Κάψιμο λαδιού κινητήρα

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
geovil
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm

Κάψιμο λαδιού κινητήρα

Δημοσίευση από geovil »

Σε πολύ δύσκολες συνθήκες είναι λογικό να κάψει λίγο λάδι γιαυτό το λόγο κιόλας έχει max και min. Είναι οι δύο τρύπες που υπάρχουν στον δείκτη.
Αυτό είναι περίπου ένα με ενάμιση λίτρο.
Αν η καταναλωση λαδιου ειναι σε αυτά τα πλάισια τότε είναι καλά, αν όμως ξεφεύγει από αυτά τα όρια τότε καλό είναι να πάμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα να το ελέγξουν.
Το ποιο πιθανό πρόβλημα που μπορεί να έχει και να καίει περισσότερο από το προβλεπόμενο λάδι είναι τα τσιμουχάκια βαλβίδων. Δεν έχει τύχει γενικότερα άλλη περίπτωση καψίματος λαδιού σε Terios, όχι βέβαια πως δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο ,γιαυτο αλλωστε προτεινεται και η επισκεψη σε εξουσιοδοτημενο για ελεγχο.
paliothodoros
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 26, 2013 4:39 am

Re: Κάψιμο λαδιού κινητήρα

Δημοσίευση από paliothodoros »

geovil έγραψε:Σε πολύ δύσκολες συνθήκες είναι λογικό να κάψει λίγο λάδι γιαυτό το λόγο κιόλας έχει max και min. Είναι οι δύο τρύπες που υπάρχουν στον δείκτη.
Αυτό είναι περίπου ένα με ενάμιση λίτρο.
Αν η καταναλωση λαδιου ειναι σε αυτά τα πλάισια τότε είναι καλά, αν όμως ξεφεύγει από αυτά τα όρια τότε καλό είναι να πάμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα να το ελέγξουν.
Το ποιο πιθανό πρόβλημα που μπορεί να έχει και να καίει περισσότερο από το προβλεπόμενο λάδι είναι τα τσιμουχάκια βαλβίδων. Δεν έχει τύχει γενικότερα άλλη περίπτωση καψίματος λαδιού σε Terios, όχι βέβαια πως δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο ,γιαυτο αλλωστε προτεινεται και η επισκεψη σε εξουσιοδοτημενο για ελεγχο.
εαν και παλιο ποστ απαντω παραθετοντας την αποψη μου .....ενα με εναμισι λιτρο για ενα αυτοκινητο επιπεδου 4χ4 με λογικα χιλιομετρα ειναι υπερβολη ενα αυτοκινητο σε λογικα πλαισια μπορει να καψει μαχιμουμ 300 γραμμαρια το πολυ 500 γραμμαρια λαδι .. εαν καει παραπανω κατι δεν θα λειτουργει σωστα .... αυτο επειρεαζεται απο πολλους παραγοντες τι λαδια βαζουμε ....ποτε τα αλλαζουμε ..... τι χιλιομετρα κανουμε στο αυτοκινητο μας .. και τι χρηση του κανουμε.....για το τελευταιο οσο πιο σκληρη χρηση γινεται στο τεριος τοσο πιο γρηγορα πρεπει να γινονται οι αλλαγες λαδιων.
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Κάψιμο λαδιού κινητήρα

Δημοσίευση από Pesketzis »

