Εξαέρωση κυκλώματος ψύξης.....

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
geovil
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:33 pm

Εξαέρωση κυκλώματος ψύξης.....

Δημοσίευση από geovil »

Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σε επίπεδη επιφάνεια και κρύο.
Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και την βαλβίδα εξαέρωσης που βρίσκεται στο πάνω μέρος του κινητήρα , γιατί ο αέρας παγιδεύεται ψηλά σαν ελαφρύτερη μάζα από το ψυκτικό υγρό.Αν το αυτοκίνητο είναι παλιάς τεχνολογίας υπάρχει σωληνάκι μικρής διατομής στο πάνω μέρος του κινητήρα που εύκολα το βγάζεις και λειτουργεί σαν εξαεριωτήρας.
Ανοίγεις την τάπα (βίδα) εξαέρωσης και συμπληρώνεις από το ψυγείο υγρό μέχρι να υπάρχει κανονική ροή. Κλείνεις την εξαέρωση και στη συνέχεια συμπληρώνεις πολύ αργά υγρό από την τάπα του ψυγείου , ώστε να φεύγουν οι φυσαλίδες του αέρα μέχρι επάνω. Βάζεις τόσο υγρό όσο να φτάσει στη γραμμή του δοχείου υπερπλήρωσης.
Ολα αυτά βέβαια με τον επιλογεα θερμοκρασιας εσωτερικά στο μεγιστο κόκκινο του καλοριφερ για να γίνει πλήρης κύκλος του νερού. Στη συνέχεια βάζεις το αυτοκίνητο να δουλέψει και το βολτάρεις.
Σταματάς πάλι σε επίπεδο μέρος , αφήνεις τη μηχανή να κρυώσει για να κατέβει το υγρό στη σωστή στάθμη και συμπληρώνεις όσο λείπει πάλι από το ψυγείο.
Σε 10 λεπτά στο ρελαντί ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο ανοίγει βεντιλατέρ.
Αν δεν ανοιγει ,και στην περιπτωση που στο παρελθον εχει αλλαχθει ο θερμοστατης,ελεγχουμε αν ο θερμοστατης που υπαρχει εγκατεστημενος στο αυτοκινητο ειναι στους σωστους βαθμους και οχι μεγαλυτερης θερμοκρασιας ενεργοποιησης.
Για τους υπόλοιπους όταν κάνετε αλλαγή ψυκτικού υγρού , το σωστό είναι πριν να προηγηθεί ένα ΞΕΠΛΥΜΑ όλου του ψυκτικού κυκλώματος.
Αυτό δεν το κάνει κανένας στο συνεργείο γιατί απαιτεί εργατικό χρόνο που δεν μπορούν να εξηγήσουν σε ένα τεχνικά άσχετο πελάτη.
paliothodoros
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 26, 2013 4:39 am

Re: Εξαέρωση κυκλώματος ψύξης.....

Δημοσίευση από paliothodoros »

Εαν σχετικα και παλιο ποστ καλο θα ειναι ολα αυτα να γινουν ενα καλο DIY με φοτο....
παραδειγμα ποια ειναι η βαλβιδα εξαερωσης?
οκ την ταπα του ψυγειου ολη τη γνωριζουμε .....
το καλοριφερ το βαζουμε και λειτουργει οταν βαλουμε μπροστα τη μηχανη ωστε να παει σε ολο το κυκλωμα το παραφλου ....... Δεν χρειαζεται να το βολταρουμε το αυτοκινητο παρα μονο να το αφησουμε να δουλεψει εχοντας τη ταπα ανοιχτη στο παγουρι και περιμενοντας να ανοιξει ο θερμοστατης 2 φορες ....... περιπου κανενα 20 λεπτο...
Δεν ξερω βεβαια για το συγκεκριμενο μοντελο αν το βεντιλατερ γυριζει συνεχεια και οταν δωσει την εντολη ο θερμοστατης σε συνεργασια με τη βαλβιδα κυκλοφορουν τα νερα ....θυμαμαι στα παλια Nissan 4x4 λειτουργουσε με υδραργυρο.....
ετσι αν χρειαστει παραφλου συμπληρωνουμε και το κοιταμε μετα απο 2 με 3 μερες και αν χρειαστει και αλλο προσθετουμε...
*με το παραπανω σχολιο δεν σημαινει οτι ο φιλος που ανοιξε το ποστ και λεει την αποψη οτι ειναι λαθος ..
*παρακαλω αν δεν λεω κατι σωστα η κατι εχω ξεχασει διορθωστε με ......
Απάντηση