Μπουζί Terios II

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από Pesketzis »

Τα Denso είναι πολύ καλή επιλογή και προτεινόμενη και από την Daihatsu με κωδικό XU22PR9
akis
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί Οκτ 08, 2013 4:56 pm

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από akis »

Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010
Άβαταρ μέλους
goranterios
Δημοσιεύσεις: 623
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 31, 2013 1:33 pm
Τοποθεσία: Γαλατσι

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από goranterios »

ΑΚΙΣ καλησπέρα πάρε τηλεφωνο τον Θαναση,στην σενα νά σου λυσει την απορια μη τυχον και στα εχει αλλαξει σε καποιο σερβις. :D :D :D
SENALTD
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τετ Φεβ 20, 2013 4:21 pm
Επικοινωνία:

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από SENALTD »

akis έγραψε:
Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010

Καλησπερα
1-Τα μπουζι στο Τεριακι σου αλλαζονται στα 45.000 χλμ και οχι στις 30.000 χλμ οπως διαβαζω παραπανω.
2-Δεν μπορει να τοποθετηθει Ιριδιου μπουζι σε Τεριος με νικελιου,(ουτε το αναποδο), διοτι εχουμε δυο ειδων καταλυτες και δυο ειδων μπουζι.
3-Ο καθε μπουζι στο ειδος του και ο Λουμιδης στους καφεδες του !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω πολυ.
Στη διαθεση σου για οποια πληροφορια.
akis
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί Οκτ 08, 2013 4:56 pm

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από akis »

SENALTD έγραψε:
akis έγραψε:
Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010

Καλησπερα
1-Τα μπουζι στο Τεριακι σου αλλαζονται στα 45.000 χλμ και οχι στις 30.000 χλμ οπως διαβαζω παραπανω.
2-Δεν μπορει να τοποθετηθει Ιριδιου μπουζι σε Τεριος με νικελιου,(ουτε το αναποδο), διοτι εχουμε δυο ειδων καταλυτες και δυο ειδων μπουζι.
3-Ο καθε μπουζι στο ειδος του και ο Λουμιδης στους καφεδες του !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω πολυ.
Στη διαθεση σου για οποια πληροφορια.
ευχαριστω παιδια θα παρω και το θαναση
Άβαταρ μέλους
goranterios
Δημοσιεύσεις: 623
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 31, 2013 1:33 pm
Τοποθεσία: Γαλατσι

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από goranterios »

akis καλησπέρα ο Θανασης από την SENALTD που κανεις σερβις το τερατακι σου,σου λει κάθε 45.000χλμ αλλαγη μπουζι ;) :D :D
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από Pesketzis »

SENALTD έγραψε:
akis έγραψε:
Pesketzis έγραψε:Αν δεν είναι εισαγωγής τότε σίγουρα νικελίου τα οποία αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
εχω 38 000 χιλ στο σερβις που παω δεν μου εχουν πει κατι. σενα στη πειραιως ειναι το αμαξι facelift 2010

Καλησπερα
1-Τα μπουζι στο Τεριακι σου αλλαζονται στα 45.000 χλμ και οχι στις 30.000 χλμ οπως διαβαζω παραπανω.
2-Δεν μπορει να τοποθετηθει Ιριδιου μπουζι σε Τεριος με νικελιου,(ουτε το αναποδο), διοτι εχουμε δυο ειδων καταλυτες και δυο ειδων μπουζι.
3-Ο καθε μπουζι στο ειδος του και ο Λουμιδης στους καφεδες του !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω πολυ.
Στη διαθεση σου για οποια πληροφορια.


