Η ψυχοθεραπεία μου

Παρουσιάστε μας τον Τέρη σας!
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

kostas έγραψε:Νεκτάριε καλή συνεχεία στην μετατροπή σου αφού σε γεμίζει πιστεύω πως θα έχεις καλό αποτέλεσμα.Διάλεξες δύσκολο αυτοκίνητο και θα είσαι ο πρώτος στην Ελλάδα που θα το τολμήσει καθώς δεν θα μπορείς να κάνεις πίσω αν αρχίσεις το κόψε-ράψε.
θα σου πρότεινα να έβρισκες ένα αλλο τεριος με προβλήματα(άξονες μηχανή κ.α) σε πράγματα που έτσι κι αλλιώς δεν θα τα χρειαστείς και να παίξεις χωρίς ενδοιασμούς κρατώντας το τεριος σου στην τωρινή κατάσταση.

πχ 6.600 κανει αυτο http://www.car.gr/8865586-daihatsu-terios αν πουλήσεις κινητήρα άξονες ζαντολαστιχα και άλλα που δεν χρειάζεσαι το κόστος για την βάση πέφτει αρκετά ;)
Γεια σου Κώστα.
Σε ευχαριστώ για την θετική σκέψη και υποστήριξη.

Έχω σκεφτεί να κρατήσει το Terios μου η γυναίκα μου και να αγοράσω ένα άλλο με ESP, μέχρι 8000-8500€ αντί 6500-7000€ ενός χωρίς ESP.
Δεν έχω όμως άμεσα διαθέσιμα αυτά τα χρήματα, ειδικά για αυτή την κίνηση.
Έχω σκεφτεί να συντηρήσω-επισκευάσω το Clio για να κινούμαι και έτσι να ασχοληθώ με το Terios με ηρεμία, χρειάζομαι όμως αρκετό χώρο (που δεν έχω τόσο) και ένα αναβατόριο δικόλωνο (που δεν έχω επίσης το χώρο να το βάλω) ή άλλο τρόπο να το σηκώνω (έχω βρει αρκετούς και σκέφτομαι να φτιάξω κάτι).

Έτσι αυτό που αποφάσισα για τώρα είναι να φτιάχνω τμήματα του αυτοκινήτου για να τα εγκαθιστώ επίσης τμηματικά.
Αυτό με βοηθάει γιατί σπάω το όλο σε επιμέρους εργασίες ευκολότερα διαχειρίσιμες, αν και αλληλένδετες.
Έτσι ασχολούμαι ανάλογα τα κέφια μου και τις τότε οικονομικές μου δυνατότητες.
Επίσης ολοκληρώνοντας μέρος του όλου, αισθάνομαι καλύτερα και παίρνω και λίγο δύναμη για την συνέχεια!
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Ας μπούμε και στα βασικά τεχνικά, βήμα-βήμα λόγω διαθέσιμου χρόνου.


ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ

Πλήρες σύστημα από άλλο αυτοκίνητο (γέφυρα, ψαλίδια κάτω, ψαλίδια πάνω, αμορτισέρ, ελατήρια, διαφορικό, ημιαξόνια, ακραξόνια, πλύμνες, αισθητήρια ABS, δισκόφρενα, δαγκάνες, υδραυλική κρεμαγιέρα, κολώνα τιμονιού, αντιστρεπτική δοκός).
Υποψήφια 5 αυτοκίνητα. Έχω επιλέξει και αγοράσει τα άνω.
Σκοπός να κολληθεί η άνω γέφυρα κάτω από την γέφυρα του Terios. Έχω αγοράσει δύο γέφυρες Terios, δύο πλύμνες και δύο ψαλίδια.
Η ένωση θα γίνει έτσι ώστε οι νέοι τροχοί να έρθουν πιο μπροστά από τους κανονικούς.
Αν χρειασθεί να κατέβουν επιπλέον οι γέφυρες μετά τη κόλληση τους (λόγω ελαστικών και επιθυμητής προς τα πάνω διαδρομής των αμορτισέρ), αυτό θα γίνει με αποστάτες πάνω από την γέφυρα του Terios.

Τα πάνω ψαλίδια θα γίνουν ιδιοκατασκευή, μονόμπρατσα, διότι λόγω κλίσης των αμορτισέρ-ελατηρίου αυτό δεν θα μπορεί να περάσει μέσα από το πάνω ψαλίδι.

