Η ψυχοθεραπεία μου

Παρουσιάστε μας τον Τέρη σας!
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Έτσι ήταν ...
20150607_144233.jpg
27.JPG
28.JPG
Ανάρτηση Giz για Terios2 1500 (4 Αμορτισέρ με τα πίσω ρυθμιζόμενα Pro Comp, 4 ελατήρια, ρυθμιζόμενα πάνω μπράτσα πίσω, ρυθμιζόμενη πανάρ), αποστάτες +2,5 εκ. πίσω, ψήλωμα από αναρτήσεις +5 εκ. εμπρός και +9,5 εκ. πίσω.
Ζάντες αλουμινίου RCD 7.00Χ16 με ελαστικά BLACK-STAR DAKOTA 235/60-16, +2 εκ. διάμετρος, ψήλωμα από ελαστικά +1 εκ. ύψος.
Συνολικό ψήλωμα από ανάρτηση και ελαστικά +6 εκ. εμπρός και +10,5 εκ. πίσω.
Δίσκος συμπλέκτη 8φτερος κεραμικομεταλλικός ιδιοκατασκευή, ενισχυμένο πλατό ιδιοκατασκευή, προσαρμοσμένο βολάν ιδιοκατασκευή, ενισχυμένο ρουλεμάν συμπλέκτη.
Ενισχυμένο διαφορικό πίσω.

Έτσι θα γίνει ...
20150620_234432.jpg
20160727_070755.jpg
Γενική περιγραφή σε επόμενο στάδιο ...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NEKTARIOS την Κυρ Δεκ 04, 2016 11:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
daiterios
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
Επικοινωνία:

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από daiterios »

Νεκτάριε καλή επιτυχία στο project σου.
Από ότι βλέπω πηγαίνεις για μεγάλες αλλαγές και εύχομαι με το καλό να το τελειώσεις.
Κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το θέμα της ροπής, δηλαδή βλέπω ότι θα τοποθετήσεις τα παρακάτω
Δίσκος συμπλέκτη 8φτερος κεραμικομεταλλικός ιδιοκατασκευή, ενισχυμένο πλατό ιδιοκατασκευή, προσαρμοσμένο βολάν ιδιοκατασκευή, ενισχυμένο ρουλεμάν συμπλέκτη
αλλά δεν βλέπω κάποια βελτίωση σχετικά με το θέμα της ροπής, αλλά παρά μόνο με την διαχείρηση της ροπής, θεωρώ ότι με την τοποθέτηση των παραπάνω ελαστικών τα αμάξι θα χρειαστεί σίγουρα μεγαλύτερη ροπή.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Γεια σου Daiterios!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές!!

Δεν θα τοποθετήσω "Δίσκο συμπλέκτη 8φτερο ... ". Τα χρησιμοποιώ ήδη εδώ και περίπου 20000Km και θα τα κρατήσω. Η συγκεκριμένη περιγραφή είναι στο "έτσι ήταν"!
Και γράφω "έτσι ήταν" διότι κάποια εξαρτήματα βελτίωσης που χρησιμοποιούσα όταν τραβήχτηκαν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες (δεν είχα τότε φορεμένο το κιτ συμπλέκτη) τα έχω αφαιρέσει προς πώληση (ήδη έχει πωληθεί μέρος τους) για να προχωρήσω την τελική μετατροπή :D

Για το ερώτημα σου όσον αφορά την αύξηση της ροπής αλλά και για την συνολική ιδέα της τελικής μετατροπής, θα δεις σε συνέχεια μου σύντομα ;)
daiterios
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
Επικοινωνία:

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από daiterios »

Σχετικά με την συνέχεια κάτι έχει πάρει το αυτί μου :) :) :)
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

daiterios έγραψε:Σχετικά με την συνέχεια κάτι έχει πάρει το αυτί μου :) :) :)
Ή έχεις βιονικό αυτί ή με μαρτυρήσανε! :lol:
daiterios
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
Επικοινωνία:

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από daiterios »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: έχω τις άκρες μου και μου τα λένε :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
manos man.
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:26 pm
Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από manos man. »

Νεκτάριε προχώρα τα σχέδια!!!
Αντε να γίνει πραγματικό ΤΕΡΑΣ!! ;)
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
Άβαταρ μέλους
goranterios
Δημοσιεύσεις: 623
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 31, 2013 1:33 pm
Τοποθεσία: Γαλατσι

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από goranterios »

Νεκτάριε με το καλό να το δούμε ολοκληρωμένο το όχημα :!: :!: :!: :!:
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Λοιπόν ...
Να πω τα βασικά, για να καταλάβετε καλύτερα και τον τίτλο "Η ψυχοθεραπεία μου"!

Το αρχικό σχέδιο ήταν να βάλω όσο μεγαλύτερους τροχούς για τους υπάρχοντες θόλους (με κόψιμο εμπρός στο πίσω μέρος από την μεριά των πορτών), κοντές σχέσεις με άλλο τράνσφερ και άλλο άκαμπτο άξονα πίσω.