Αγαπητέ φίλε και συνάδελφε Θανάση θα συμφωνήσω εν μέρη μαζί σου.
Όντως στις προδιαγραφές του το εργοστάσιο μας προτείνει αλλαγή των μπουζί νικελίου κάθε 45.000 χιλιόμετρα και των μπουζί ιριδίου κάθε 90.000χιλιόμετρα, αλλά στο τεχνικό πληροφοριακό δελτίο που λάβαμε στις αρχές του 2008 και μας ενημέρωνε για τις αλλαγές των μπουζί στα Terios-Sirion-Materia γράφει επί λέξη "Μπουζί ιριδίου αντικατάσταση κάθε 90.000 χιλιόμετρα και μπουζί νικελίου επιθεώρηση αντικατάστασης κάθε 30.000 χιλιόμετρα".
Όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι, για να μην δίνει ακριβή χιλιόμετρα, όπως πρότεινος τα 45.000 χιλιόμετρα, κάτι έχει εντοπίσει και γιαυτό το λόγο μας προτείνει να τα ελένξουμε και αν κρίνουμε σωστό να τα αντικαταστήσουμε.
Εγώ τώρα σαν τεχνικός που θέλω το αυτοκίνητο του τακτικού μου πελάτη να "ζήσει" όσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται με όσο το δυνατόν λιγότερες ζημιές, "αποφασίζω" να του αλλάζω τα μπουζί κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
Έτσι είμαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο του θα είναι οικονομικό από καύσιμα μιας και με σωστό μπουζί έχεις και σωστό σπινθήρα, όπως επίσης είμαι σίγουρος πως εφόσον έχω σωστό σπινθήρα έχω και το δυνατόν λιγότερα άκαυτα κατάλοιπα βενζίνης στον χώρο καύσης. Φυσικά, προκύπτουν και πολλά άλλα πλεονεκτήματα που δεν χρειάζεται να γράφω μιας και τα γνωρίζεις ίσως και καλύτερα από εμένα.
Με έβαλες σε σκέψεις (δεν το κρύβω) για τον διαφορετικό καταλύτη που γράφεις.
Η αλλαγή των μπουζί έγινε στα αυτοκίνητα παραγωγής τέλη Νοεμβρίου 2007 και μετά.
Απ' όσο γνωρίζω και έψαξα τα κοιτάπια μου, εκείνη την περίοδο δεν έχουμε καμιά πληροφόρηση για νέο καταλύτη που να σημαίνει ότι δεν μπορούν να τοποθετηθούν ιριδίου αντί νικελίου ή το αντίθετο.
Αν έχεις κάποια ενημέρωση που για κάποιο λόγο δεν έπεσε στην αντίληψή μου τότε επιφυλάσομαι.
Άβαταρ μέλους
getr1
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2012 7:21 am
Τοποθεσία: Ηλιουπολη Αττικης

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από getr1 »

καλησπερα σε ολους και ολες
τελικα ισχυει αυτο με τους διαφορετικους καταλυτες????
υποτηθετε πως οταν η daihatsu μας πουλαγε αυτοκινητα μας μιλαγαν οι πωλητες για καταλυτες που δεν αλλαζοντε ποτε γιατι ειναι παγκοσμια πατεντα πληρως αναγεννησιμοι
να μουν τον Μαη γαιδαρος
τον Αυγουστο κριαρι
ολο το χρονο κοκορας
και γατος τον Γεναρη
angelospower
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2020 8:33 pm

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από angelospower »

Καλησπέρα παίδες. Τα μπουζί με πόση ροπή τα σφίγγεται? Θέλω να τα αλλάξω μόνος μου αλλά δε θέλω να κάνω ζημια. Ευχαριστώ πολύ.
Άβαταρ μέλους
panos_t2
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Παρ Ιαν 24, 2014 11:37 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μπουζί Terios II

Δημοσίευση από panos_t2 »

Μπουζί κάποια φοράνε νικελίου και κάποια μοντέλα φοράνε ιριδίου. Ιριδίου σε NGK ο κωδικός είναι IKR7D, την ροπή σύσφιξης την γράφουν πάνω αλλά και στο manual του αυτοκινήτου (δεν την θυμάμαι καθόλου). Τώρα για αυτά με αέριο δεν έχω ιδέα τι μπουζί βάζουν, ας μας δώσει τα φώτα του κάποιος που γνωρίζει.
Isuzu Dmax 4jj1
OME Suspension by ARB
Marshal MT51
Mekik Motors Air Camp RoofTopTent
T-Max dual battery system
Απάντηση