Όλοι οι κατασκευαστές έχουν κάποιο "συνιστώμενο" όριο καψίματος λαδιού ανάλογα με την τεχνολογία του κινητήρα, τα υλικά κατασκευής του και την προοριζόμενη χρήση του.
Οι κινητήρες που έχουν κατασκευαστεί από το τέλος της δεκαετίας του '90 και μετά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού από τους παλαιότερους και γιατί γίνεται αυτό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα που δεν μπορεί να γίνει από εδώ.
Τα παλαιότερα χρόνια το επιτρεπόμενο όριο κατανάλωσης λαδιού ήταν maximum τα 500gr ενώ σήμερα βλέπουμε κινητήρες (δεν αναφέρω μάρκες για ευνόητους λόγους) που καταναλώνουν ένα λίτρο κάθε 5.000klm σε κανονικές συνθήκες. Αν φυσικά αυτούς τους κινητήρες τους "πιέσεις" και λίγο παραπάνω τότε αυξάνεται και η κατανάλωση του λαδιού.
Σίγουρα παίζει ρόλο η ποιότητα και η σύσταση των λιπαντικών που χρησιμοποιούμαι αλλά μεγαλύτερο ρόλο παίζει η χρήση που κάνουμε στον κινητήρα μας.
Είναι λογικό ένας κινητήρας που "ζορίζεται" περισσότερο από κάποιον άλλον να παρουσιάσει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά αυτό δεν σημαίνει και απαραίτητα ότι μιλάμε για πρόβλημα η για λάθος λιπαντικό.
Αν δούμε λίγο και τι συμβαίνει στα δικά μας αμαξάκια θα δούμε πως στην Ελλάδα λόγω μορφολογίας εδάφους, ποιότητας δρόμων και υπερβολικών θερμοκρασιών το καλοκαίρι, ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών κάθε 7.500klm ενώ για το ίδιο αυτοκίνητο, στην Γερμανία για παράδειγμα, προτείνει αλλαγή κάθε 15.000klm.
Εν κατακλείδι για να πούμε ότι ένας κινητήρας, νέας τεχνολογίας, "καίει" λάδι πάνω από το συνιστώμενο και χρήζει επισκευής θα πρέπει να γίνουν κάποιες χρονοβόρες ενέργειες και δοκιμές για να εντοπιστεί αν υπάρχει και που το πρόβλημα.
Big
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ Αύγ 16, 2013 12:33 pm

Re: Κάψιμο λαδιού κινητήρα

Δημοσίευση από Big »

Εγώ θέλω να κάνω μία ερώτηση:

- Στα δικά μας υπάρχει επιστροφή λαδιού στην σωλήνα της εισαγωγής?


Εγώ παιδιά δεν έχω δει να καίει λάδι κανένα από τα Ιαπωνικά όπως και το Γερμανικό το οποίο και δίνει αλλαγή κάθε 15.000χλμ!

Φίλος με mercedes compressor καίει ανά 5000χλμ 1,5λίτρο λάδι. Υπάρχει σωληνάκι στην εισαγωγή που επαναφέρει το λάδι και το ρίχνει μέσα. Στην αντιπροσωπεία του είπαν ότι έτσι πρέπει να γίνεται. Εγώ το θεωρώ λάθος να πέφτει μέσα στην εισαγωγή λάδι. Μηχανικός δεν είμαι, αλλά.....
paliothodoros
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 26, 2013 4:39 am

Re: Κάψιμο λαδιού κινητήρα

Δημοσίευση από paliothodoros »

και εμενα δεν μου ακουγετε σωστο μπορει ομως να ειναι ετσι οι προδιαγραφες του κατασκευαστη ...ουσιαστικα εσυ μιλας για αναθυμιασεις που επιστρεφουν στη εισαγωγη για ιαπωνικα και τα Γερμανικα τις εχω και εγω στο λεον ..... τωρα για τη δευτερη περιπτωση αν συμπληρωνει 1.5 λιτρο λαδι αυτο σημαινει οτι ξαναμπαινει απο την εσαγωγη και θα λυπαινει σημαντικα τμηματα του κινητηρα και λογικα ετσι ειναι η λειτουργεια του κινητηρα.... λαθος δεν ειναι να μπαινουν αναθυμιασεις στην εισαγωγη λαθος ειναι που καποιοι τη βγαζουν εκτος δηλαδη αποσυνδεουν το σωληνακι και βαζουν ενα φιλτρακι......για σκεφτητε δεν θα μπορουσε να το κανει απο την αρχη και ο κατασκευαστης σιγα το κοστος .... μηδαμηνο αλλα για να μπαινουν απο την εισαγωγη αυτο κατι σημαινει καποια δουλεια κανουν ..... και αρχικα ξεκιναμε με λιπανση της πεταλουδας... τιποτα δεν ειναι τυχαιο .... ολα εχουν ενα σκοπο
Απάντηση