Στη συνέχεια το σχέδιο τροποποιήθηκε (και είναι ακόμα σχετικά ρευστό όσον αφορά την υλοποίησή του).
Το 2ο σχέδιο προέβλεπε πλήρες εμπρός και πίσω σύστημα ανάρτησης (με το εμπρός σύστημα να είναι Μακφέρσον ή διπλά ψαλίδια, πίσω άκαμπτος) και μετάδοσης κίνησης από ίδιο αυτοκίνητο για να υπάρχει περισσότερη σιγουριά (;) για την ορθή λειτουργία του ABS, με διαφορικά που να υπάρχουν κατασκευαστές για τα οποία δίνουν lockers, με μεγάλους τροχούς, με αντιστάθμιση της τελικής σχέσης μετάδοσης λόγω των μεγαλύτερων τροχών και με μόνιμη τετρακίνηση.

Στη συνέχεια το σχέδιο αναθεωρήθηκε και πάλι (χωρίς να έχει κλειδώσει) με την παράλληλη διερεύνηση για εμπρός διαφορικό να μπει ένα από πίσω άκαμπτο άξονα, με πλύμνες που να είναι ελεύθερες και με δυνατότητα να κλειδώνουν.

Σε επόμενη περιγραφή θα μπω σε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες.

Ενδεικτικά για να γίνει πιο κατανοητό το μέγεθος και οι δυσκολίες (υποστήριξη από την γυναίκα μου που διαφωνεί κάθετα με αυτό που κάνω αλλά με στηρίζει με την αγάπη της), η συλλογή ανταλλακτικών από άλλα αυτοκίνητα και από Terios, λοιπών εξαρτημάτων καθώς και εργασιών από άλλους για το συγκεκριμένο σχεδιασμό (προσοχή, όχι ότι έχω ξοδέψει για τις μετατροπές που είχα κάνει μέχρι τώρα) έχει ξεκινήσει εδώ και 4 χρόνια περίπου, είναι μέχρι στιγμής στα 19 χιλιάρικα και υπολογίζω ότι θα χρειασθούν επιπλέον έως και 18 χιλιάρικα για να ολοκληρωθεί όπως το θέλω.
Τα χρήματα που έχω δώσει θα ήταν λιγότερα αν ξεκινούσα τώρα με αυτά που έχω μάθει.
Από τα επιπλέον χρήματα μπορεί να γίνει έκπτωση στα σχέδια μου χωρίς να γίνει σημαντική έκπτωση στην λειτουργικότητα, ασφάλεια και διασκέδαση, οπότε αυτό θα προσπαθήσω.
Οι αγορές μηχανημάτων και εργαλείων για να γίνουν εργασίες από εμένα, καθώς και οι άπειρες ώρες μελέτης και αφιέρωσης χρόνου, είναι κόστος που δεν το συμπεριλαμβάνω παραπάνω.
Προκαταβολικά γνωρίζω ότι αρκετά ανταλλακτικά και εξαρτήματα θα περισσέψουν ή ήδη περισσεύουν (κάποια αγοράσθηκαν με αυτό τον σκοπό), οπότε όταν έρθει η ώρα να πωληθούν θα μειωθεί λίγο το άνω κόστος.

Συμπερασματικά, τα άνω δεν βασίζονται σε καμία λογική, ξεκάθαρα, είναι ψυχοθεραπεία, είναι κέφι για το μυαλό, είναι κέφι με το να αισθάνομαι καλά ότι σε τεχνικό επίπεδο μαθαίνω, είναι κέφι με το να κάθομαι με τις ώρες μετά από μία σχεδίαση ή κατασκευή μου και να την απολαμβάνω.
Για τα υπόλοιπα, κάνω παράλληλες κινήσεις, όπως το να διαβάζω το βιβλίο "Η ουράνια προφητεία" του James Redfield το οποίο και σας το προτείνω, να περνάω λίγο περισσότερο χρόνο με τους φίλους μου, να βλέπω την μητέρα μου περισσότερο, να βλέπω τις ομορφιές γύρω μου και να το κυριότερο να απολαμβάνω το χαμόγελο της γυναίκας μου όταν με αγκαλιάζει με το που επιστρέφω από την εργασία.

Η τεχνική συνέχεια σύντομα.
Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από kostas »

Νεκτάριε καλή συνεχεία στην μετατροπή σου αφού σε γεμίζει πιστεύω πως θα έχεις καλό αποτέλεσμα.Διάλεξες δύσκολο αυτοκίνητο και θα είσαι ο πρώτος στην Ελλάδα που θα το τολμήσει καθώς δεν θα μπορείς να κάνεις πίσω αν αρχίσεις το κόψε-ράψε.
θα σου πρότεινα να έβρισκες ένα αλλο τεριος με προβλήματα(άξονες μηχανή κ.α) σε πράγματα που έτσι κι αλλιώς δεν θα τα χρειαστείς και να παίξεις χωρίς ενδοιασμούς κρατώντας το τεριος σου στην τωρινή κατάσταση.

πχ 6.600 κανει αυτο http://www.car.gr/8865586-daihatsu-terios αν πουλήσεις κινητήρα άξονες ζαντολαστιχα και άλλα που δεν χρειάζεσαι το κόστος για την βάση πέφτει αρκετά ;)
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παρουσίαση αυτοκινήτων των μελών”