Τα κάτω ψαλίδια θα τροποποιηθούν για να υποδεχθούν την κάτω βάση του αμορτισέρ-ελατηρίου η οποία θα είναι και ρυθμιζόμενη αριστερά-δεξιά και εμπρός-πίσω. Αν τα κάτω ψαλίδια είναι μαντεμένια-χυτά, τότε πιθανόν να φτιαχτούν νέα σιδερένια.

Τα αμορτισέρ-ελατήρια θα στηρίζονται σε top mounts ιδιοκατασκευή ρυθμιζόμενα λόγω λιπαινόμενου σφαιρικού συνδέσμου και βάσης ρυθμιζόμενης εμπρός-πίσω. Τα έχω σχεδιάσει και κατασκευάσει.

Τα αμορτισέρ-ελατήρια θα είναι coil-over, ρυθμιζόμενα, με χωριστό δοχείο, σεταρισμένα για το τελικό αυτοκίνητο. Έχω επιλέξει εταιρίες και μοντέλα.
Θα υπάρχει επίσης αερανάρτηση για παράλλλη χρήση στην άσφαλτο με τα coil overs. Έχω επιλέξει εταιρίες και μοντέλα.
Θα υπάρχουν υδραυλικά bump stops. Έχω επιλέξει εταιρίες και μοντέλα.

Η άνω υδραυλική κρεμαγιέρα, για λόγους ασφάλειας και λόγω μεγάλων ελαστικών, θα λυθεί, θα αντικατασταθούν όλα τα αναλώσιμα και θα ελεγχθεί για την ορθή της λειτουργία. Αυτό έχει γίνει.

Το διαφορικό θα αντικατασταθεί από άλλο που θα μπορεί να κλειδώνει. Έχει αγορασθεί.
Υπάρχει η σκέψη, λόγω του αλουμινένιου κελύφους του και πιθανής αδυναμίας αυτού, να αντικατασταθεί από αντίστοιχο έτοιμο σιδερένιο (ακριβό) ή από ιδιοκατασκευή από πίσω άκαμπτο άξονα του ιδίου αυτοκινήτου. Ο 2ος άκαμπτος άξονας έχει αγορασθεί.
Η μετατροπή έχει σχεδιασθεί στα βασικά. Δεν ξέρω αν θα προχωρήσω διότι θα έχει επιπλέον κόστος και θα πρέπει να ξαναγοράσω διαφορικό που να κλειδώνει, μου αρέσει όμως η ιδέα του μαντεμένιου εμπρός κελύφους και του μεγαλύτερου διαφορικού, ίδιου με το πίσω.

Διερευνώ την πιθανότητα να κάνω τις πλύμνες ελεύθερες που να κλειδώνουν, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα από ένα 2ο από τα υπόλοιπα 5 υποψήφια αυτοκίνητα.
Οι πλύμνες αυτές μαζί με τα συστήματα κλειδώματος, δισκόφρενα, δαγκάνες, βάσεις δαγκανών και ημιαξόνια έχουν αγορασθεί.
Οι πλύμνες του εμπρός συστήματος του 1ου αυτοκινήτου είναι μόνιμα εμπλεκόμενες. Θέλω να τις κρατήσω λόγω συνεργασίας αισθητηρίων και δακτυλίων ABS με το αντίστοιχο πίσω σύστημα ή να τις τροποποιήσω αν χρειασθεί.

Δισκόφρενα αεριζόμενα διάτρητα ή με χαρακιές στα 300+mm διάμετρο και 4έμβολες δαγκάνες. Αυτό θα γίνει με το τέλος της όλης μετατροπής.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NEKTARIOS την Τετ Δεκ 07, 2016 1:57 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

ΠΙΣΩ ΣΥΣΤΗΜΑ

Πίσω σύστημα πλήρες (άκαμπτος άξονας, κάτω μπράτσα, πάνω μπράτσο, αντιστρεπτική, αμορτισέρ, ελατήρια, δισκόφρενα , δαγκάνες, χειρόφρενο, λεβιές χειροφρένου, αισθητήρια ABS). Έχουν αγορασθεί δύο.

