Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Ότι αφορά τα φρένα και τα συστήματα αντιολίσθησης, ευστάθειας κτλ.
Απάντηση
kutolalakis
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2015 2:57 pm

Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Δημοσίευση από kutolalakis »

Έχω ένα Terios facelift 2009,αλλάζω τακάκια(δεύτερα της Daihatsu στο συνεργείο της Daihatsu,τού εμπορίου,κλπ)σταθερά στις 15.000 με 16.000 χλμ πρώτη φορά 25 χρόνια οδηγός παθαίνω κάτι τέτοιο.Η δε Daihatsu λέει πως έτσι πρέπει να αλλάζονται τα τακάκια !!!!!! Κανείς να μού λύσει αυτήν την απορία;
Επίσης παρατήρησα ότι οι δισκόπλακες μου (είναι οι χοντρές ΜΗ αεριζόμενες) αν καί τις άλλαξα στα 107.000 χλμ "ανάβουν" σε αποστάσεις άνω των 30 χλμ.Κάποιος να με βοηθήσει με τα 2 αυτά προβλήματα; Τα "έψαξα" καί με φίλο μηχανικό(μέχρι πού έβγαλα την ασφάλεια ABS,μήπως φταίει αυτή γιά την υπερθέρμανση)αλλά δεν καταλήξαμε πουθενά.
Σας ευχαριστώ πολύ γιά τον χρόνο σας καί την ανάγνωση τού προβλήματος μου.
geovil
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm

Re: Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Δημοσίευση από geovil »

Εγω φιλε μου ,που εχω μοντελο 2009,προ facelift,αν και εχω κανει μονο 40.000 χιλιομετρα,δεν εχω αλλαξει ακομα τακακια,και απ οτι εχω δει εχουν ακομα ζωη και πιστευω οτι θα με βγαλουν μεχρι τα 50.000 χιλιομετρα.Το δικο μου εχει αεριζομενες δισκοπλακες.
Τα χιλιομετρα που αναφερεις,τα θεωρω πολυ λιγα για αλλαγη τακακια,και κυριως για ιαπωνικο αυτοκινητο.
Θα μπορουσες να μας διευκρινισεις αν εχεις την καλοσυνη τα παρακατω?

1) Το προβλημα των συχνων αλλαγων το εχεις απο καινουργιο?το εχεις παρει καινουργιο ή μεταχειρισμενο?

2)Ειναι αυτοματο σαζμαν?

3)Οταν λες "δεύτερα" Daihatsu τακακια,εννοεις "μαμα" τακακια Daihatsu,αλλα δευτερης ποιοτητας ή διαλογης?Και οταν λες "του εμποριου" τι εννοεις?Καποια τακακια που κανουν για Terios αλλα ειναι μαρκα πχ. ferodo,grantex,valeo?

4)Οι δισκοπλακες που αλλαξες,ειναι "μαμα" Daihatsu,ή καποια αλλη μαρκα που κανει για το Terios?

5)Πώς το βλεπεις το αυτοκινητο στο φρεναρισμα? Ανταποκρινεται κανονικα ή το πενταλ εχει την αισθηση του "σφουγγαριου" που λεμε? Θελει αρκετη δυναμη το πενταλ του φρενου οταν ειναι κρυο?Οταν ειναι ζεστο?

6)Οταν αλλαζουμε τα τακακια,στα πρωτα 500 περιπου χιλιομετρα,πρεπει να παταμε μαλακα το φρενο για να πατησουν και να τα κανουμε να συνεργαζονται με τις δισκοπλακες οσο το δυνατον καλυτερα........αν αρχισουμε τα αποτομα και δυνατα φρεναρισματα,τα καιμε τα τακακια........πιθανοτατα αυτο θα σου ειναι γνωστο αφου εχεις τοσα χρονια που ασχολεισαι με το αυτοκινητο.

7)Χωρις καμμια διαθεση να σε προσβαλλω,μηπως χρησιμοποιεις αρκετα τα φρενα σου?........δηλαδη πολλες φορες,κι εγω το κανω μερικες φορες,επειδη βιαζομαι,επιταχυνω αποτομα και πεφτω στα φρενα αποτομα.....αν οδηγεις συνεχεια ομως ετσι,θεωρω οτι η φθορα των φρενων ειναι μεγαλυτερη.

