ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Συζήτηση για ότι αφορά τις ανάρτησεις, το πλαίσιο και την μετάδοση
Απάντηση
TAKISSS
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2017 2:29 pm

ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από TAKISSS »

ΑΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΙΝΟ ΑΞΟΝΑ ΣΕ ΤΕΡΙΟΣ 1, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΣΑΝ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΤΕΡΙΟΣ? ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ. ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
mikelos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2016 7:35 pm

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από mikelos »

Οταν ένα αυτοκίνητο είναι στημένο μόνιμα τετρακίνητο και να είναι εύκολο να γίνει σίγουρα θα αλλάξει κατα πολύ η συμπεριφορά του προς το χειρότερο.
ιδιαίτερα αν γίνει πισωκίνητο!!! Υποθέτω οτι το λες για λόγους οικονομίας και μόνο
TAKISSS
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2017 2:29 pm

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από TAKISSS »

Το λεω για λογους οικονομιας καυσιμου αλλα και φθορων. Σαν πρωην κατοχος σαμουραι λογω οτι κανω αρκετα χιλιομετρα σε εθνικη, εβλεπα μεγαλη διαφορα καταναλωσης οταν πηγαινα στην εθνικη με πισωκινητο το σαμουραι αποτι τετρακινητο. Κατι αντιστοιχο σκευτομαι και για το τεριος. Αν εβαζα πλημνες στους μπροστινους τροχους π.χ. Δεν ξερω το λεω σαν ιδεα να το συζητησουμε αν καποιος γνωριζει ή εχει κανει κατι αντιστοιχο.
Άβαταρ μέλους
manos man.
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:26 pm
Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από manos man. »

Σε Τέριος 2 με μετατροπή συστήματος τετρακίνησης και τοποθετημένες κοντές σχέσεις (δηλαδή συστημα τετρακίνησης όπως το samurai) Δεν έχουμε καταφέρει να βρούμε λύση για τις μπροστινές πλύμνες. Ακόμα και πισωκίνητο, αυτές παραμένουν μπλοκαρισμένες με αποτέλεσμα να υπάρχουν τριβές και οικονομία καυσίμου να μην επιτυχγάνεται.. Θεωρώ πολύ δυσκολο να βρεθει λύση και στο Terios 1...
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
TAKISSS
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2017 2:29 pm

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από TAKISSS »

http://www.lowrangeoffroad.com/rear-dri ... t-503.html
Ή καποια αντιστοιχη πατεντα για τεριος οπου θα απομονωταν ο εμπρος αξονας με αυτον τον μοχλο. (ή ο πίσω άξονας)
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

takisss, όπως σου αναφέρθηκε, εκτός της απομόνωσης από το transfer, επίσης πρέπει μην περιστρέφουν οι τροχοί του εκάστοτε άξονα το αντίστοιχο διαφορικό, για να επιτευχθεί μείωση κατανάλωσης και φθορών.
Αν θες να κάνεις το αυτοκίνητο μόνιμα πισωκίνητο, χωρίς αλλαγή transfer, τότε αυτό μπορεί να υλοποιηθεί σχετικά εύκολα (το σχετικά είναι με τα δικά μου κριτήρια).
Αν θες να κάνεις το αυτοκίνητο κατ'επιλογή δικίνητο με το διαφορικό του άλλου άξονα να μην περιστρέφετε, η όποια μετατροπή είναι σχετικά δύσκολη και δεν αξίζει αν το δεις μόνο οικονομικά.

Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το θέμα, φιλικά σου προτείνω, να μελετήσεις σχετικά τεχνικά άρθρα.
TAKISSS
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2017 2:29 pm

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από TAKISSS »

Νεκταριε, οταν λες να γινει μονιμα πισωκινητο εννοεις να αφαιρεσω τον αξονα που συνδεει το τρανσφερ με το εμπρος διαφορικο ή υπαρχει καποιος αλλος τρόπος?
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Εννοώ αφαίρεση εμπρός διαφορικού, ημιαξόνια, άξονας μετάδοσης κίνησης εμπρός, κλπ (το κλπ έχει αρκετή εργασία), με ταυτόχρονο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού.
Λεπτομέρειες θα σου δώσει όποιος αναλάβει να το κάνει.
TAKISSS
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2017 2:29 pm

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από TAKISSS »

Μηπως ειναι πιο ευκολο το αμαξι να γινει μπροστινοκινητο αφαιροντας τον πισω αξονα ή ειναι η ιδια διαδικασια? Νεκταριε ευχαριστω για τις απαντησεις σου.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1?

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

takisss, για μένα είναι ευκολότερο και οικονομικότερο να το κάνεις πισωκίνητο.
Ταυτόχρονα το θεωρώ και καλύτερο, το προτιμώ πισωκίνητο με LSD διαφορικό.
Ως πισωκίνητο μπορώ να έχω λάστιχα διαφορετικής διαμέτρου εμπρός-πίσω, αλλαγή σχέσης μετάδοσης μόνο του πίσω διαφορικού, να αλλάξω τελείως τον πίσω άξονα χωρίς να πρέπει να αλλάξω τίποτα μπροστά, δυνατότητα για μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων μπροστά, κλπ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις-Πλαίσιο-Μετάδοση”