Διαφορικό που να κλειδώνει. Έχει αγορασθεί.

Ενισχυμένα ημιαξόνια. Έχουν αγορασθεί.

Ενισχυμένο καπάκι διαφορικού. Το έχω σχεδιάσει, έχω αγοράσει τα υλικά, έχω ξεκινήσει την κατασκευή του.

Ενίσχυση του άκαμπτου άξονα με γέφυρα από την πάνω του πλευρά. Η γέφυρα θα φιλοξενεί την ρυθμιζόμενη στήριξη του πάνω μπράτσου (ανάρτηση 3 σημείων, εξέτασα και την περίπτωση συνδέσμου Watt αλλά κατέληξα σε στήριξη 3 σημείων) και θα συνδέεται και με το μαντεμένιο κέλυφος του διαφορικού. Το έχω σχεδιάσει, έχω αγοράσει τα υλικά, έχω ξεκινήσει την κατασκευή του.

Πάνω μπράτσο ρυθμιζόμενου μήκους. Στήριξη σε σφαιρικούς συνδέσμους. Το έχω σχεδιάσει. Έχω αγοράσει μέρος των υλικών.

Κάτω μπράτσα ρυθμιζόμενου μήκους. Στήριξη με silent blocks και σφαιρικούς συνδέσμους. Στήριξη στον άκαμπτο άξονα σε ρυθμιζόμενες βάσεις. Μήκος μεγαλύτερο από το εργοστασιακά. Στερέωση στο αμάξωμα πιο μπροστά και πιο κάτω από τα εργοστασιακά. Το συνολικό μήκος θα είναι τέτοιο που θα φέρνουν τον πίσω άκαμπτο άξονα πιο πίσω από τον εργοστασιακό. Το έχω σχεδιάσει. Έχω αγοράσει μέρος των υλικών.

Αντιστρεπτική δοκός. Θα παραμείνει του συστήματος. Θα υπάρχουν διαφορετικά σημεία στερέωσης της για να μεταβάλετε το ποσοστό συμμετοχής της στην οδηγική συμπεριφορά του πίσω μέρους.

Αμορτισέρ-Ελατήρια coil-overs. Χωριστό δοχείο. Ρυθμιζόμενα. Ρυθμισμένα για το αυτοκίνητο. Έχω επιλέξει εταιρίες και μοντέλα.
Θα υπάρχει επίσης αερανάρτηση για παράλλλη χρήση στην άσφαλτο με τα coil overs. Έχω επιλέξει εταιρίες και μοντέλα.
Θα υπάρχουν υδραυλικά bump stops. Έχω επιλέξει εταιρίες και μοντέλα.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Η βασική αρχή είναι να τοποθετηθούν 2 κιβώτια και 1 τράνσφερ με ενδιάμεσους προσαρμογείς.

Το 1ο κιβώτιο θα παραμείνει του Terios. Αγόρασα όμως κιβώτιο πλήρες Terios για να το έχω διαθέσιμο για την κατασκευή των προσαρμογέων.

Για το 2ο κιβώτιο είχα καταλήξει σε δύο επιλογές (Στην αρχική αξιολόγηση υπήρχαν κιβώτια και χειροκίνητα και αυτόματα, προτίμησα να εστιάσω στα χειροκίνητα).
Επέλεξα και αγόρασα το μικρότερο σε μήκος, το οποίο είναι πεντατάχυτο (Αγοράσθηκε πλήρες, κιβώτιο-τράνσφερ, το τράνσφερ αυτό δεν ήταν επιλέξιμο).

Για τράνσφερ εστίασα σε δύο επιλογές.
Η 1η επιλογή δίνει λειτουργία πίσω κίνησης 1:1 με αυτόματη μετάδοση κίνησης και εμπρός σε περίπτωση σπιναιρίσματος των εμπρός τροχών και δυνατότητα κλειδώματος με μειωτήρα. Το αγόρασα μαζί με τον επιλογέα του.
Η 2η επιλογή δίνει λειτουργία πίσω κίνησης 1:1, τετρακίνηση ελεύθερη 1:1, τετρακίνηση κλειδωμένη 1:1, τετρακίνηση κλειδωμένη με μειωτήρα, νεκρά.
Το αγόρασα μαζί με τον επιλογέα του.
Κατέληξα ατην 2η επιλογή μου.