8)Ειναι τσεκαρισμενο οτι αφηνοντας το πενταλ του φρενου,τα τακακια επιστρεφουν πισω και δεν εξακολουθουν να τριβονται ελαφρα πανω στις δισκοπλακες την ωρα που κινειται το αυτοκινητο? Γιατι να αναβουν τα φρενα μετα απο 30 χιλιομετρα πορειας,ειναι αποριας αξιον...

9)Το συνεργειο που κανει ολες αυτες τις επισκευες ειναι συνεργειο Daihatsu εξουσιοδοτημενο ή καποιο αλλο συνεργειο που το εμπιστευεσαι?

Ζητω συγγνωμη αν μακρυγορω και αν σου θετω τα ερωτηματα αυτα σαν να γραφεις διαγωνισμα στο σχολειο,αλλα νομιζω οτι χρειαζονται διευκρινιση αυτα για να μπορεσουμε να βρουμε καποια πιθανη αιτια που σου δημιουργει το προβλημα...........
kutolalakis
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2015 2:57 pm

Re: Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Δημοσίευση από kutolalakis »

Το Terios είναι καινούργιο τού 2009,το συντηρώ σε εξουσιοδοτημένο Service Daihatsu.Έχει κανονικό-μηχανικό σαζμάν όχι αυτόματο.
Όσον αφορά τα τακάκια : μετά τις 1-2 πρώτες αλλαγές(όπου έβαζα τα αυθεντικά,ΛΟΓΩ κόστους καί μόνο αργότερα έβαλα δεύτερα της Daihatsu στο συνεργείο πού κάνω service,όσο γιά τού εμπορίου : όταν μετά από 1-2 αλλαγές των δεύτερων της Daihatsu συνέχιζα να αλλάζω τακάκια στις 15.000-16.000 χλμ επιχείρησα να βάλω τού εμπορίου σε ένα συνεργείο φρένων με έναν έμπειρο φρενά,αποτέλεσμα το ίδιο αλλαγή σε 15.000-16.000.
Δισκόπλακες : "φορώντας" τις μαμά δισκόπλακες στα 107.00 χλμ είχαν κάνει ένα πολύ ψιλό δοντάκι καί συγχρόνως είχαν πάρει ένα περίεργο χρώμα.Από το συνεργείο με προέτρεψαν να τις αλλάξω,το έβλεπα καί εγώ ότι κάτι δεν πήγαινε καλά καί από το να κάνω ένα ψιλορεκτιφιέ όπως κάναμε παλιά είπα να τις αλλάξω.Βρήκα λοιπόν ένα ζευγάρι ιδίων διαστάσεων,ένα καλό ζευγάρι τακάκια(είναι της εταιρείας πού προσφάτως αγόρασε την Volvo,μού διαφεύγει το όνομα τώρα,δοκιμασμένες σε άλλα οχήματα όπως καί τα τακάκια).Δυστυχώς όμως οι δισκόπλακες συνεχίζουν να ανάβουν σε διαδρομές 30 χλμ πού το έχω τσεκάρει.
Τα φρένα μου όταν είναι κρύα,είναι ελαφρώς λίγο σκληρά(όταν το όχημα δεν έχει κινηθεί καθόλου ,από στάση καί γιά μικρό χρονικό διάστημα 2-3 λεπτά μάξιμουμ)κατόπιν είναι άκρως φυσιολογικά.Όταν δε το όχημα κάνει ταξίδι έχει άψογη αντίδραση.
Στο στρώσιμο έκανα ότι ακριβώς περιγράφεις.
Τέλος όσον αφορά την οδήγηση μου(καί δεν με προσβάλεις καθόλου,αντιθέτως με βοηθάς να κατανοήσω κάτι πού με έχει τρελάνει καί σε ευχαριστώ πολύ για αυτή σου την βοήθεια)είναι πότε νορμάλ καί πότε όπως γράφεις πλακώνομαι στα φρένα όταν βιάζομαι πολύ(συνέπεια της τρέλας τού δεν προλαβαίνω).
Καί αφού σε ευχαριστήσω καί πάλι γιά τον χρόνο σου καί την βοήθεια σου,να εκφράσω μιά απορία μου :είναι δυνατόν ένα όχημα τού 2009 με τελικό κόστος 24.500 ευρώ να φοράει χοντρές δισκόπλακες της περασμένης 15ετίας καί όχι αεριζόμενες όπως τα προηγούμενα μοντέλα;είναι λογικό να σού απαντά η αντιπροσωπεία ότι αλλάζεις τακάκια κάθε 15.000 χλμ ; Με έχει τρελάνει το όλο θέμα γιά ένα όχημα πού κατά τα άλλα μού αρέσει πολύ.
Άβαταρ μέλους
g.koytrias
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 12:30 pm
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Δημοσίευση από g.koytrias »

