Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Γενική συζήτηση, απορίες, προβλήματα περί Terios Αναρτήσεις-Πλαίσιο-Μετάδοση T2 1.5 Πρόβλημα με κιβώτιο όταν είναι κρύο

T2 1.5 Πρόβλημα με κιβώτιο όταν είναι κρύο

Συζήτηση για ότι αφορά τις ανάρτησεις, το πλαίσιο και την μετάδοση

Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: Volos

Καλησπέρα σε όλους.
Καιρό τώρα έχω πρόβλημα με το κιβώτιο και ελπίζω να βγάλω άκρη με την βοήθεια σας.
Το λοιπόν έχουμε και λέμε....
Βάζω μπρος το πρωί και ξεκινάω κανονικά με 1η....κρύο εννοείται το αυτοκίνητο. Στα 200 μέτρα σταματάω σε φανάρι οπότε και βγάζω σε νεκρά. Πατάω συμπλέκτη για να κουμπωσω 1η να ξεκινήσω αλλά μάταια ....μόνο αν κουμπωσω πρώτα 3η ή 4η θα μου κάνει την χάρη να μπει στο καπάκι
η 1η. Διπλοσυμπλεκτάρισμα δοκιμασμένο αλλά δεν ακούει και πάλι. Όλα αυτά μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο ...μετά όλα οκ.

Λίγο από το ιστορικό του Τερη....
▪︎1.5 SX lsd 2007
▪︎Αλλαγή σετ συμπλέκτη στα 77.000km περίπου με αφορμή την αλλαγή του πρωτευοντος ρουλεμάν. Αλλαχτηκαν προληπτικά όλα. Μάρκα σετ Exedy.
▪︎Αιτία που χτύπησε το ρουλεμάν της 1ης? ....(εικασία)
Βόλος- Αι Γιάννης Πηλίου μέσω χιονοδρομικού με ρυμουλκούμενο σκάφος 800 κιλά περίπου + 4 άτομα + μπαγκάζια. Το πρόβλημα ηταν στην επιστροφή με την συγκεκριμένη διαδρομή να έχει μεγάλες κλήσεις ο δρόμος, οπότε στα πρώτα 3 χιλιόμετρα μετά τον Κισσό προς χιονοδρομικο έπαιζα πολυ με 1η .
▪︎Μέσα έξω το σκάφος στις γλυστρες + τις εκτός δρόμου εξορμήσεις τα κατάφερα μια χαρά.
Το σκάφος είχε είδη πουληθεί το 2011 .Το 2012 έγινε η επέμβαση στο κιβώτιο στην αντιπροσωπεία του Βόλου . Έκτοτε σκάφος δεν υπάρχει και τα εκτός έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο και με εντελώς λάιτ καταστάσεις...δηλ ζόρια δεν έχει φάει.
▪︎Χλμ στο κοντέρ σήμερα.....170.000 km άρα 92.000km περίπου μετά την επισκευή.
▪︎Βαλβολινες....οι προβλεπόμενες σε Total 5.000km+ περίπου εως και τώρα που γράφω.

Η περίπτωση έχει τύχει σε κάποιον?
Τελευταία επεξεργασία από SOTIRIS VOL1 και Δευτ Φεβ 11, 2019 10:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά


Δημοσιεύσεις: 333
τα συμπτώματα αυτά δείχνουν ότι Θες σετ συμπλέκτη αλλαγή.
Παρατηρείς επίσης ότι οι ταχύτητες κουμπώνουν αν αφήσεις και κυλίσει λίγο το όχημα?
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/


Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: Volos

kostas έγραψε:
τα συμπτώματα αυτά δείχνουν ότι Θες σετ συμπλέκτη αλλαγή.
Παρατηρείς επίσης ότι οι ταχύτητες κουμπώνουν αν αφήσεις και κυλίσει λίγο το όχημα?

Με την κύλιση να σου πω την αλήθεια δεν το έχω τσεκάρει.....το όλο πρόβλημα όμως είναι μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο μετά στρώνει. Απο την μία υποπτεύομαι τις βαλβολινες . Το πρόβλημα ξεκίνησε με τις μαμά βαλβολινες
αλλά παραδουλεμένες.Πριν 5.000km έβαλα τις Total gl4 75w90 χωρίς καμία βελτίωση. Αν ήθελε αλλαγή σετ δεν θα το έκανε συνεχόμενα και ζεστό? Αυτό με μπερδεύει.
Δοκίμασα κάτι άλλο όμως ....σταματημένος και αφότου τελικά μου έχει πάρει την 1η με το κόλπο της 3ης ...αν ξαναβάλω νεκρά , αφήσω συμπλέκτη και μετα ξαναπατησω η 1η μπαίνει. Αν όμως κάνω λίγα μέτρα....σταματήσω παλι και βγαλω νεκρά , και ξαναπατησω για 1η παλι δεν την παίρνει. Και παλι επαναλαμβανω όλο αυτό μέχρι να ζεσταθεί !


Δημοσιεύσεις: 333
Το πεντάλ του συμπλέκτη σου έχει βαρύνει?
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/


Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: Volos

kostas έγραψε:
Το πεντάλ του συμπλέκτη σου έχει βαρύνει?

Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω Κώστα....βαρύ δε το λες. Σήμερα όμως που πήγα να αγοράσω σιαγονες για πίσω και ρώτησα και για την τιμή του set exedy ο τύπος μου είπε πρωτου κάνω ότιδηποτε να πετάξω τις Total και να βάλω της μανισιες βαλβολινες.Ειναι ο δεύτερος που μου το λέει και μάλλον θα ξεκινήσω από εκεί πρώτα. Ότι αποτέλεσμα έχω θα ενημερώσω προς γνώσιν όλων.


Επιστροφή στο Αναρτήσεις-Πλαίσιο-Μετάδοση