Προσαρμογέας μεταξύ κιβωτίου Νο1 (Terios) και κιβωτίου Νο2. Σχεδιάσθηκε και κατασκευάσθηκε.
Προσαρμογέας μεταξύ κιβωτίου Νο2 και τράνσφερ. Σχεδιάσθηκε και κατασκευάσθηκε.

Οι σχέσεις μετάδοσης είναι τώρα συνολικά 50 και είναι διαθέσιμες σε 10 σετ των 5.
Στα άνω δεν λαμβάνω υπόψη μου την επιλογή όπισθεν και στα δύο κιβώτια που δίνει την κοντύτερη σχέση μετάδοσης κίνησης προς τα εμπρός.
Η λειτουργία λοιπόν είναι: Επιλογή σχέσης στο 2ο κιβώτιο και στο τράνσφερ, αλλαγή σχέσεων από το 1ο κιβώτιο.

Μετάδοση κίνησης προς τα εμπρός και πίσω με άξονες και χρήση συνδέσμων σταθερής ταχύτητας, όχι σταυρών και διπλών σταυρών.
Έχω αγοράσει δύο άξονες για πίσω και δύο άξονες για εμπρός.
Οι άνω άξονες έχουν κεντρικό τμήμα σωλήνα. Εκτιμώ ότι θα καταλήξω όμως σε κατασκευή μασίφ αξόνων.
Άβαταρ μέλους
manos man.
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:26 pm
Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από manos man. »

:shock: :shock: :shock: :shock:

Τωρα που είδα όλο το σχεδιο μαζεμένο σοκαρίστηκα!!

Καλή επιτυχία Νεκτάριε!! ;)
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

manos man. έγραψε::shock: :shock: :shock: :shock:

Τωρα που είδα όλο το σχεδιο μαζεμένο σοκαρίστηκα!!

Καλή επιτυχία Νεκτάριε!! ;)
Έχει και συνέχεια, δεν τελείωσα!
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

ΤΡΟΧΟΙ

2 σετ από 5 ζαντολάστιχα το κάθε σετ.
Μειωτές πίεσης αέρα ελαστικών.

1ο σετ:

Ελαστικά τύπου 50-50, κατάλληλα για χιόνι.
Διαστάσεις 37Χ12,5-17, 315/70-17, 35Χ12,5-17 με αυτή την σειρά προτεραιότητας.
Δεν μπορώ λόγω κόστους να αγοράσω την 1η μου επιλογή διότι θα πρέπει να τα εισάγω εγώ. Επικοινωνία με αντιπροσωπεία Ελλάδας και κατασκευαστή στην Αμερική. Δεν έχουν αποφασίσει πότε θα τα φέρουν στην Ευρώπη. Βρήκα άκρη και από Αμερική και από Τουρκία. Αν έρθουν Ευρώπη αναμένω χαμηλότερη τιμή και θα είναι ευκολότερο. Περίμενα 1,5 χρόνο.
Κατέληξα σε 315/70-17. Αγοράσθηκαν.

Ζάντες αλουμινίου 9,5-10Χ17.
Έχω επιλέξει εταιρίες και μοντέλα.
Έχω καταλήξει σε 9,75Χ17. Θα παραγγελθούν τις επόμενες μέρες.

Θα χρειασθούν αποστάτες. Τελικό όφσετ -60. Έχουν κατασκευασθεί.

Σύστημα συγκράτησης του ελαστικού στην ζάντα.
Λόγω συμβατικής κατασκευής ζάντας, επιλέχθηκαν bead locks χωρίς βίδες (δείτε σε άλλο σημείο του forum σχετικό άρθρο μου).
Επιλέχθηκαν και αγοράσθηκαν 6 τμχ από Αμερική. Τα συγκεκριμένα είναι τα 1α παγκοσμίως που φτιάχτηκαν, ειδική παραγωγή, ταιριάζουν σε ζάντες πλάτους 7-10,5" αντί των έτοιμων που ταιριάζουν σε ζάντες 7-9".

2ο σετ.