Φίλε μου θεωρώ το να αλλάζεις τακάκια κάθε 15-16.000 χλμ υπερβολική. Απορώ πώς γίνεται η ίδια η εταιρεία ή μηχανικός της να θεωρεί φυσιολογικό να αλλάζεις τακάκια σε τόσα λίγα χλμ. Ακόμα κι εγώ που έχω αυτόματο κιβώτιο άλλαξα τακάκια στις 40.000χλμ. Τώρα ο λόγος που γίνεται αυτό σε σένα δεν μπορώ να το εξηγήσω καθ΄ότι δεν είμαι ειδικός.
Ίσως ο Dr (Pesketzis) του Club να μπορέσει να σου δώσει απάντηση και λύση στο πρόβλημά σου. :)
TERIOS II 1500cc A/T
VSC-TRC, DAC-HAC
PESKETZIS UNDERCOVER
BODY LIFT 2.5cm BiMors
Continental CrossContact A/T
Άβαταρ μέλους
zchrisz
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευ Μάιος 21, 2012 11:27 pm

Re: Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Δημοσίευση από zchrisz »

Σε terios 2009 και με 51.000 χιλ. ακόμα δεν έχω αλλάξει τακάκια !
16.000 και αλλαγη μου φαίνονται υπερβολικά λίγα !!!
Χωρίς να είμαι ειδικός , μήπως το πρόβλημα είναι στις δαγκάνες ;
( είναι πολύ σφιχτές ή κολλάνε... )
Εικόνα
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Δες πότε πρωτοεμφανίσθηκε το πρόβλημα και θυμήσου τι είχες κάνει ή τι είχε γίνει στο σύστημα των φρένων σου πριν την εμφάνιση του προβλήματος.

Η αφαίρεση της ηλεκτρολογικής ασφάλειας τήξεως για την διακοπή της λειτουργίας του ABS δεν σου εξασφαλίζει ότι δεν φταίει το σύστημα ABS.
Η ηλεκτροϋδραυλική μονάδα του ABS λειτουργεί με ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες και, ενδεικτικά, αν κάποια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα έχει κολλήσει σε "λάθος" θέση τότε θα συνεχίσεις να έχεις πρόβλημα.

Συμπερασματικά, έλεγξε όλο το σύστημα των φρένων σου (δαγκάνες, τρόμπα, υγρά, ABS, κλπ).
Αναμένουμε νέα σου.
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή τακάκια κάθε 16.000 χλμ Terios 2009,είναι λογικό;

Δημοσίευση από Pesketzis »

Αυτό που γράφεις φίλε μου είναι υπερβολικό. Δεν είναι δυνατόν να αλλάζεις τακάκια σε τόσο λίγα χιλιόμετρα.
Τόσα χρόνια αντιπρόσωπος της Daihatsu δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο για κανένα μοντέλο της, εκτός μιας περίπτωσης ενός πιτσιρικά ο οποίος οδηγούσε λες και των κυνηγούσαν 1000 περιπολικά και προσπαθούσε να τους ξεφύγει. Ναι αυτός μέχρι που το πούλησε και πήρε ένα golf 1,8 Turbo αν θυμάμαι καλά, άλλαζε τακάκια κάθε 15000 χιλιόμετρα.
Φυσικά φαντάζομαι πως αν και εσύ οδηγείς κάπως έτσι τότε δεν θα έμπαινες στον κόπο να μας γράψεις την ιστορία σου. Οπότε το μόνο σίγουρο είναι πως κάποιο πρόβλημα υπάρχει με το σύστημα πέδησης σου η τα τακάκια και οι δίσκοι που του έχεις βάλει είναι για τα ανάθεμα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα & Συστήματα ABS, VSC, TRC, DAC, HAC”