προβλημα με τη φουσκα ή τον μπιλιοφορο βεβαια,μπορει να τοποθετηθει αξονας ιδιος μεταχειρισμενος,ενω αν δεν υπαρχει,μπορει καλλιστα ο μπιλιοφορος του συγκεκριμενου αξονα να αντικατασταθει με σταυρο με πολυ χαμηλοτερο καοστος απο αυτο της αντικαταστασης ολοκληρου του αξονα.....
Big
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ Αύγ 16, 2013 12:33 pm

Re: Πρόβλημα στον μπιλιοφόρο του εμπρός κεντρικού άξονα

Δημοσίευση από Big »

geovil έγραψε:μπορει καλλιστα ο μπιλιοφορος του συγκεκριμενου αξονα να αντικατασταθει με σταυρο με πολυ χαμηλοτερο καοστος απο αυτο της αντικαταστασης ολοκληρου του αξονα.....
Επειδή εμένα βγήκε off στα 35.000χλμ (μοντ. 2004-οπού αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση) για να μπει σταυρός πρέπει να ανοιχτεί το βοηθητικό να μπει μέσα το πολύσφινο, να συγκολληθεί πάνω στον άξονα του βοηθητικούνα τοποθετηθεί πλακάκι στην έξω μεριά και μετά να κάνεις μετατροπή τον μπροστινό σου άξονα μετάδοσης με πλακάκι-πλακάκι+ πολύσφηνο) Το πολύσφηνο δουλεύει μέσα έξω και αν του αντικαταστήσεις τον μπιλλιοφόρο απευθείας με σταυρό θα έχεις δονήσεις. Δοκιμασμένο- τεσταρισμένο! Προσοχή θέλει καλό τορνατζή όπου πρέπει να γίνει και ζυγοστάθμιση στον άξονα με το πολύσφηνο και στον κεντρικό τον νέο!
panayispan
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2020 10:40 pm

Re: Πρόβλημα στον μπιλιοφόρο του εμπρός κεντρικού άξονα

Δημοσίευση από panayispan »

καλησπερα,
μηπως ξερετε πως καταλαβαινουμε αν εχει προβλημα ο αξονας αυτος ; Ακουω ενα θορυβο περιεργο αλλα δεν ειμαι σιγουρος , τον ειχα ξαναλλαξει παλια κ δε θυμαμαι πως εκανε τοτε..ευχαριστω..
Άβαταρ μέλους
ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2019 12:17 am
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: Πρόβλημα στον μπιλιοφόρο του εμπρός κεντρικού άξονα

Δημοσίευση από ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΤΡΑ »

panayispan έγραψε:καλησπερα,
μηπως ξερετε πως καταλαβαινουμε αν εχει προβλημα ο αξονας αυτος ; Ακουω ενα θορυβο περιεργο αλλα δεν ειμαι σιγουρος , τον ειχα ξαναλλαξει παλια κ δε θυμαμαι πως εκανε τοτε..ευχαριστω..
Καλησπέρα, θα νιωθεις τρέμουλο στον λεβιέ ταχυτήτων όταν τον ακουμπας. Επίσης αν μπέις απο κάτω μπορεις να ελέγξεις αν εχει μπόσικα με το χέρι.
panayispan
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2020 10:40 pm

Re: Πρόβλημα στον μπιλιοφόρο του εμπρός κεντρικού άξονα

Δημοσίευση από panayispan »

Ευχαριστώ πολυ, θα το κοιτάξω. Μήπως ξέρετε η βαλβολινη για το πίσω διαφορικό πρέπει να ναι 85-90 , ενώ βρίσκω μόνο 90αρα lsd. Τη βάζω ή πρέπει να βρω 85-90 οπωσδήποτε?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις-Πλαίσιο-Μετάδοση”