Ελαστικά τύπου 10-90 καθαρά για λάσπη και μαλακά εδάφη. Έχω επιλέξει εταιρία και μοντέλο.
Διαστάσεις 38,5Χ15-16, 37Χ13-16, 37Χ13-17 με αυτή την σειρά προτεραιότητας.
Δεν μπορώ λόγω κόστους να αγοράσω την 1η και 2η μου επιλογή διότι θα πρέπει να τα εισάγω εγώ, δεν τα βρίσκω Ελλάδα. Επικοινωνία με χονδρέμπορους Ελλάδας και κατασκευαστή στην Αμερική. Ο κατασκευαστής δεν θα το φέρει στην Ευρώπη. Οι Έλληνες χονδρέμποροι δεν έχουν αποφασίσει αν και πότε θα τα φέρουν στην Ευρώπη. Βρήκα άκρη και από Αμερική και από Τουρκία. Τελικά βρήκα Ελλάδα ετοιμοπαράδοτα στοκ την 3η μου επιλογή. Αγοράσθηκαν.

Χάραξη ελαστικών, αλλαγή σχεδίου ελαστικού με στόχο την βελτιωμένη πρόσφυση σε πέτρες, χιόνι και πάγο χωρίς να χάσει στην λάσπη.
Το σχέδιο είναι έτοιμο.

Ζάντες αλουμινίου 7Χ17 ή αλουμινίου 8,25Χ17 ή σιδερένια 7-8Χ17.
Έχω επιλέξει εταιρία και μοντέλο σε αλουμινίου. Διερευνώ αυτές τις μέρες την σιδερένια με μετατροπή του όφσετ σε -60.

Αν δεν υλοποιηθεί η μετατροπή της σιδερένιας ή επιλεγεί αλουμινίου, οι αποστάτες για τελικό όφσετ -60 έχουν κατασκευασθεί.

Σύστημα συγκράτησης του ελαστικού στην ζάντα.
Λόγω ζάντας αλουμινίου συμβατικής κατασκευής, επιλέχθηκαν bead locks χωρίς βίδες (δείτε σε άλλο σημείο του forum σχετικό άρθρο μου).
Επιλέχθηκαν και αγοράσθηκαν 5 τμχ από Ελλάδα από στοκ για 16" ζάντα. Θα τροποποιηθούν για να ταιριάξουν στις 17". Αν αυτό αποτύχει θα παραγγείλω ξανά από Αμερική για 17".
Στην περίπτωση της σιδερένιας ζάντας, διερευνώ ταυτόχρονα με την αλλαγή του όφσετ την δυνατότητα να μου ενσωματώσουν και bead locks με βίδες.


Μειωτές πίεσης αέρα ελαστικών

3 σετ, το κάθε σετ έχει 4 μειωτές.
Το κάθε σετ θα είναι ρυθμισμένο σε μία πίεση.
Θα χρησιμοποιώ όλο το σετ κάθε φορά, ένα τμχ ανά τροχό, για κέρδος χρόνου.
Οι ρυθμίσεις που έχω επιλέξει είναι τα 18psi, 12psi και 5psi.
Έχουν αγορασθεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NEKTARIOS την Σάβ Δεκ 10, 2016 10:31 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

ΠΑΡΟΧΗ ΑΕΡΑ

Αεροσυμπιεστής διπλός (δύο αεροσυμπιεστές) με ενσωματωμένο αεροφυλάκιο για λειτουργία κλειδώματος διαφορικών, φούσκωμα ελαστικών κλπ. Αγοράσθηκε.
Επιπλέον αεροφυλάκιο αλουμινένιο ιδιοκατασκευή. Σχήμα ανάλογα με τον διαθέσιμο χώρο. Θα γίνει στο τέλος.
Παροχές αέρα σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου.


ΦΩΤΙΣΜΟΣ

1 μπάρα led κυρτή εμπρός που θα καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.
1 μπάρα led κυρτή πίσω που θα καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.
1 μπάρα led επίπεδη αριστερά πλάι.
1 μπάρα led επίπεδη δεξιά πλάι.
Για ποιοτικές και αξιόπιστες έχω καταλήξει, είναι όμως πολύ ακριβές. Θα ψάξω για οικονομικότερες που θα τις βελτιώσω σε όποιο σημείο μπορώ.


ΕΡΓΑΤΕΣ

1 εργάτης εμπρός, 12V, τουλάχιστον 9500 λιβρών, ασύρματη λειτουργία, χειροκίνητη απελευθέρωση συμπλέκτη-φρένου τυμπάνου, με σχοινί dynnema. Αγοράσθηκε.

1 εργάτης πίσω, 12V, τουλάχιστον 9500 λιβρών, ασύρματη λειτουργία, ασύρματη απελευθέρωση συμπλέκτη-φρένου τυμπάνου, με σχοινί dynnema. Επιλέχθηκε.
Είναι πολύ ακριβός. Αν δεν τα καταφέρω, θα αγοράσω τον ίδιο όπως τον εμπρός.


ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ

Σκαλοπάτια σταθερά, αμέσως κάτω από τις πόρτες, μέρος της πλαϊνής προστασία του αμαξώματος. Έχει σχεδιασθεί ο τρόπος στήριξης τους. Έχω καταλήξει σε διάφορα σχέδια. Θα φτιαχτούν στο τέλος.

Σκαλοπάτια αυτόματου ανοίγματος και κλεισίματος, για ευκολότερη πρόσβαση στο εσωτερικό. Θα τοποθετηθούν κάτω από και "μέσα" στα σταθερά σκαλοπάτια. Έχω ολοκληρώσει την βασική σχεδίαση.
Έχω επιλέξει ένα μοντέλο με λειτουργία πεπιεσμένου αέρα και ένα μοντέλο με λειτουργία ηλεκτροκινητήρων. Θα καταλήξω στο τέλος.


ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Δυναμό 150Α στην θέση του εργοστασιακού των 80Α. Αγοράσθηκε. Θα τοποθετηθεί στο τέλος.
Μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας και δυνατότητας παροχής ρεύματος. Αγοράσθηκε. Θα τοποθετηθεί στο τέλος.

Δυνατότητα για ανεξάρτητο κύκλωμα με το άνω. Επιπλέον δυναμό 320Α. Θα τοποθετηθούν 1 ή 2. Επιλέχθηκε εταιρία και μοντέλο.
2η μπαταρία πολύ μεγάλης χωρητικότητας και δυνατότητας παροχής ρεύματος.
Σύστημα συνεργασίας και ελέγχου του/των δυναμό των 320Α με την 2η μπαταρία. Έχει γίνει έρευνα, δεν έχω καταλήξει.
Τρόπος στήριξης, παροχής κίνησης, εύρεσης χώρου, είναι σε αρχικό στάδιο.
Αν τα καταφέρω στην τοποθέτησή του/τους, πιθανόν να μην τοποθετήσω τελικά το δυναμό των 150Α, η 2η μπαταρία να είναι ίδια με αυτή που έχω αγοράσει και το/τα δυναμό να φορτίζουν τις 2 μπαταρίες με ειδικό κύκλωμα/σύστημα ελέγχου φόρτισης. Έχω ερευνήσει για έτοιμα κυκλώματα/συστήματα, δεν έχω καταλήξει. Θα ξανασχοληθώ στο τέλος.

Στόχος είναι η απρόσκοπτη λειτουργία αεροσυμπιεστή, σκαλοπατιών, φώτων, εργατών και άλλων συστημάτων.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΡΩΝ

Θα ντυθεί το κάτω μέρος με ποδιές.
Οι ποδιές θα προσφέρουν προστασία από τα κτυπήματα, θα μειώνουν τον αεροδυναμικό θόρυβο, θα συμμετέχουν στην ακαμψία του αμαξώματος και θα επιτρέπουν την ψύξη.
Έχει γίνει η βασική σχεδίαση. Έχει επιλεγεί υλικό κατασκευής. Το τελικό σχέδιο θα υλοποιηθεί με το τέλος της μετατροπής.


ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ-ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ

Έχω μελετήσει τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου σε σύγκρουση μετωπική, πλαγιομετωπική και πλαϊνή.

Αρχικά, θα ενισχυθεί η υπάρχουσα δομή του αμαξώματος.
Αυτό συμπεριλαμβάνει και τις πόρτες.

Παράλληλα, στόχος είναι η κατασκευή ενός κλωβού ασφαλείας τέτοιου που θα βοηθήσει σε περίπτωση ανατροπής και συνεχόμενων περιστροφών κατά την πτώση του αυτοκινήτου σε οδήγηση εκτός δρόμου, ταυτόχρονα με προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης.
Επίσης, στόχος είναι ο κλωβός να είναι "δυσδιάκριτος", με ότι συνεπάγεται αυτό.

Τα άνω θα συνδυασθούν και με τις "ποδιές" προστασίας.

Η μελέτη μου έγινε βάση των γραφόμενων της εταιρίας, μελέτη βίντεο από συγκρούσεις του Terios, μελέτη τρακαρισμένων Terios, παρακολούθηση και ανάλυση βίντεο με θέμα την σχεδίαση και κατασκευή κλωβών ασφαλείας, μελέτη κλωβών ασφαλείας βάσει προγραμμάτων και βάσει διαφόρων προδιαγραφών, υλικά κατασκευής και μεθόδους-υλικά συγκόλλησης, δική μου προσέγγιση, κλπ.

Έχω εστιάσει σε υλικά κατασκευής και μεθόδους-υλικά συγκόλλησης ανάλογα την περίπτωση.


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Αρχικά ο κινητήρας θα μείνει ως έχει.
Από την αρχή βάζω μόνο 100άρα, χρησιμοποιώ κατάλληλο και ποιοτικό λάδι το οποίο αλλάζω τακτικά, αλλάζω το φίλτρο λαδιού.

Από πριν έρθει το αυτοκίνητο στα χέρια μου (έτη 2006-2007) είχα καταλήξει σε ένα βασικό σχέδιο, την τοποθέτηση τουλάχιστον ενός μηχανικού συμπιεστή.
Τελική επιλογή, δύο εταιρίες με ένα μοντέλο από κάθε μια. Κατέληξα σε μία εταιρία και ένα μοντέλο. Σήμερα, η εταιρία που έχω καταλήξει, παράγει και έναν πιο μικρό συμπιεστή που είναι το Νο2 μου, αν και σκέφτομαι να τον κάνω Νο1 επιλογή διότι από τον συμπιεστή με ενδιαφέρει η εύκολη περιστροφή του και η αύξηση της ισχύος λόγω του συμπιεστή από 1000 σαλ - 4000 σαλ.

Στην περίπτωση του ενός συμπιεστή, μελέτησα την κίνησή του από ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα καθώς και την (συνηθισμένη) κίνησή του από τον ίδιο τον κινητήρα.
Αν δεν μπορέσω τελικά λόγω οικονομικών να εφαρμόσω την ηλεκτροκίνηση, τουλάχιστον ελπίζω να μπορέσω να εφαρμόσω την μηχανική μετάδοση κίνησης.
Τότε, πριν 10 χρόνια περίπου, δεν υπήρχε εφαρμογή κίνησης από ηλεκτροκινητήρα.
Πριν 2-3 χρόνια είδα ότι άρχισε να εφαρμόζετε (από την μια εταιρία που έχω επιλέξει, σε συνεργασία με τεχνικό πανεπιστήμιο την εξέλιξαν) αλλά μόνο ως βοηθητικός για την τροφοδοσία ενός κύριου μηχανικού συμπιεστή ή συμπιεστή καυσαερίων και μόνο στην περίπτωση της ανάγκης για στιγμιαία αύξηση της ταχύτητας περιστροφής της φτερωτής του κύριου συμπιεστή.
Η δική μου προσέγγιση, ως πρώτη επιλογή, ήταν και παραμένει, ο ηλεκτροκίνητος μηχανικός συμπιεστής να είναι ο κύριος συμπιεστής.
Αρνητικό, για όλους του μελετητές και για μένα φυσικά, η κατανάλωση ρεύματος και άρα η ανάγκη για λειτουργίας του κινητήρα μετάδοσης κίνησης σε τάση μεγαλύτερη των 12VDC.

Επέλεξα και αγόρασα κινητήρα, με σύστημα μετάδοσης κίνησης, τάση λειτουργίας 230VAC με ταχογεννήτρια για τον έλεγχο των στροφών του και διατήρηση αυτών σταθερών υπό πλήρες φορτίο, κατάλληλο να μπορεί να περιστρέψει άνετα τον μηχανικό συμπιεστή για την δική μου επιθυμητή υπερπλήρωση έως 0,30bar.
Επέλεξα μετατροπέα ρεύματος.
Ο μηχανικός συμπιεστής και ο μετατροπέας ρεύματος έμελλαν να αγορασθούν και να δοκιμασθούν εκτός αυτοκινήτου πριν τοποθετηθούν, η αγορά όμως αναβλήθηκε λόγω αλλαγής των προτεραιοτήτων στην συνολική μετατροπή.

Τα παραπάνω, ανάγκη για ρεύμα, συνδυάστε το με τα δύο δυναμό των 320Α έκαστο που θέλω να τοποθετήσω.


ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ

Θα αναφέρω τα βασικά.

Λόγω μεγέθους τροχών αλλά και ότι αυτοί θα είναι πιο εμπρός και πίσω αντίστοιχα αλλά και πιο έξω, θα φτιαχτούν άλλα φτερά.

Για εμπρός, έχω αγοράσει δύο εμπρός αριστερά και δύο εμπρός δεξιά φτερά για Terios.
Θα αγορασθούν και άλλα φτερά από άλλο αυτοκίνητο.
Τα άνω θα διαμορφωθούν κατάλληλα για το τελικό σχήμα.

Για πίσω θα αγοράσω φτερά από άλλο αυτοκίνητο.
Τα άνω θα διαμορφωθούν κατάλληλα για το τελικό σχήμα.

Θα διατηρηθούν τα φώτα εμπρός και πίσω, στην εργοστασιακή τους θέση.

Θα διατηρηθεί ο βασικός σχεδιασμός του εμπρός προφυλακτήρα.
Έχει αγορασθεί εμπρός προφυλακτήρας για τροποποίηση.

Θα διατηρηθεί ο βασικός σχεδιασμός του πίσω προφυλακτήρα.
Έχει αγορασθεί πίσω προφυλακτήρας για τροποποίηση.

Θα διατηρηθεί ο βασικός σχεδιασμός των πίσω πορτών, αν και θα τροποποιηθούν για να ταιριάζουν σχεδιαστικά.

Θα τοποθετηθεί αναπνευστήρας, το αναφέρω εδώ διότι θα επηρεάσει την εμφάνιση.

Θα αλλάξει η διαδρομή της εξάτμισης, το αναφέρω εδώ διότι θα επηρεάσει την εμφάνιση.
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Η ψυχοθεραπεία μου

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Παρακαλώ δώστε σημασία στο σημαντικότερο.

Όλα τα παραπάνω τα γράφω τώρα, γιατί από τώρα και μετά θέλω να ξαναξεκινήσω να υλοποιώ, να δεσμευθώ στον εαυτό μου ότι δεν ξοδεύομαι και χρεώνομαι για το τίποτα, ότι δεν είμαι και δεν θα είμαι χρεωμένος για αρκετά χρόνια μόνο και μόνο για να κάθομαι να βλέπω ότι εξάρτημα και εργαλείο αγόρασα να είναι στο ράφι.

Με το να τα μοιραστώ μαζί σας, είναι άλλος ένας τρόπος αυτοδέσμευσης.

Όλα τα παραπάνω λοιπόν τα έχω γράψει ελπίζοντας ότι καταλαβαίνετε γιατί τα κάνω.
Όλα τα παραπάνω γίνονταν με πολύ κόπο, άπειρες ώρες εργασίας για να βάλω στην άκρη 100-200 ευρώ τον μήνα, χρόνια υπομονή.
Όλα τα παραπάνω γίνονταν γιατί η γυναίκα μου με στήριζε με το να με αφήνει ελεύθερο να ασχολούμαι, ναι με πολύ αγάπη για την τρέλα μου και τεράστια υπομονή.

Οπότε φίλοι μου, στην πραγματικότητα έχουμε όχι μόνο ότι χρειαζόμαστε αλλά και πολλά παραπάνω, άρα αφού είμαι από τους τυχερούς και έχω και μέχρι τώρα την υγεία μου, συνεχίζω να μαθαίνω, να νοικοκυρεύω και να τακτοποιώ, για να είναι η δημιουργία ευκολότερη και πιο ευχάριστη.

Θα αναρτήσω κάποιες φωτογραφίες και θα ενημερώνω το συγκεκριμένο θέμα για την υλοποίηση.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παρουσίαση αυτοκινήτων των μελών”